Komunikaty PR

DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2021

2021-05-07  |  10:05
Biuro prasowe

DPD Polska już po raz czwarty z rzędu została wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania. Tytuł, przyznawany przez magazyn „My Company Polska”, jest potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań, niezawodności i wysokiej jakości usług oferowanych przez lidera rynku kurierskiego.

Tegorocznych laureatów w 25 kategoriach wyłoniono na podstawie badania wykonanego przez instytut badawczy Kantar Polska S.A. i „My Company Polska”. Wyniki uzyskano dzięki ankietom online, które wypełniło prawie 22 000 polskich przedstawicieli sektora MSP. Zwycięzcą w kategorii „usługi kurierskie” została firma DPD Polska, zyskując uznanie prawie 45% respondentów, co po raz kolejny pozwoliło jej znaleźć się w gronie marek, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.

 

- DPD Polska to stabilny partner, który już od 30 lat buduje długofalowe relacje biznesowe, czym zyskuje zaufanie wśród przedsiębiorców. Szukamy trafnych odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, analizując coroczne analizy opracowania Barometr E-shopper DPDgroup oraz wnioski z bezpośrednich kontaktów z klientami – dostawcami internetowymi. W minionym roku doszedł nowy czynnik zaufania – niezawodność w pandemii. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nieoczekiwanym, ogólnoświatowym kryzysem zdrowotnym, który całkowicie przeorientował warunki współpracy w biznesie i jeszcze bardziej uwidocznił, jak wiele zależy od dobrego partnerstwa. W czasie ograniczonej aktywności sklepów stacjonarnych, dzięki zaufaniu i trosce o zachowanie ciągłości biznesowej, byliśmy wsparciem dla konsumentów oraz przedsiębiorców, za co docenili nas w kolejnej edycji badania – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Statuetki zostały wręczone 29 kwietnia podczas gali transmitowanej przez magazyn „My Company Polska”. Nagranie z uroczystości dostępne jest na stronie:

www.MyCompanyPolska.pl i www.MarkaGodnaZaufania.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.