Komunikaty PR

Escola S.A. stawia na e-learning i planuje rozwój Escola LMS

2022-04-12  |  01:00

Escola przedstawiła plany rozwoju spółki zależnej Escola LMS oraz własnej platformy e-learningowej Wellms. Za rozwój będzie odpowiedzialny Robert Rachwał, który niedawno objął funkcję prezesa tej spółki. W planach jest rozbudowa oferty o szkolenia VR i AR,  a także poszerzenie dostępu do szkoleń na kolejne platformy. Escola LMS to jedna ze spółek zależnych Grupy Kapitałowej Escola, w skład której wchodzą aplikacja Meetinga.com, Frivo.pl, Wellms.io i MyVOD.io oraz Heseya.com.

– Na rynku brakuje podstawowego zrozumienia potrzeb branży e-learningu. Obserwujemy od lat coraz większy nacisk na kontynuowanie nauki, także po zakończeniu edukacji, studiów. To się nazywa lifelong learning. Dziś uczenie się przez całe życie jest koniecznością – mówi Robert Rachwał, prezes Escola LMS. – Widzimy też, jak zmienia się ta branża, tworzenie szkoleń opartych o grywalizację to za mało. Nauka powinna stać się częścią naszej codzienności i być przy nas przez cały czas. Nie tylko gdy uruchamiamy komputer i logujemy się do systemu LMS. Tutaj pojawia się Wellms – dodaje Robert Rachwał.

Rozwiązania tworzone przez spółkę można wykorzystać na różnych systemach – komputerach, na zegarkach smartwatch, smartfonach, goglach VR, AR czy na HHT, czyli Hand Held Terminal. Uzupełnieniem platformy są kursy na myVOD. Jest to rozwiązanie dla początkujących szkoleniowców i małych firm edukacyjnych. Klienci myVOD wypracowali dotychczas prawie 20 milionów złotych przychodów.

– Nasi klienci udowadniają, że branża beauty, medyczna, teatralna, piwna czy programistyczna może znakomicie się rozwijać. Tworzą świetnej jakości merytoryczne treści, które generują w bardzo szybkim tempie ogromne zyski. Wellms wzbudza już zainteresowanie klientów nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Za nami pierwsze wdrożenia, między innymi na rynku skandynawskim czy w USA. Obecnie pracujemy nad produktem dla dwóch polskich klientów, trwają rozmowy z kolejnymi – dodaje Robert Rachwał.

W 2022 roku Escola LMS planuje wdrożyć platformę dla min. 5 uczelni wyższych oraz 5 klientów z kategorii SME.

Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.