Komunikaty PR

Interaktywna Konferencja Online – za nami! Relacja!

2023-06-22  |  11:00
Biuro prasowe

Kolejna III edycja Interaktywnej Konferencji Online w temacie “Promocja produktu online” okazała się ogromnym sukcesem. Ponad 700 słuchaczy, 70 prelegentek i prelegentów, 20 prelekcji, 7 paneli dyskusyjnych i 13 wywiadów. Ogrom wiedzy dotyczącej rozwoju biznesu online!

 

Główny cel Interaktywnej Konferencji

Misją wydarzenia była przede wszystkim szeroko pojęta wiedza na temat biznesu online. Konferencja kierowana była do osób, które rozważają możliwość wprowadzenia ebooków, kursów czy innych interaktywnych produktów, ale także dla osób, które mają już swoje produkty online i chcą dzielić się swoją wiedzą na szerszą skalę.

 

Podczas Konferencji słuchacze mogli dowiedzieć się jak krok po kroku zaplanować strategię w social mediach, jak nagrywać skuteczne filmy czy jak wykorzystać sztuczną inteligencję do promocji ebooka czy kursu.

 

Uczestnicy tak wypowiedzieli się na temat Interaktywnej Konferencji Online:

 

Dzięki Konferencji dowiedziałam się tak wiele, że po tych trzech dniach czuję się jakbym przebiegła maraton i wygrała miejsce na podium. Dzięki uczestnikom i oczywiście prowadzącej dowiedziałam się, że nie jestem sama w swoich obawach (bardzo wzruszyło mnie nasze przyjazne nastawienie do siebie), a dzięki wywiadom i prelegentom, że możemy dzielić się swoją wiedzą (nawet jeżeli nie czujemy się ekspertami na wielką skalę), że możemy być sobą i nie musimy na siłę robić tego, co robią inni. “ napisała uczestniczka Ewelina Małkińska.

 

“Znałam Cię jedynie pobieżnie z jakiś materiałów internetowych, bo marketingowcem jestem od zawsze, ale nie w tym obszarze i... po konferencji jestem pod ogromnym wrażeniem energii i skuteczności działania. ” skomentowała Aneta Jaworska.

 

“Odkryłem, że interaktywność (interaktywna) i jej różne aspekty (które tu poruszałaś/liście) to jest cecha którą można kształcić i pielęgnować w życiu codziennym i życiu offline. To chyba najbardziej wynoszę. Dziękuję bardzo” podzielił się z nami Rafał Jereczek.

 

Uczestnicy poznali skuteczne metody sprzedażowe, nauczyli się jak priorytetować zadania i poprawić wyniki promocji. Dzięki przygotowanemu workbookowi, mogli na bieżąco notować i utrwalać wiedzę, przekazywaną przez wybitnych prelegentów.

 

 

Cały czas, na żywo pojawiały się różne komentarze, które dotyczyły też wysokiej jakości Konferencji oraz ogromnej ilości pomysłów i inspiracji, jaką otrzymali uczestnicy.

 

Nie zabrakło interaktywnego konkursu w którym do wygrania były m.in instax mini 12, kamera Logitech c920 czy mikrofon Snow Ball, torebki PROPS lub dostępy do Interaktywnej Akademii WordPressa czy programu mentoringowego Interaktywna Paczka Oli Gościniak.

 

Organizatorka - Ola Gościniak

Od 8 lat Ola Gościniak tworzy markę Jestem Interaktywna, wspiera w realizowaniu kobiecych marzeń. Uczy nie tylko jak wyklikać samodzielnie stronę WWW, ale jak inwestować w biznes online i tworzyć cyfrowe produkty. Na swoich szkoleniach, wykładach i kursach przeszkoliła już blisko 50 000 kobiet. Przygotowanie Interaktywnej Konferencji Online, zajęło jej kilka tygodni.

 

“Pomysł na Interaktywną Konferencję narodził się już dawno, w końcu to kolejna trzecia edycja. Jednak przyznam szczerze, że ta konferencja jest całkowicie inna niż pozostałe. Była bardziej dynamiczna, przemyślana i nierzadko różne pomysły czy opcje wpadły mi do głowy pod wpływem chwili. To też ogrom pracy, takiej od kuchni, której nie widać. Cieszę się, że tyle ludzi i marek nawiązało z nami współpracę, weszło w ten projekt i podzieliło się swoją wiedzą. Dziękuję też wszystkim partnerom, którzy dostarczyli fantastycznych nagród, gadżetów czy kodów rabatowych. Dowodem na sukces Konferencji są na pewno tak liczne komentarze i wzmianki w social mediach. Jestem tym ogromnie wzruszona. Na koniec chciałabym podziękować mojemu zespołowi, który przez tygodnie działał i pracował razem ze mną.” Podsumowała Konferencję Ola Gościniak.

