Komunikaty PR

Escola S.A. podtrzymuje plan debiutu w 2022 roku i tworzy podcast z GPW

2022-03-15  |  01:00
Biuro prasowe

Spółka technologiczna Escola chce zadebiutować na giełdzie w  2022 roku. Aktualnie trwają prace nad przygotowaniem dokumentu informacyjnego i tym samym rozpoczęcia procedury wprowadzenia akcji na rynek NewConnect. Będzie to kolejny krok w rozwoju firmy, po przeprowadzonej w sierpniu kampanii crowdinvestingowej. Firma rozpoczyna także emisję podcastu edukacyjnego o inwestowaniu na giełdzie z Fundacją GPW. 

–  Debiut na  NewConnect to obietnica, którą złożyliśmy inwestorom i chcemy ją spełnić, aby rozwijać firmę i zwiększać przychody. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania niezbędnej dokumentacji. Przed debiutem zamierzamy też dostarczyć  obecnym i przyszłym akcjonariuszom  bezpłatny pakiet edukacyjny. Mamy na pokładzie ponad 400 akcjonariuszy  z trzech emisji crowdinvestingowych. Zdecydowaliśmy się na  format, na którym najlepiej się znamy, czyli podcast – mówi dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola. 

Pierwszy odcinek z serii podcastów będzie wyemitowany w środę, 16 marca 2022 roku. Gościem Jakuba Kasnowskiego, prowadzącego tą serię podcastów będzie Przemysław Gerschmann, doradca zarządu GPW w Warszawie S.A. Projekt jest realizowany wspólnie z Fundacją GPW.

– Inwestowanie ma wiele odcieni. Chcemy pokazać, dlaczego warto rozważyć inwestowanie na giełdzie. W podcaście w ogólnym ujęciu postaramy się wyjaśnić, czym jest granie a czym inwestowanie na rynkach, słuchacze dowiedzą się też, jak chronić swój kapitał przed inflacją. To tylko część tematów, które udało nam się poruszyć. Ostatnie dane pokazują, że giełda cieszy się coraz większą popularnością, a rozwój małego parkietu - NewConnect jest stały od lat. Biorąc pod uwagę  dużą zmienność na rynku warto wiedzieć, jak reagować i jakie strategie warto rozważyć – mówi Jakub Kasnowski, członek zarządu Escola S.A., odpowiedzialny za nadzorowanie zbliżającego się debiutu spółki na NewConnect.

Escola S.A.  w tym roku zakłada koncentrację na rozwoju swojej grupy holdingowej poprzez spółki zależne, rozszerzenie komercjalizacji produktów własnych oraz standardowej działalności segmentu usługowego, jako software house, w Polsce i zagranicą. Obecnie prowadzone są już pierwsze projekty na rynku USA oraz trwają negocjacje z klientami z zachodniej Europy.

Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.