Kaufland otwiera młodym talentom drogę do kariery
Kaufland od lat współpracuje z organizacją studencką AIESEC. W ten sposób dociera do studentów z całego kraju, a udzielając wsparcia merytorycznego, ułatwia młodym ludziom stawianie pierwszych kroków na rynku pracy. Sieć kontynuuje podjęte działania i podczas ogólnopolskich Dni Kariery – jednych z największych targów pracy, praktyk i staży w Polsce – będzie prezentować możliwości rozwoju w firmie oraz aktualne oferty pracy.
Według badań zrealizowanych przez SW Research, ponad 20% studentów i absolwentów w poszukiwaniu interesujących ofert staży i praktyk udaje się na targi pracy[1]. To doskonała okazja, aby spotkać się z potencjalnym pracodawcą i poznać go bliżej. Kaufland został partnerem strategicznym Dni Kariery i wspiera AIESEC w organizacji wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się w formie stacjonarnej, w pięciu miastach: Wrocławiu (11.03), Katowicach (22.03), Krakowie (24.03), Warszawie (29.03) oraz Poznaniu (31.03). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://dnikariery.pl/.
Podczas zbliżających się Dni Kariery zaprosimy uczestników wydarzenia do naszego nowego stoiska, przy którym nasi specjaliści przedstawią kandydatom m.in. oferty pracy w sprzedaży, logistyce i centrali. Studentów i absolwentów zainteresują z pewnością informacje o praktykach letnich i programie stażowym Absolwent. W obu przypadkach proces rekrutacyjny wystartuje już wiosną – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Oprócz informacji i porad rekrutacyjnych goście stoiska Kaufland będą mogli wziąć udział w warsztatach kompetencyjnych prowadzonych przez doświadczonych menedżerów, konkursach związanych z ich tematyką, a także skosztować świeżych owoców i pożywnych koktajli.
Największe targi pracy online
Dni Kariery to nie jedyne wydarzenie targowe dla osób poszukujących możliwości rozwoju zawodowego. Realizując konsekwentnie działania wspierające studentów i absolwentów w znalezieniu atrakcyjnego miejsca pracy, Kaufland weźmie udział również w Festiwalu Pracy Jobicon – największych targach pracy, które w tym roku odbędą się w formule zdalnej. W wydarzeniu, które zaplanowano na 23-24 marca, wezmą udział specjaliści ds. rekrutacji reprezentujący detalistę. Będą oni do dyspozycji kandydatów i udzielą im wskazówek dotyczących rekrutacji, kariery w branży handlowej, a także przedstawią konkretne oferty sieci Kaufland skierowane do młodych osób.
Sieć zorganizuje również webinar szkoleniowy poświęcony procesom rekrutacyjnym, którego istotnym elementem będą zagadnienia związane z użytkowaniem programu Excel, którego znajomość jest pożądaną umiejętnością na rynku pracy. Uczestnicy poznają m.in. najpopularniejsze pytania rekruterów oraz porady dotyczące pracy w arkuszach kalkulacyjnych.
Udział w Festiwalu Pracy Jobicon jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych: https://jobicon.pracuj.pl/.
[1] Staż studentów – raport badawczy, SW Research, kwiecień 2021
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.