Kaufland otwiera młodym talentom drogę do kariery
Kaufland od lat współpracuje z organizacją studencką AIESEC. W ten sposób dociera do studentów z całego kraju, a udzielając wsparcia merytorycznego, ułatwia młodym ludziom stawianie pierwszych kroków na rynku pracy. Sieć kontynuuje podjęte działania i podczas ogólnopolskich Dni Kariery – jednych z największych targów pracy, praktyk i staży w Polsce – będzie prezentować możliwości rozwoju w firmie oraz aktualne oferty pracy.
Według badań zrealizowanych przez SW Research, ponad 20% studentów i absolwentów w poszukiwaniu interesujących ofert staży i praktyk udaje się na targi pracy[1]. To doskonała okazja, aby spotkać się z potencjalnym pracodawcą i poznać go bliżej. Kaufland został partnerem strategicznym Dni Kariery i wspiera AIESEC w organizacji wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się w formie stacjonarnej, w pięciu miastach: Wrocławiu (11.03), Katowicach (22.03), Krakowie (24.03), Warszawie (29.03) oraz Poznaniu (31.03). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://dnikariery.pl/.
Podczas zbliżających się Dni Kariery zaprosimy uczestników wydarzenia do naszego nowego stoiska, przy którym nasi specjaliści przedstawią kandydatom m.in. oferty pracy w sprzedaży, logistyce i centrali. Studentów i absolwentów zainteresują z pewnością informacje o praktykach letnich i programie stażowym Absolwent. W obu przypadkach proces rekrutacyjny wystartuje już wiosną – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Oprócz informacji i porad rekrutacyjnych goście stoiska Kaufland będą mogli wziąć udział w warsztatach kompetencyjnych prowadzonych przez doświadczonych menedżerów, konkursach związanych z ich tematyką, a także skosztować świeżych owoców i pożywnych koktajli.
Największe targi pracy online
Dni Kariery to nie jedyne wydarzenie targowe dla osób poszukujących możliwości rozwoju zawodowego. Realizując konsekwentnie działania wspierające studentów i absolwentów w znalezieniu atrakcyjnego miejsca pracy, Kaufland weźmie udział również w Festiwalu Pracy Jobicon – największych targach pracy, które w tym roku odbędą się w formule zdalnej. W wydarzeniu, które zaplanowano na 23-24 marca, wezmą udział specjaliści ds. rekrutacji reprezentujący detalistę. Będą oni do dyspozycji kandydatów i udzielą im wskazówek dotyczących rekrutacji, kariery w branży handlowej, a także przedstawią konkretne oferty sieci Kaufland skierowane do młodych osób.
Sieć zorganizuje również webinar szkoleniowy poświęcony procesom rekrutacyjnym, którego istotnym elementem będą zagadnienia związane z użytkowaniem programu Excel, którego znajomość jest pożądaną umiejętnością na rynku pracy. Uczestnicy poznają m.in. najpopularniejsze pytania rekruterów oraz porady dotyczące pracy w arkuszach kalkulacyjnych.
Udział w Festiwalu Pracy Jobicon jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych: https://jobicon.pracuj.pl/.
[1] Staż studentów – raport badawczy, SW Research, kwiecień 2021

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.