Ecolab zwiększa produkcję w Europie i wprowadza nowość dla sektora hotelarskiego

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na środki czystości Ecolab siedmiokrotnie zwiększa moce produkcyjne w Europie. Firma wprowadza też na polski rynek w pełni wirusobójczy preparat do dezynfekcji rąk przeznaczony dla branży HoReCa.
Sezon wakacyjny w pełni. Hotele i obiekty noclegowe robią wszystko, aby zagwarantować gościom bezpieczny i spokojny wypoczynek. Wiele obiektów poza wymaganym reżimem sanitarnym wprowadza dodatkowo własne, ponadstandardowe programy higieny. Rośnie więc zapotrzebowanie na profesjonalne i skuteczne środki czystości, zgodne z europejskimi normami bezpieczeństwa. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży hotelarskiej. Firma wprowadza na polski rynek nowy środek do dezynfekcji rąk. Skinman Soft Protect FF to opracowany zgodnie z normą EN 1500, w pełni wirusobójczy preparat w płynie do dezynfekcji rąk, wzbogacony witaminą E, gliceryną i pantenolem. Środek wykazuje działanie wirusobójcze (EN 14476) i ma udowodnioną skuteczność przeciw wirusom osłonkowym, w tym SARS-CoV-2. Produkt dotychczas dostępny był jedynie dla sektora szpitalnego. Nowość dla branży HoReCa oferowana jest w 20-litrowych kanistrach, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów plastikowych o 64 procent w porównaniu do jednorazowych butelek o pojemności 100 ml. Ecolab przygotował też specjalny zestaw uzupełniający w postaci kranika do nalewania i sześciu litrowych butelek do napełniania, z etykietami do zapisywania daty otwarcia.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.