Escola S.A. stawia na e-learning i planuje rozwój Escola LMS
Escola przedstawiła plany rozwoju spółki zależnej Escola LMS oraz własnej platformy e-learningowej Wellms. Za rozwój będzie odpowiedzialny Robert Rachwał, który niedawno objął funkcję prezesa tej spółki. W planach jest rozbudowa oferty o szkolenia VR i AR, a także poszerzenie dostępu do szkoleń na kolejne platformy. Escola LMS to jedna ze spółek zależnych Grupy Kapitałowej Escola, w skład której wchodzą aplikacja Meetinga.com, Frivo.pl, Wellms.io i MyVOD.io oraz Heseya.com.
– Na rynku brakuje podstawowego zrozumienia potrzeb branży e-learningu. Obserwujemy od lat coraz większy nacisk na kontynuowanie nauki, także po zakończeniu edukacji, studiów. To się nazywa lifelong learning. Dziś uczenie się przez całe życie jest koniecznością – mówi Robert Rachwał, prezes Escola LMS. – Widzimy też, jak zmienia się ta branża, tworzenie szkoleń opartych o grywalizację to za mało. Nauka powinna stać się częścią naszej codzienności i być przy nas przez cały czas. Nie tylko gdy uruchamiamy komputer i logujemy się do systemu LMS. Tutaj pojawia się Wellms – dodaje Robert Rachwał.
Rozwiązania tworzone przez spółkę można wykorzystać na różnych systemach – komputerach, na zegarkach smartwatch, smartfonach, goglach VR, AR czy na HHT, czyli Hand Held Terminal. Uzupełnieniem platformy są kursy na myVOD. Jest to rozwiązanie dla początkujących szkoleniowców i małych firm edukacyjnych. Klienci myVOD wypracowali dotychczas prawie 20 milionów złotych przychodów.
– Nasi klienci udowadniają, że branża beauty, medyczna, teatralna, piwna czy programistyczna może znakomicie się rozwijać. Tworzą świetnej jakości merytoryczne treści, które generują w bardzo szybkim tempie ogromne zyski. Wellms wzbudza już zainteresowanie klientów nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Za nami pierwsze wdrożenia, między innymi na rynku skandynawskim czy w USA. Obecnie pracujemy nad produktem dla dwóch polskich klientów, trwają rozmowy z kolejnymi – dodaje Robert Rachwał.
W 2022 roku Escola LMS planuje wdrożyć platformę dla min. 5 uczelni wyższych oraz 5 klientów z kategorii SME.
Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.