Komunikaty PR

Innowacje produktowe źródłem stabilnego wzrostu Novakid w pierwszej połowie 2022

2022-08-01  |  13:00
Biuro prasowe

Novakid, platforma online do nauki języka angielskiego dla dzieci, umacnia swój rozwój zgodnie z globalnymi przewidywaniami, według których rynek edukacji online ESL (English as a Second Language) wzrośnie do około 28,5 miliardów dolarów do 2028 r. W pierwszej połowie 2022 roku firma odnotowała znaczące wzrosty, zwłaszcza w regionie Azji i Pacyfiku, i przeprowadziła łącznie 2,8 mln lekcji.

Niepewna sytuacja społeczno-gospodarcza na świecie po pandemii i trwające kryzysy geopolityczne mają poważne konsekwencje dla globalnej społeczności. Pod tym względem edukacja jest postrzegana jako absolutna konieczność i najważniejszy czynnik budowania pokojowego, świadomego i proaktywnego społeczeństwa. Jednocześnie sektor e-learningu stara się dać zarówno dorosłym uczniom, jak i dzieciom możliwość podniesienia umiejętności, aby zabezpieczyć swoją przyszłość.

Mając na uwadze misję zapewnienia każdemu dziecku szansy na naukę języka, nawiązywanie międzynarodowych znajomości i wspieranie rozwoju globalnego społeczeństwa, Novakid rzucił wyzwanie swoim procesom biznesowym i w efekcie wykazał stabilny wzrost na swoich głównych rynkach w pierwszej połowie 2022 roku.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2022 r. Novakid nadal umacniał swoją pozycję w 49 krajach na całym świecie, w których prowadzi działalność. W rezultacie obecnie 70% portfolio firmy stanowią rynki europejskie, wśród których Rumunia wykazuje znaczące wzrosty, a region MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna) odpowiada za 14% portfela firmy (wzrost o 2 punkty procentowe od końca 2021 r.). Pozostałe prawie 16% stanowią kraje Azji i Pacyfiku (Malezja, Indonezja, Japonia i Korea Południowa). Baza klientów w tym regionie wzrosła dwukrotnie w porównaniu z początkiem roku. Najbardziej znaczące wyniki wykazują Korea Południowa (34% wzrostu) i Japonia (78% wzrostu).

- Aby skutecznie działać na wysoce konkurencyjnych, międzynarodowych rynkach EdTech i ESL, firmy potrzebują silnych strategii dywersyfikacji, szczególnie w czasach niepewności społecznej i gospodarczej. Z tego powodu priorytetem Novakid na pierwszą połowę 2022 roku było skupienie się na nowych regionach wzrostu – Hongkongu, Japonii i Korei Południowej – gdzie nauka języków online jest napędzana przez masową cyfryzację edukacji w ciągu ostatnich kilku lat – mówi Dmitry Malin, współzałożyciel i COO Novakid.

W pierwszej połowie 2022 r. całkowite grono uczniów Novakid powiększyło się o 48% w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 r. Łączna liczba lekcji języka angielskiego prowadzonych w oparciu o autorski program Novakid od początku 2022 roku wyniosła 2,8 miliona, czyli o 15% więcej niż całkowita liczba zajęć zrealizowanych w całym 2021 roku (2,4 miliona). W szczytowych okresach platforma obsługiwała do 1400 lekcji jednocześnie.

Ponadto Novakid powiększył swoją kadrę nauczycielską do prawie 2700 native-speakerów i certyfikowanych nauczycieli. Firma stale podnosi kwalifikacje swoich lektorów, prowadząc cykle webinariów i szkoleń.

Głównym celem Novakid w pierwszej połowie 2022 r. był dalszy rozwój wysokiej jakości innowacyjnych treści edukacyjnych do nauki języka angielskiego. Pod koniec 2021 r. Novakid wydał Świat Gier Novakid - pierwszy, innowacyjny produkt na globalnym rynku ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język), który dostarcza zarówno nauczycielom, jak i uczniom w wieku 4-12 lat kompleksowy ekosystem narzędzi do nauki języka angielskiego w ramach świata gier edukacyjnych online. W ciągu 6 miesięcy firma wdrożyła ten program do procesu nauki ponad 130 000 uczniów z różnych przedziałów wiekowych i poziomów zaawansowania.

Program Akademii Magii Novakid, która jest częścią Świata Gier Novakid, wykazał swoją skuteczność w odniesieniu do wyników uczenia się młodych uczniów: średni wskaźnik efektów uczenia się jest o 12% wyższy po co najmniej czterech miesiącach nauki, co daje 39% lepsze wyniki w nauce dla uczniów zapisanych na pierwszy poziom kursu ESL Akademia Magii Novakid. Obecnie wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i rozwijane jest oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.

