Komunikaty PR

Kaufland otwiera młodym talentom drogę do kariery

2022-03-11  |  16:00
Biuro prasowe

Kaufland od lat współpracuje z organizacją studencką AIESEC. W ten sposób dociera do studentów z całego kraju, a udzielając wsparcia merytorycznego, ułatwia młodym ludziom stawianie pierwszych kroków na rynku pracy. Sieć kontynuuje podjęte działania i podczas ogólnopolskich Dni Kariery – jednych z największych targów pracy, praktyk i staży w Polsce – będzie prezentować możliwości rozwoju w firmie oraz aktualne oferty pracy.

Według badań zrealizowanych przez SW Research, ponad 20% studentów i absolwentów w poszukiwaniu interesujących ofert staży i praktyk udaje się na targi pracy[1]. To doskonała okazja, aby spotkać się z potencjalnym pracodawcą i poznać go bliżej. Kaufland został partnerem strategicznym Dni Kariery i wspiera AIESEC w organizacji wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się w formie stacjonarnej, w pięciu miastach: Wrocławiu (11.03), Katowicach (22.03), Krakowie (24.03), Warszawie (29.03) oraz Poznaniu (31.03). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://dnikariery.pl/.

Podczas zbliżających się Dni Kariery zaprosimy uczestników wydarzenia do naszego nowego stoiska, przy którym nasi specjaliści przedstawią kandydatom m.in. oferty pracy w sprzedaży, logistyce i centrali. Studentów i absolwentów zainteresują z pewnością informacje o praktykach letnich i programie stażowym Absolwent. W obu przypadkach proces rekrutacyjny wystartuje już wiosną – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Oprócz informacji i porad rekrutacyjnych goście stoiska Kaufland będą mogli wziąć udział w warsztatach kompetencyjnych prowadzonych przez doświadczonych menedżerów, konkursach związanych z ich tematyką, a także skosztować świeżych owoców i pożywnych koktajli.

Największe targi pracy online

Dni Kariery to nie jedyne wydarzenie targowe dla osób poszukujących możliwości rozwoju zawodowego. Realizując konsekwentnie działania wspierające studentów i absolwentów w znalezieniu atrakcyjnego miejsca pracy, Kaufland weźmie udział również w Festiwalu Pracy Jobicon – największych targach pracy, które w tym roku odbędą się w formule zdalnej. W wydarzeniu, które zaplanowano na 23-24 marca, wezmą udział specjaliści ds. rekrutacji reprezentujący detalistę. Będą oni do dyspozycji kandydatów i udzielą im wskazówek dotyczących rekrutacji, kariery w branży handlowej, a także przedstawią konkretne oferty sieci Kaufland skierowane do młodych osób.

Sieć zorganizuje również webinar szkoleniowy poświęcony procesom rekrutacyjnym, którego istotnym elementem będą zagadnienia związane z użytkowaniem programu Excel, którego znajomość jest pożądaną umiejętnością na rynku pracy. Uczestnicy poznają m.in. najpopularniejsze pytania rekruterów oraz porady dotyczące pracy w arkuszach kalkulacyjnych.

Udział w Festiwalu Pracy Jobicon jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych: https://jobicon.pracuj.pl/.

 


[1] Staż studentów – raport badawczy, SW Research, kwiecień 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.