Komunikaty PR

Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą na mecze FIFA Women’s World Cup 2023

2023-08-03  |  12:20
Biuro prasowe

Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023™, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023™. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw.

Zgłoszenia do loterii promocyjnej były przyjmowane od 19 kwietnia do 14 maja 2023 r. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy kart z logo Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, rejestrowali je na stronie www i dokonywali płatności za zakupy w sklepach Żabka. Każda transakcja traktowana była jako jeden los. Losowanie nagród odbyło się 6 czerwca 2023 r.

Nagroda główna loterii trafiła do uczestników z Poznania, Krakowa i Obornik. Oprócz biletów na mecz półfinałowy i finałowy FIFA Women’s World Cup 2023™, laureaci mają zapewniony przelot, nocleg w hotelu wysokiej klasy wraz z wyżywieniem oraz kartę podarunkową na drobne wydatki. Rozlosowano także 1000 nagród 1. stopnia w postaci OCEAUNZ Competition Ball, czyli repliki oficjalnej piłki FIFA Women’s World Cup 2023™, inspirowanej unikalnymi krajobrazami państw gospodarzy: Australii i Nowej Zelandii.

Visa jest sponsorem FIFA Women’s World Cup 2023™, mistrzostw, które są platformą jednoczącą ludzi z całego świata wokół miłości do piłki nożnej. Nasze zaangażowanie w kobiecą piłkę jest długofalowe. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Wraz z FIFA pracujemy nad tym, by kobieca piłka nożna wreszcie zajęła należne jej miejsce w sercach fanów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

­Specjalnością Żabki jest zaskakiwanie naszych klientów nie tylko kolejnymi wygodnymi usługami i rozwiązaniami, ale także specjalnymi promocjami, organizowanymi z partnerami. Tym razem, wspólnie z Visa, przygotowaliśmy loterię dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami. Jestem przekonany, że udział w tak ekscytującym wydarzeniu sportowym, jak FIFA Women’s World Cup 2023™ będzie dla zwycięzców niezapomnianą przygodą. Dla nas był to wyjątkowy projekt także z inne względu – to właśnie w Poznaniu, gdzie mieści się centrala Żabki, powstał pierwszy polski kobiecy zespół piłkarski – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

FIFA Women’s World Cup 2023™ rozpoczęły się 20 lipca br. w Australii i Nowej Zelandii – po raz pierwszy gospodarzami tego turnieju są dwa kraje. Według szacunków organizatorów to największe w historii wydarzenie w kobiecym sporcie, które zgromadzi nie tylko największą liczbę uczestniczek, ale i widzów. W mundialu biorą udział 32 reprezentacje, a ich zmagania – 64 mecze, rozgrywane na 10 stadionach w 9 miastach – potrwają do 20 sierpnia br. To właśnie tego dnia w Sydney odbędzie się mecz finałowy, który będą oglądać także zwycięzcy nagrody głównej w loterii „Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.