Komunikaty PR

Firma Wyborowa Pernod Ricard zaprasza na płatny staż

2022-05-17  |  12:30
Biuro prasowe

 

Firma Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z nową odsłoną programu stażowego – w tym roku pod hasłem „Za dobrą karierę!”

 

Wyborowa Pernod Ricard oferuje roczne płatne staże w takich działach jak: marketing, sprzedaż, HR, finanse czy produkcja. Stażystki i stażyści poszukiwani są do wszystkich trzech lokalizacji firmy – w Warszawie, Poznaniu i Zielonej Górze.

 

Tegoroczna, ósma już edycja programu stażowego ma nieco inny charakter niż ta z ubiegłych lat. Dotychczasowe hasło „Dobry start procentuje” zostało zastąpione nowym „Za dobrą karierę!”, a sama kampania koncentruje się wokół działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.

 

Każda z osób uczestniczących w tegorocznym stażu zdobędzie wiedzę i doświadczenie, ale co równie ważne, będzie miała możliwość wzięcia udziału w jednym z wielu projektów Wyborowa Pernod Ricard realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Firma oferuje również liczne benefity, m.in.: dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, szkoleń rozwojowych, sprzedaż pracowniczą, paczki świąteczne, udział w wydarzeniach i spotkaniach integracyjnych.

 

Na staż można aplikować za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej https://zadobrakariere.pl/. Po jego poprawnym uzupełnieniu wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną. Zatrudniona stażystka bądź stażysta będą mieli nad sobą mentora, który będzie wspierał ich przez cały okres 12 miesięcznego stażu. Aplikacje można przesyłać do 27 maja.

 

Więcej szczegółów: https://zadobrakariere.pl/

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.