Kaufland otwiera młodym talentom drogę do kariery
Kaufland od lat współpracuje z organizacją studencką AIESEC. W ten sposób dociera do studentów z całego kraju, a udzielając wsparcia merytorycznego, ułatwia młodym ludziom stawianie pierwszych kroków na rynku pracy. Sieć kontynuuje podjęte działania i podczas ogólnopolskich Dni Kariery – jednych z największych targów pracy, praktyk i staży w Polsce – będzie prezentować możliwości rozwoju w firmie oraz aktualne oferty pracy.
Według badań zrealizowanych przez SW Research, ponad 20% studentów i absolwentów w poszukiwaniu interesujących ofert staży i praktyk udaje się na targi pracy[1]. To doskonała okazja, aby spotkać się z potencjalnym pracodawcą i poznać go bliżej. Kaufland został partnerem strategicznym Dni Kariery i wspiera AIESEC w organizacji wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się w formie stacjonarnej, w pięciu miastach: Wrocławiu (11.03), Katowicach (22.03), Krakowie (24.03), Warszawie (29.03) oraz Poznaniu (31.03). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://dnikariery.pl/.
Podczas zbliżających się Dni Kariery zaprosimy uczestników wydarzenia do naszego nowego stoiska, przy którym nasi specjaliści przedstawią kandydatom m.in. oferty pracy w sprzedaży, logistyce i centrali. Studentów i absolwentów zainteresują z pewnością informacje o praktykach letnich i programie stażowym Absolwent. W obu przypadkach proces rekrutacyjny wystartuje już wiosną – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Oprócz informacji i porad rekrutacyjnych goście stoiska Kaufland będą mogli wziąć udział w warsztatach kompetencyjnych prowadzonych przez doświadczonych menedżerów, konkursach związanych z ich tematyką, a także skosztować świeżych owoców i pożywnych koktajli.
Największe targi pracy online
Dni Kariery to nie jedyne wydarzenie targowe dla osób poszukujących możliwości rozwoju zawodowego. Realizując konsekwentnie działania wspierające studentów i absolwentów w znalezieniu atrakcyjnego miejsca pracy, Kaufland weźmie udział również w Festiwalu Pracy Jobicon – największych targach pracy, które w tym roku odbędą się w formule zdalnej. W wydarzeniu, które zaplanowano na 23-24 marca, wezmą udział specjaliści ds. rekrutacji reprezentujący detalistę. Będą oni do dyspozycji kandydatów i udzielą im wskazówek dotyczących rekrutacji, kariery w branży handlowej, a także przedstawią konkretne oferty sieci Kaufland skierowane do młodych osób.
Sieć zorganizuje również webinar szkoleniowy poświęcony procesom rekrutacyjnym, którego istotnym elementem będą zagadnienia związane z użytkowaniem programu Excel, którego znajomość jest pożądaną umiejętnością na rynku pracy. Uczestnicy poznają m.in. najpopularniejsze pytania rekruterów oraz porady dotyczące pracy w arkuszach kalkulacyjnych.
Udział w Festiwalu Pracy Jobicon jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych: https://jobicon.pracuj.pl/.
[1] Staż studentów – raport badawczy, SW Research, kwiecień 2021

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.