Ponadto drugi rok z rzędu firma Novakid znalazła się na corocznej liście 150 najlepszych firm GSV EdTech - wiodących prywatnych firm w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej. W marcu 2022 r. Novakid znalazł się dodatkowo na liście Forbes Top 500 najlepszych amerykańskich pracodawców start-upowych. Novakid został również uznany za finalistę nagrody EdTech Digest Awards 2022 w kategorii „Najlepsze rozwiązanie do nauki języków”.

W czerwcu 2022 r. Novakid znalazł się wśród zwycięzców konkursu EdTech Breakthrough Awards, w ramach którego analitycy zbadali pracę ponad 80 szkół internetowych działających w Europie. Eksperci ocenili liczbę aktywnych uczniów i ich zadowolenie z procesu edukacyjnego, a także poziom wyszkolenia i doświadczenie nauczycieli oraz ceny.

Połączenie rozwoju produktów i stosowanych innowacji w ciągu ostatnich sześciu miesięcy doprowadziło do imponującego wzrostu. W trakcie pierwszej połowy 2022 r. wprowadziliśmy nasz nowy, oparty na grywalizacji program nauczania języka angielskiego – Świat Gier Novakid – dla wszystkich uczniów. Możemy z dumą zagwarantować, że metodologia oparta na zaangażowaniu prowadzi uczniów do biegłości językowej. Wyniki naszych młodych klientów są największym osiągnięciem Novakid – komentuje Max Azarov, współzałożyciel i dyrektor generalny Novakid. 


Prognozuje się, że branża ESL, której rozwój znacząco przyspieszyła pandemia, będzie kontynuować trajektorię wzrostu przez kilka następnych dziesięcioleci. Według najnowszego badania naukowego Online Language Learning Market, prowadzonego przez Facts & Factors, przewiduje się, że rynek wzrośnie do około 28,5 miliardów dolarów do 2028 r., przy średnim wskaźniku rocznego wzrostu w badanym okresie na poziomie około 18,8% w okresie od 2022 do 2028 r. Jednocześnie, rynek edukacji K-12 będzie rósł w łącznym rocznym tempie wzrostu 31,6% w ciągu najbliższych 5 lat, według Mordor Intelligence.

Novakid to internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci założona w 2017 roku w Dolinie Krzemowej (USA) przez Maxa Azarova, Dmitrija Malina i Amy Krolevetskaya. Obecnie ponad 3000 doświadczonych i wykwalifikowanych nauczycieli prowadzi lekcje języka angielskiego dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat za pośrednictwem interaktywnej platformy internetowej, zaprojektowanej przez Novakid. W 2021 r. szkoła przeprowadziła ponad 2,6 mln zajęć dla około 200 000 uczniów. Novakid jest obecnie na 133 miejscu na liście Forbes wśród 500 najlepszych pracodawców startupowych w USA. (https://www.forbes.com/consent/?toURL=https://www.forbes.com/lists/americas-best-startup-employers/). Program edukacyjny Novakid English as a Second Language (ESL) - angielski jako drugi język - jest zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR) i został opracowany z myślą o indywidualnych zainteresowaniach i wieku dzieci. Novakid wykorzystuje grywalizację i technologie VR w celu stworzenia anglojęzycznego środowiska i pomaga dzieciom na całym świecie uczyć się angielskiego w zabawny i interesujący sposób. Unikalna metoda oceny postępów Novakid (ponad 1500 parametrów, testy A/B i inne elementy podejścia opartego na danych) zapewnia doskonałe wyniki i pozwala nauczycielom dostosować program do indywidualnych potrzeb i zainteresowań każdego dziecka. Novakid został doceniony przez wiele organizacji na całym świecie:*Według J’son & Partners Consulting (2021), platforma Novakid ESL jest liderem w swoim segmencie w Europie. W 2021 r. platforma Novakid znalazła się na liście 50 najlepszych firm zidentyfikowanych jako rozwijające się firmy technologii edukacyjnych przez The Org.HolonIQ umieścił Novakid na liście 100 najbardziej obiecujących startupów z Europy w 2021 roku.Drugi rok z rzędu firma Novakid znalazła się na corocznej liście 150 najlepszych firm GSV EdTech wiodących prywatnych firm w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej.Malezyjska społeczność rodzicielska Jenama Pilihan Pa & Ma wybrała Novakid jako jedną ze 100 najlepszych marek dla rodziców w Malezji. Oficjalna strona: www.novakid.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni” Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki
Edukacja Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
2024-04-16 | 17:00

Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?

Wielkimi krokami zbliżają się matura oraz sesja, podczas której uczniowie i studenci mierzą się ze zdaniem egzaminów m.in. z języka obcego. Panikujesz, że nie zdasz?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.