Firma Wyborowa Pernod Ricard zaprasza na płatny staż
Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z nową odsłoną programu stażowego – w tym roku pod hasłem „Za dobrą karierę!”
Wyborowa Pernod Ricard oferuje roczne płatne staże w takich działach jak: marketing, sprzedaż, HR, finanse czy produkcja. Stażystki i stażyści poszukiwani są do wszystkich trzech lokalizacji firmy – w Warszawie, Poznaniu i Zielonej Górze.
Tegoroczna, ósma już edycja programu stażowego ma nieco inny charakter niż ta z ubiegłych lat. Dotychczasowe hasło „Dobry start procentuje” zostało zastąpione nowym „Za dobrą karierę!”, a sama kampania koncentruje się wokół działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Każda z osób uczestniczących w tegorocznym stażu zdobędzie wiedzę i doświadczenie, ale co równie ważne, będzie miała możliwość wzięcia udziału w jednym z wielu projektów Wyborowa Pernod Ricard realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Firma oferuje również liczne benefity, m.in.: dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, szkoleń rozwojowych, sprzedaż pracowniczą, paczki świąteczne, udział w wydarzeniach i spotkaniach integracyjnych.
Na staż można aplikować za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej https://zadobrakariere.pl/. Po jego poprawnym uzupełnieniu wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną. Zatrudniona stażystka bądź stażysta będą mieli nad sobą mentora, który będzie wspierał ich przez cały okres 12 miesięcznego stażu. Aplikacje można przesyłać do 27 maja.
Więcej szczegółów: https://zadobrakariere.pl/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.