Komunikaty PR

Escola S.A. stawia na e-learning i planuje rozwój Escola LMS

2022-04-12  |  01:00

Escola przedstawiła plany rozwoju spółki zależnej Escola LMS oraz własnej platformy e-learningowej Wellms. Za rozwój będzie odpowiedzialny Robert Rachwał, który niedawno objął funkcję prezesa tej spółki. W planach jest rozbudowa oferty o szkolenia VR i AR,  a także poszerzenie dostępu do szkoleń na kolejne platformy. Escola LMS to jedna ze spółek zależnych Grupy Kapitałowej Escola, w skład której wchodzą aplikacja Meetinga.com, Frivo.pl, Wellms.io i MyVOD.io oraz Heseya.com.

– Na rynku brakuje podstawowego zrozumienia potrzeb branży e-learningu. Obserwujemy od lat coraz większy nacisk na kontynuowanie nauki, także po zakończeniu edukacji, studiów. To się nazywa lifelong learning. Dziś uczenie się przez całe życie jest koniecznością – mówi Robert Rachwał, prezes Escola LMS. – Widzimy też, jak zmienia się ta branża, tworzenie szkoleń opartych o grywalizację to za mało. Nauka powinna stać się częścią naszej codzienności i być przy nas przez cały czas. Nie tylko gdy uruchamiamy komputer i logujemy się do systemu LMS. Tutaj pojawia się Wellms – dodaje Robert Rachwał.

Rozwiązania tworzone przez spółkę można wykorzystać na różnych systemach – komputerach, na zegarkach smartwatch, smartfonach, goglach VR, AR czy na HHT, czyli Hand Held Terminal. Uzupełnieniem platformy są kursy na myVOD. Jest to rozwiązanie dla początkujących szkoleniowców i małych firm edukacyjnych. Klienci myVOD wypracowali dotychczas prawie 20 milionów złotych przychodów.

– Nasi klienci udowadniają, że branża beauty, medyczna, teatralna, piwna czy programistyczna może znakomicie się rozwijać. Tworzą świetnej jakości merytoryczne treści, które generują w bardzo szybkim tempie ogromne zyski. Wellms wzbudza już zainteresowanie klientów nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Za nami pierwsze wdrożenia, między innymi na rynku skandynawskim czy w USA. Obecnie pracujemy nad produktem dla dwóch polskich klientów, trwają rozmowy z kolejnymi – dodaje Robert Rachwał.

W 2022 roku Escola LMS planuje wdrożyć platformę dla min. 5 uczelni wyższych oraz 5 klientów z kategorii SME.

Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.