Dwucyfrowy wzrost liczby klientów w Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Północna na mocnym plusie. Tylko we wrześniu, rok do roku, warszawski obiekt odwiedziło aż o 8,36% więcej klientów. Co więcej, należąca do GTC S.A. galeria zanotowała także znaczący, bo aż 10,86% wzrost frekwencji w porównaniu do września 2019 roku.
– Po niezwykle udanych wakacjach, kiedy to rok do roku zanotowaliśmy footfall na średnim poziomie 6,48%, wchodzimy w nowy sezon z jeszcze lepszymi wynikami i to nie tylko względem 2022 roku, ale także w stosunku do września 2019, co jest dużym, wyróżniającym nas na rynku, sukcesem obiektu – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC SA.
– Takie wyniki pokazują nie tylko wyraźnie rosnącą popularność Północnej wśród kupujących, ale są też dowodem na to, że nieustannie rozwijamy się w zgodzie z oczekiwaniami klienta i lokalnego rynku. W efekcie, stale pozyskujemy nowych klientów z całego catchmentu galerii, ale także zwiększamy liczbę lojalnych konsumentów – mówi.
Zdaniem Romana Bugajczyka wpływ na notowane wyniki ma kilka czynników. Kluczowym jest tenant-mix. – Za sprawą przemyślanej strategii leasingowej, rozwijamy nowoczesną, prorodzinną i kompaktową ofertę, którą pozytywnie ocenia już 95% kupujących w Północnej. To, w połączeniu z obecnością popularnych marek modowych i lifestylowych, a także szeroką propozycją rozrywkową, generuje dziś ruch – mówi.
– Przyciąga także wielofunkcyjność obiektu. Północna to miejsce, w którym można zrobić zarówno duży, modowy shopping, jak również codzienne zakupy, czemu sprzyja oferta chociażby Carrefour. To także przestrzeń, w której można spędzić czas wolny np. w kinie, w restauracjach czy w unikalnych ogrodach na dachu, a nawet zorganizować spotkanie biznesowe w strefie CoWork Cafe. To zróżnicowanie funkcji czyni obiekt atrakcyjnym – dodaje.
Na ruch w Północnej wpływają także inne czynniki. Jednym z nich jest rozwój Białołęki. Dzielnica w ciągu ostatnich 2 lat zyskała ponad 21 tys. mieszkańców i obecnie zamieszkuje ją już 153,1 tys. osób. Rozszerza się także rynek Północnej. Ten obejmuje obecnie nie tylko Białołękę, czyli trzecią pod względem liczby ludności dzielnicę Warszawy, ale także Pragę Północ i Południe, Targówek, jak również miejscowości przylegające do północnej części miasta, zamieszkałe przez ponad 231 tys. osób.
– Nasze otoczenie od wielu miesięcy odgrywa ważną rolę w tym, jak kształtuje się footfall, wpływając na dynamikę jego wzrostu. To nas wyróżnia. Obiekt, ulokowany jest bowiem w dzielnicy, która rośnie „od środka” zarówno pod względem liczby mieszkańców, jak również skali nowych inwestycji mieszkaniowych i miejskich – mówi Roman Bugajczyk.
– Co więcej, za sprawą skutecznej strategii rozwoju od miesięcy poszerzamy swój rynek, wzmacniając pozycję lidera także poza Białołęką. Sprzyja temu także łatwy dojazd do obiektu z całego regionu oraz dostęp do 2055 bezpłatnych miejsc parkingowych. W rezultacie, nasz catchment obejmuje już ponad 1 mln osób – komentuje.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.