Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID19

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej zamieściła szereg bezpłatnych materiałów szkoleniowych, a także gotowych planów mycia i dezynfekcji, instrukcji ściennych czy list kontrolnych dla poszczególnych obszarów.
Branża HoReCa nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach kluczem do sukcesu w biznesie jest zagwarantowanie najwyższych standardów czystości. Klienci oraz pracownicy muszą czuć się w obiekcie całkowicie bezpiecznie i mieć pewność, że funkcjonuje on w pełnym reżimie sanitarnym. Hotele oraz restauracje zdążyły się już przystosować do wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Coraz więcej firm stara się jednak iść o krok dalej i wprowadza dużo bardziej wyśrubowane środki ochrony lub chce zweryfikować czy usprawnić wewnętrzne procedury czystości. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił im w tym pomóc. Zespół ekspertów Ecolab opracował i bezpłatnie udostępnił program Relentless Recovery, obejmujący narzędzia oraz szereg materiałów mających ułatwić firmom organizację pracy w czasach pandemii, a tym samym zapewnić bezpieczne funkcjonowanie.
- Od początku wybuchu pandemii pracujemy nad tym, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2. Wspieramy firmy oraz instytucje w zapewnieniu odpowiedniego środowiska pracy i wdrożeniu koniecznych środków bezpieczeństwa. Jestem przekonana, że materiały opracowane przez nasz międzynarodowy zespół ekspertów ułatwią hotelom i restauracjom prowadzenie działalności i sprostanie wyzwaniom, jakie niesie ze sobą ten trudny okres – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab. – Program Relentless Recovery to bezpłatne kompendium wiedzy na temat Covid-19. Zawiera materiały szkoleniowe, dostęp do webinarów, gotowe procedury utrzymania czystości i szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia kluczowych obszarów w środowisku klienta. Hotelarze i restauratorzy znajdą tu też dostosowane do ich działalności plany mycia i dezynfekcji, listy kontrolne w wersji papierowej i elektronicznej czy gotowe do wydrukowania plansze ścienne – dodaje Piotr Rokita.
Wszystkie materiały opracowane są w języku polskim i dostępne pod adresem: https://pl-pl.ecolab.com/coronavirus
Czystość, na którą możesz liczyć
Goście oczekują dziś od obiektów gastronomicznych i hotelowych nie tylko przestrzegania najwyższych standardów czystości. Chcą również widocznej i czytelnej informacji o sposobach i narzędziach wykorzystywanych do dezynfekcji i zapewnienia im bezpieczeństwa sanitarnego.
- Aby pomóc naszym klientom udostępniliśmy im system identyfikacji wizualnej „Clean you can count on”. Jest to seria zawieszek, naklejek na szyby i ulotek informujących o partnerstwie i stosowaniu przez nich profesjonalnych środków Ecolab. Konsumenci mogą z nich dowiedzieć się o procedurach sanitarnych przestrzeganych w obiekcie, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Dzięki świadomości stosowania renomowanych metod czyszczenia, a także widocznej obecności uznanej marki, goście chętniej korzystają z oferty gastronomicznej i turystycznej – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.