DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands
DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Statuetki wręczone zostały 9 września 2020 r. podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, kończącej XIV edycję projektu. W tym roku, po raz pierwszy w historii, wydarzenie w całości nagrano w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. Wsparcie logistyczne przedsięwzięcia zapewniła DPD Polska.
Statuetki oraz albumy odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020. Nagrodę Honorową Superbrands przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymał Marian Turski - historyk, dziennikarz i działacz społeczny. DPD Polska reprezentował Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
- Pandemia to czas próby dla wielu polskich marek i dlatego otrzymany dziś tytuł Superbrands ma dla nas w tym roku jeszcze większą wartość. Jako firma kurierska musieliśmy z dnia na dzień wdrożyć nowe procedury, aby zapewnić maksymalny komfort i poczucie bezpieczeństwa odbiorcom i nadawcom paczek. Nasi kurierzy i pracownicy magazynowi stanęli na pierwszej linii frontu, mając takie same obawy o własne bezpieczeństwo jak my wszyscy i dlatego to właśnie im dedykuję to wyróżnienie. Nagroda Superbrands to również ważna informacja dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych, o tym że jesteśmy firmą godną zaufania – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 25 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.
Tegorocznym badaniem Superbrands objęto blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach, które oceniło ponad 10 tys. respondentów. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.