Dzięki CUK możesz przenieść świat ubezpieczeń do smartfona
W związku z przymusowym lockdownem, e-commerce stał się niezwykle docenionym przez Polaków kanałem sprzedaży. Według danych BIK, około 30% Polaków w związku z obostrzeniami zwiększyło zakupy online. Ubezpieczenia można także kupić w kanale online, korzystając z porównywarki na stronie internetowej. Dodatkowym kanałem, który ułatwia zdalny zakup ubezpieczenia jest aplikacja CUK Ubezpieczenia, a aplikacja Google Asystent pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC.
Zakupy w sieci to nie tylko wygoda, ale też oszczędność czasu. CUK Ubezpieczenia oprócz możliwości transakcji przez stronę internetową, udostępnia swoim klientom aplikację CUK Ubezpieczenia, w której mogą porównać oferty wielu Towarzystw i zakupić ubezpieczenie. Aplikacja jest portfelem polis klientów, poprzez który można gromadzić w jednym miejscu dokumenty, otrzymywać powiadomienia o kończących się terminach polis, a w razie szkody daje możliwość zgłoszenia jej i wezwania pomocy.
– „W ostatnim czasie Polacy mieli okazje przekonać się jak proste, wygodne i szybkie są zakupy dokonywane zdalnie. To ogromne ułatwienie i oszczędność czasu. W świecie ubezpieczeń zakup online także jest możliwy. Nasza aplikacja CUK Ubezpieczenia daje mnóstwo możliwości i zależy nam na tym, aby każdy nasz klient z niej korzystał, by oszczędzić swój czas i mieć kontrolę nad swoimi ubezpieczeniami. Dodatkowo, dla fanów nowych technologii, udostępniliśmy aplikację Asystenta Google. Narzędzie jest w stanie w ciągu kilku sekund porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach. Aplikacja została przygotowana w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. Baza danych narzędzia obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Aplikacja ułatwia też dotarcie do agenta, ponieważ Asystent posiada szczegółowe informacje na temat sieci placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Dzięki temu aplikacja może szybko znaleźć najbliższą placówkę multiagencji, wytyczyć najszybszą trasę dojazdu lub wywołać bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym agentem. Wystarczy, że klient powie OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia – a aplikacja pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC” – Anna Pawłowska-Kruzińska, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.
CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.
Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.