Komunikaty PR

Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem - nowa kampania VeloBanku

2023-09-12  |  09:00
Biuro prasowe

Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.

W najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Dzięki aplikacji mobilnej dodatkowe środki są dla klientów dosłownie na wyciągnięcie ręki i wtedy, gdy najbardziej ich potrzebują. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie. Nowa kampania pokazuje parę gotową do przeprowadzki. Wypełnione po brzegi auto nie mieści ich dobytku i odmawia posłuszeństwa. Uszkodzony samochód, nieprzewidziany remont, a może po prostu zakup związany z naszym hobby – bank wskazuje, że jest wiele powodów, dla których zawsze warto mieć pod ręką źródło dodatkowej gotówki. W Świecie Bardziej Velo jest nim kredyt na dowolny cel do 200 tys. zł dostępny w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale VeloBanku.

Nowy spot banku jest inspirowany doświadczeniami klientów VeloBanku, którzy podkreślają, że wiele okazji skłania ich do nieprzewidzianych wydatków, np. remont czy nagła naprawa samochodu.

Wrzesień to standardowo intensywny czas pod względem kampanii reklamowych. Na rynku dużo się dzieje i nie inaczej jest w naszym banku. Wystartowaliśmy z promocją kredytu gotówkowego, który pomaga poradzić sobie z nieprzewidzianymi wydatkami. Zależało nam na tym, żeby kreacja była uniwersalna i aktualna bez względu na porę roku czy okoliczności. Za to, żeby dawała poczucie, że bank pomoże nam dokładnie wtedy, kiedy będziemy tego potrzebowali. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy w naszej kuchni niezbędny będzie remont czy popsuje nam się samochód. Część wydatków udaje się zaplanować, inne wyskakują nagle. W Świecie Bardziej Velo finanse stają się proste i są zawsze pod ręką. Wystarczy internet i dostęp do bankowości internetowej czy mobilnej, by sfinansować każdy wydatek, planowany czy nieprzewidziany – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Kampania kredytu gotówkowego, która wystartowała 11 września br., obejmuje spoty 30 i 15-sekundowe, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie w formatach video online, display i mediach społecznościowych. Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze domem produkcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=C0yBtlp_11Y.

---

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 13,2%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 44 850 zł, całkowita kwota do zapłaty 68 699,84 zł, oprocentowanie zmienne 12,49%, całkowity koszt kredytu 23 849,84 zł (w tym: prowizja - 0 zł, odsetki – 23 849,84 zł, opłata za prowadzenie rachunku płatniczego VeloKonto oraz obsługę karty do konta w okresie trwania kredytu - 0 zł), 88 miesięcznych rat równych w wysokości po 780,68 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 24.04.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty można skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie posiadało się kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., ma się wyrażone aktywne zgody marketingowe (w tym sms, mejl i telefon) oraz zadeklaruje się, że w całym okresie kredytu będzie spełniony warunek posiadania VeloKonta i co miesiąc: zapewni się wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykona min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli warunki nie zostaną spełnione, od kolejnego miesiąca oprocentowanie kredytu zostanie podwyższone o 2 pp. - do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Kredyt gotówkowy online dostępny w bankowości elektronicznej, przez infolinię banku (+46 664 919 797 koszt połączenia wg taryfy operatora), a także na velobank.pl, gdzie można o niego zawnioskować wraz z umową o bankowość elektroniczną. Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej klienta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.