Komunikaty PR

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

2020-09-16  |  16:30
Biuro prasowe

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Statuetki wręczone zostały 9 września 2020 r. podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, kończącej XIV edycję projektu. W tym roku, po raz pierwszy w historii, wydarzenie w całości nagrano w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. Wsparcie logistyczne przedsięwzięcia zapewniła DPD Polska.

Statuetki oraz albumy odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020. Nagrodę Honorową Superbrands przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymał Marian Turski - historyk, dziennikarz i działacz społeczny. DPD Polska reprezentował Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

- Pandemia to czas próby dla wielu polskich marek i dlatego otrzymany dziś tytuł Superbrands ma dla nas w tym roku jeszcze większą wartość. Jako firma kurierska musieliśmy z dnia na dzień wdrożyć nowe procedury, aby zapewnić maksymalny komfort i poczucie bezpieczeństwa odbiorcom i nadawcom paczek. Nasi kurierzy i pracownicy magazynowi stanęli na pierwszej linii frontu, mając takie same obawy o własne bezpieczeństwo jak my wszyscy i dlatego to właśnie im dedykuję to wyróżnienie. Nagroda Superbrands to również ważna informacja dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych, o tym że jesteśmy firmą godną zaufania – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w  90 krajach na całym świecie. Od 25 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.

Tegorocznym badaniem Superbrands objęto blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach, które oceniło ponad 10 tys. respondentów. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.