Firma Wyborowa Pernod Ricard zaprasza na płatny staż
Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z nową odsłoną programu stażowego – w tym roku pod hasłem „Za dobrą karierę!”
Wyborowa Pernod Ricard oferuje roczne płatne staże w takich działach jak: marketing, sprzedaż, HR, finanse czy produkcja. Stażystki i stażyści poszukiwani są do wszystkich trzech lokalizacji firmy – w Warszawie, Poznaniu i Zielonej Górze.
Tegoroczna, ósma już edycja programu stażowego ma nieco inny charakter niż ta z ubiegłych lat. Dotychczasowe hasło „Dobry start procentuje” zostało zastąpione nowym „Za dobrą karierę!”, a sama kampania koncentruje się wokół działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Każda z osób uczestniczących w tegorocznym stażu zdobędzie wiedzę i doświadczenie, ale co równie ważne, będzie miała możliwość wzięcia udziału w jednym z wielu projektów Wyborowa Pernod Ricard realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Firma oferuje również liczne benefity, m.in.: dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, szkoleń rozwojowych, sprzedaż pracowniczą, paczki świąteczne, udział w wydarzeniach i spotkaniach integracyjnych.
Na staż można aplikować za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej https://zadobrakariere.pl/. Po jego poprawnym uzupełnieniu wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną. Zatrudniona stażystka bądź stażysta będą mieli nad sobą mentora, który będzie wspierał ich przez cały okres 12 miesięcznego stażu. Aplikacje można przesyłać do 27 maja.
Więcej szczegółów: https://zadobrakariere.pl/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.