KFC wprowadza sekretnego burgera – trwają poszukiwania tajemniczego kodu dostępu

Czy zdarzyło się Wam kiedyś tak bardzo pragnąć dania, którego smaku nie byliście nawet w stanie sobie wyobrazić, że szukaliście wskazówek jak je kupić na kanałach swoich ulubionych influencerów? Owiany tajemnicą smak i tylko jeden pewnik – będzie pysznie od pierwszego ugryzienia po same okruszki. Takie rzeczy dzieją się tu i teraz i tylko w KFC. Do sprzedaży trafił właśnie sekretny burger, ale zdobyć go mogą jedynie fani KFC, którzy poznają tajny kod! Jeśli jeszcze jakimś cudem nie słyszeliście o tej akcji, koniecznie dołączajcie i sprawdźcie, jakie niesamowicie niecodzienne połączenie smaków dostaniecie w najnowszym burgerze!
Czwórka influencerów - bijonsi, mikuusiekk, Miłosz Fluckiger oraz oczywiście ambasador KFC Mr Kryha - jako pierwsi Goście KFC mieli okazję spróbować „Secret Burgera”. Zachwytów, emocji i radości przy odkrywaniu jego smaku było wiele.
Influencerzy nie zdradzili jednak wybuchowej mieszanki smaków. Chcą, żeby inni mieli podobną frajdę jak oni w odkrywaniu sekretnego połączenia składników. Na swoich kontach na Instagramie, TikToku i YouTube opublikowali krótkie relacje z testowania nowości, a także sposób, w jaki inni mogą spróbować tego niecodziennego dania. Rzeczywiście, proces zakupu jest w tym przypadku wyjątkowy bo tak samo wyjątkowy jest „Secret Burger”. Wystarczy więc odpowiedzieć na trzy pytania, z którymi fani KFC nie powinni mieć najmniejszego problemu:
- Jak brzmi nazwisko założyciela KFC?
- Z ilu ziół i przypraw składa się sekretna panierka?
- Nazwa jednego z burgerów KFC?
Odpowiedzi, po dodaniu końcówki .pl ułożą się w adres strony www, na której KFC odsłania już nieco więcej, ale przede wszystkim podaje specjalny kod. Tylko on pozwala na zakup sekretnego burgera. Kod należy wpisać w samoobsługowym kiosku w każdej z ponad 300 restauracji KFC w Polsce. I już ostatni krok – degustacja! Zaskoczenie, zachwyt i pyszny smak gwarantowane. Tak więc dołączajcie do szalonej zabawy, odpowiadajcie na pytania i znajdujcie kod. „Secret Burger” czeka by zostać przez Was odkrytym.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.