Komunikaty PR

Dzięki Visa klienci sklepów Żabka polecą na mecze FIFA Women’s World Cup 2023

2023-08-03  |  12:20
Biuro prasowe

Dzięki Visa, wyłącznemu dostawcy usług płatniczych FIFA Women’s World Cup 2023™, troje klientów sklepów Żabka wraz z osobami towarzyszącymi poleci w sierpniu na sześć dni do Australii, by zobaczyć mecze FIFA Women’s World Cup 2023™. Są to laureaci nagrody głównej w „Loterii Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™”. Kolejne 1000 osób uczestniczących w loterii otrzymało repliki oficjalnej piłki meczowej mistrzostw.

Zgłoszenia do loterii promocyjnej były przyjmowane od 19 kwietnia do 14 maja 2023 r. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy kart z logo Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych, rejestrowali je na stronie www i dokonywali płatności za zakupy w sklepach Żabka. Każda transakcja traktowana była jako jeden los. Losowanie nagród odbyło się 6 czerwca 2023 r.

Nagroda główna loterii trafiła do uczestników z Poznania, Krakowa i Obornik. Oprócz biletów na mecz półfinałowy i finałowy FIFA Women’s World Cup 2023™, laureaci mają zapewniony przelot, nocleg w hotelu wysokiej klasy wraz z wyżywieniem oraz kartę podarunkową na drobne wydatki. Rozlosowano także 1000 nagród 1. stopnia w postaci OCEAUNZ Competition Ball, czyli repliki oficjalnej piłki FIFA Women’s World Cup 2023™, inspirowanej unikalnymi krajobrazami państw gospodarzy: Australii i Nowej Zelandii.

Visa jest sponsorem FIFA Women’s World Cup 2023™, mistrzostw, które są platformą jednoczącą ludzi z całego świata wokół miłości do piłki nożnej. Nasze zaangażowanie w kobiecą piłkę jest długofalowe. Chcemy inspirować dziewczęta i młode kobiety oraz stwarzać im możliwości, dzięki którym będą mogły spełniać swoje marzenia. Wraz z FIFA pracujemy nad tym, by kobieca piłka nożna wreszcie zajęła należne jej miejsce w sercach fanów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

­Specjalnością Żabki jest zaskakiwanie naszych klientów nie tylko kolejnymi wygodnymi usługami i rozwiązaniami, ale także specjalnymi promocjami, organizowanymi z partnerami. Tym razem, wspólnie z Visa, przygotowaliśmy loterię dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami. Jestem przekonany, że udział w tak ekscytującym wydarzeniu sportowym, jak FIFA Women’s World Cup 2023™ będzie dla zwycięzców niezapomnianą przygodą. Dla nas był to wyjątkowy projekt także z inne względu – to właśnie w Poznaniu, gdzie mieści się centrala Żabki, powstał pierwszy polski kobiecy zespół piłkarski – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

FIFA Women’s World Cup 2023™ rozpoczęły się 20 lipca br. w Australii i Nowej Zelandii – po raz pierwszy gospodarzami tego turnieju są dwa kraje. Według szacunków organizatorów to największe w historii wydarzenie w kobiecym sporcie, które zgromadzi nie tylko największą liczbę uczestniczek, ale i widzów. W mundialu biorą udział 32 reprezentacje, a ich zmagania – 64 mecze, rozgrywane na 10 stadionach w 9 miastach – potrwają do 20 sierpnia br. To właśnie tego dnia w Sydney odbędzie się mecz finałowy, który będą oglądać także zwycięzcy nagrody głównej w loterii „Visa i Żabka z okazji FIFA Women’s World Cup 2023™".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.