Ecolab zwiększa produkcję w Europie i wprowadza nowość dla sektora hotelarskiego

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na środki czystości Ecolab siedmiokrotnie zwiększa moce produkcyjne w Europie. Firma wprowadza też na polski rynek w pełni wirusobójczy preparat do dezynfekcji rąk przeznaczony dla branży HoReCa.
Sezon wakacyjny w pełni. Hotele i obiekty noclegowe robią wszystko, aby zagwarantować gościom bezpieczny i spokojny wypoczynek. Wiele obiektów poza wymaganym reżimem sanitarnym wprowadza dodatkowo własne, ponadstandardowe programy higieny. Rośnie więc zapotrzebowanie na profesjonalne i skuteczne środki czystości, zgodne z europejskimi normami bezpieczeństwa. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży hotelarskiej. Firma wprowadza na polski rynek nowy środek do dezynfekcji rąk. Skinman Soft Protect FF to opracowany zgodnie z normą EN 1500, w pełni wirusobójczy preparat w płynie do dezynfekcji rąk, wzbogacony witaminą E, gliceryną i pantenolem. Środek wykazuje działanie wirusobójcze (EN 14476) i ma udowodnioną skuteczność przeciw wirusom osłonkowym, w tym SARS-CoV-2. Produkt dotychczas dostępny był jedynie dla sektora szpitalnego. Nowość dla branży HoReCa oferowana jest w 20-litrowych kanistrach, co pomaga zmniejszyć ilość odpadów plastikowych o 64 procent w porównaniu do jednorazowych butelek o pojemności 100 ml. Ecolab przygotował też specjalny zestaw uzupełniający w postaci kranika do nalewania i sześciu litrowych butelek do napełniania, z etykietami do zapisywania daty otwarcia.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.