 

Prelegenci

 

Podczas tej edycji wystąpiło 70 prelegentek i prelegentów, którzy podzielili się swoją wiedzą, doświadczeniem i refleksjami. Ilość informacji, przykładów i konkretnych wskazówek była ogromna.

 

Nie bez przyczyny wszystkie panele były nagrywane wcześniej. Po pierwsze, aby nie marnować czasu i nie przeciągać nagrań już na początku, po drugie, aby prelegenci mogli spokojnie odpisywać na pytania uczestników, podczas czatu na żywo. Była to fenomenalna opcja dla uczestników, którzy na żywo, otrzymywali odpowiedzi na swoje pytania do prelegentów.

 

Zebraliśmy dla Was kilka wartościowych cytatów od prelegentów:

 

  •  Prelekcja "Jak zarabiać na nauczaniu online? Moja strategia: od korepetytorki do szczęśliwej właścicielki firmy.”

“ Nigdy nie jesteśmy pewni sukcesu. Nigdy nie wiem jaką ścieżką nas to poprowadzi.” Weronika Kutarba – Kruk

  •    Prelekcja “Jak sprzedawać słowem? O tworzeniu treści sprzedażowych dla biznesu”

Jeśli masz swój produkt online to możesz go za pomocą bloga pokazywać od środka np. rozdział ebooka, przykładowa lekcja z kursu online.” Klaudyna Maciąg

Jeśli coś Ci utrudni sprzedaż, coś Ci utrudni tworzenie treści sprzedażowych o Twoim produkcie, to na bank będą to Twoje przekonania. A nie da się zrobić fajnej sprzedaży, jeśli coś z Twoimi przekonaniami się dzieje” Sylwia Rospondek

Co powoduje, że klient staje się lojalny? To, że wzbudziliśmy w nim jakieś emocje.” Agata Borowska

  •  Prelekcja “10 typów postów i rolek, które przyciągną uwagę do Twojej oferty”

Taki życiowy content nagrany zupełnie nie z intencją pod kampanię reklamową naprawdę daje świetne rezultaty!”  Ewa Popielarz

  • Wywiad “Jak nagradzać efekty kursantów?”

“Najlepszą motywacją i ja to od zawsze stosuje, to jest pokazywanie sukcesów innych kursantów.” Magdalena Pawłowska

  • Wywiad “Misja Wizja Wartości i Siostrzeństwo”

“Chciałabym, aby kobiety zaczęły myśleć o tym jak jedna drugą może wesprzeć. Bo nie zawsze to musi być od razu wsparcie finansowe, wsparcie na wielu płaszczyznach, to może być powiedzenie: „Słuchaj, jestem z Tobą. Joanna Gacek-Sroka

Strasznie ważne jest, żebyśmy przestały ze sobą konkurować na wielu płaszczyznach, tylko odkrywać siostrzeństwo. To jest najwyższa w moim odczuciu forma empatii.” Kasia Wilk 

  • Wywiad “Boisz się sprzedawać? Tak naprawdę boisz się odrzucenia! Jak zahipnotyzować się na sukces?”

Za blokadą jakiejkolwiek sprzedaży kryją się zwykle dwie rzeczy – są to albo przekonania albo lęki.Paweł Pawlak

 

 

  • Prelekcja “Wpływ przekonań na sukces w biznesie.”

“Musimy uznać, że te pieniądze są dobre, biznes jest dobry, że branie pieniędzy.” Marta Manterys

 

 Żałujesz, że nie byłeś/aś na Konferencji?

Nie martw się!

Powtórki konferencji już są dostępne do zakupu, znajdziesz je tutaj: http://olag.pl/konfa2023

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW Biuro prasowe
2024-11-29 | 13:30

Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobywa prestiżowe wyróżnienia w rankingu Eduniversal Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zdobył srebrne
Edukacja Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
2024-11-28 | 13:28

Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie

Z dniem 23 października 2024 roku nastąpiły zmiany w Zarządzie Uczelni Łazarskiego, które są istotnym krokiem w kierunku dalszego umacniania jej pozycji jako nowoczesnej instytucji
Edukacja Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
2024-11-26 | 12:00

Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum

Wizyta 27 dyrektorów litewskich szkół to początek współpracy z I Społecznym Liceum Ogólnokształcącym. Jej celem jest wymiana doświadczeń, budowa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.