Komunikaty PR

Escola S.A. podtrzymuje plan debiutu w 2022 roku i tworzy podcast z GPW

2022-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

Spółka technologiczna Escola chce zadebiutować na giełdzie w  2022 roku. Aktualnie trwają prace nad przygotowaniem dokumentu informacyjnego i tym samym rozpoczęcia procedury wprowadzenia akcji na rynek NewConnect. Będzie to kolejny krok w rozwoju firmy, po przeprowadzonej w sierpniu kampanii crowdinvestingowej. Firma rozpoczyna także emisję podcastu edukacyjnego o inwestowaniu na giełdzie z Fundacją GPW. 

–  Debiut na  NewConnect to obietnica, którą złożyliśmy inwestorom i chcemy ją spełnić, aby rozwijać firmę i zwiększać przychody. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania niezbędnej dokumentacji. Przed debiutem zamierzamy też dostarczyć  obecnym i przyszłym akcjonariuszom  bezpłatny pakiet edukacyjny. Mamy na pokładzie ponad 400 akcjonariuszy  z trzech emisji crowdinvestingowych. Zdecydowaliśmy się na  format, na którym najlepiej się znamy, czyli podcast – mówi dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola. 

Pierwszy odcinek z serii podcastów będzie wyemitowany w środę, 16 marca 2022 roku. Gościem Jakuba Kasnowskiego, prowadzącego tą serię podcastów będzie Przemysław Gerschmann, doradca zarządu GPW w Warszawie S.A. Projekt jest realizowany wspólnie z Fundacją GPW.

– Inwestowanie ma wiele odcieni. Chcemy pokazać, dlaczego warto rozważyć inwestowanie na giełdzie. W podcaście w ogólnym ujęciu postaramy się wyjaśnić, czym jest granie a czym inwestowanie na rynkach, słuchacze dowiedzą się też, jak chronić swój kapitał przed inflacją. To tylko część tematów, które udało nam się poruszyć. Ostatnie dane pokazują, że giełda cieszy się coraz większą popularnością, a rozwój małego parkietu - NewConnect jest stały od lat. Biorąc pod uwagę  dużą zmienność na rynku warto wiedzieć, jak reagować i jakie strategie warto rozważyć – mówi Jakub Kasnowski, członek zarządu Escola S.A., odpowiedzialny za nadzorowanie zbliżającego się debiutu spółki na NewConnect.

Escola S.A.  w tym roku zakłada koncentrację na rozwoju swojej grupy holdingowej poprzez spółki zależne, rozszerzenie komercjalizacji produktów własnych oraz standardowej działalności segmentu usługowego, jako software house, w Polsce i zagranicą. Obecnie prowadzone są już pierwsze projekty na rynku USA oraz trwają negocjacje z klientami z zachodniej Europy.

Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.