Komunikaty PR

Dwucyfrowy wzrost liczby klientów w Galerii Północnej

2023-10-16  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

 

Galeria Północna na mocnym plusie. Tylko we wrześniu, rok do roku, warszawski obiekt odwiedziło aż o 8,36% więcej klientów. Co więcej, należąca do GTC S.A. galeria zanotowała także znaczący, bo aż 10,86% wzrost frekwencji w porównaniu do września 2019 roku.

– Po niezwykle udanych wakacjach, kiedy to rok do roku zanotowaliśmy footfall na średnim poziomie 6,48%, wchodzimy w nowy sezon z jeszcze lepszymi wynikami i to nie tylko względem 2022 roku, ale także w stosunku do września 2019, co jest dużym, wyróżniającym nas na rynku, sukcesem obiektu – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC SA.

– Takie wyniki pokazują nie tylko wyraźnie rosnącą popularność Północnej wśród kupujących, ale są też dowodem na to, że nieustannie rozwijamy się w zgodzie z oczekiwaniami klienta i lokalnego rynku. W efekcie, stale pozyskujemy nowych klientów z całego catchmentu galerii, ale także zwiększamy liczbę lojalnych konsumentów – mówi.

Zdaniem Romana Bugajczyka wpływ na notowane wyniki ma kilka czynników. Kluczowym jest tenant-mix. – Za sprawą przemyślanej strategii leasingowej, rozwijamy nowoczesną, prorodzinną i kompaktową ofertę, którą pozytywnie ocenia już 95% kupujących w Północnej. To, w połączeniu z obecnością popularnych marek modowych i lifestylowych, a także szeroką propozycją rozrywkową, generuje dziś ruch – mówi.

– Przyciąga także wielofunkcyjność obiektu. Północna to miejsce, w którym można zrobić zarówno duży, modowy shopping, jak również codzienne zakupy, czemu sprzyja oferta chociażby Carrefour. To także przestrzeń, w której można spędzić czas wolny np. w kinie, w restauracjach czy w unikalnych ogrodach na dachu, a nawet zorganizować spotkanie biznesowe w strefie CoWork Cafe. To zróżnicowanie funkcji czyni obiekt atrakcyjnym – dodaje.

Na ruch w Północnej wpływają także inne czynniki. Jednym z nich jest rozwój Białołęki. Dzielnica w ciągu ostatnich 2 lat zyskała ponad 21 tys. mieszkańców i obecnie zamieszkuje ją już 153,1 tys. osób. Rozszerza się także rynek Północnej. Ten obejmuje obecnie nie tylko Białołękę, czyli trzecią pod względem liczby ludności dzielnicę Warszawy, ale także Pragę Północ i Południe, Targówek, jak również miejscowości przylegające do północnej części miasta, zamieszkałe przez ponad 231 tys. osób.

– Nasze otoczenie od wielu miesięcy odgrywa ważną rolę w tym, jak kształtuje się footfall, wpływając na dynamikę jego wzrostu. To nas wyróżnia. Obiekt, ulokowany jest bowiem w dzielnicy, która rośnie „od środka” zarówno pod względem liczby mieszkańców, jak również skali nowych inwestycji mieszkaniowych i miejskich – mówi Roman Bugajczyk.

– Co więcej, za sprawą skutecznej strategii rozwoju od miesięcy poszerzamy swój rynek, wzmacniając pozycję lidera także poza Białołęką. Sprzyja temu także łatwy dojazd do obiektu z całego regionu oraz dostęp do 2055 bezpłatnych miejsc parkingowych. W rezultacie, nasz catchment obejmuje już ponad 1 mln osób – komentuje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.