Komunikaty PR

DRAGO entertainment jutro rozpoczyna II rundę kampanii crowdinvestingowej

2020-09-21  |  16:15
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka@innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji DRAGO entertainment, z której twórca gier pozyskał od inwestorów 1 mln zł, Studio rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły oferty drugiej transzy, która rozpocznie się 22 września, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Na tej samej stronie już dziś dostępny będzie Dokument Ofertowy Spółki. Cena emisyjna drugiej transzy będzie identyczna jak w pierwszej. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect.

Już jutro, 22 września, rozpocznie się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której DRAGO entertainment chce pozyskać 1 mln zł. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 1 000 akcji (28 600 zł). Zapisy, w ramach drugiej transzy, przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na CrowdConnect.pl, na której to stronie już dziś dostępne będą szczegółowe warunki oferty i informacje o sposobie składania zapisów, zawarte w Dokumencie Ofertowym Spółki. Pierwszy etap emisji został zakończony sukcesem: – 14 września rozpoczęły się zapisy na akcje DRAGO entertainment w ramach pierwszej rundy. W krótkim czasie udało się zrealizować cel pierwszego etapu emisji w wysokości 1 mln zł – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Cieszy nas fakt zainteresowania inwestorów naszą spółką. Liczymy, że kolejna runda emisji, która rozpocznie się już jutro, zostanie zamknięta z sukcesem równym pierwszej turze. Celem emisji jest pozyskanie  z obydwu transz łącznie 2 mln zł – dodaje prezes DRAGO entertainment.

Kampania crowdinvestingowa ma wesprzeć Spółkę w realizacji nowych produkcji oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno bieżących, jak i tych już rozpoczętych, tak jak Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, czy Food Truck Simulator.

W przyszłym roku na rynku pojawi się nowo zapowiedziany tytuł Studia – Winter Survival Simulator. To kolejna, po Red Frost, produkcja Spółki z gatunku survival. Gracz będzie miał za zadanie przetrwać w parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Rolę konsultanta merytorycznego przy projekcie pełni Marek Kamiński – zdobywca obu biegunów Ziemi.

Prace nad tytułami Spółki wspiera Movie Games SA, które pełni rolę wydawcy.

DRAGO entertainment jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, żeby dołączyć do grona spółek giełdowych. Jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect. Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A. – mówi Lucjan Mikociak, szef Studia DRAGO entertainment. – Posiadamy sprecyzowane plany i ciekawą ofertę naszych autorskich tytułów z gatunku symulatorów. W ciągu kilku najbliższych dni planujemy zaprezentować zapowiedź naszego kolejnego projektu, który będzie łączył obydwa gatunki survival i symulator – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć