KFC wprowadza sekretnego burgera – trwają poszukiwania tajemniczego kodu dostępu

Czy zdarzyło się Wam kiedyś tak bardzo pragnąć dania, którego smaku nie byliście nawet w stanie sobie wyobrazić, że szukaliście wskazówek jak je kupić na kanałach swoich ulubionych influencerów? Owiany tajemnicą smak i tylko jeden pewnik – będzie pysznie od pierwszego ugryzienia po same okruszki. Takie rzeczy dzieją się tu i teraz i tylko w KFC. Do sprzedaży trafił właśnie sekretny burger, ale zdobyć go mogą jedynie fani KFC, którzy poznają tajny kod! Jeśli jeszcze jakimś cudem nie słyszeliście o tej akcji, koniecznie dołączajcie i sprawdźcie, jakie niesamowicie niecodzienne połączenie smaków dostaniecie w najnowszym burgerze!
Czwórka influencerów - bijonsi, mikuusiekk, Miłosz Fluckiger oraz oczywiście ambasador KFC Mr Kryha - jako pierwsi Goście KFC mieli okazję spróbować „Secret Burgera”. Zachwytów, emocji i radości przy odkrywaniu jego smaku było wiele.
Influencerzy nie zdradzili jednak wybuchowej mieszanki smaków. Chcą, żeby inni mieli podobną frajdę jak oni w odkrywaniu sekretnego połączenia składników. Na swoich kontach na Instagramie, TikToku i YouTube opublikowali krótkie relacje z testowania nowości, a także sposób, w jaki inni mogą spróbować tego niecodziennego dania. Rzeczywiście, proces zakupu jest w tym przypadku wyjątkowy bo tak samo wyjątkowy jest „Secret Burger”. Wystarczy więc odpowiedzieć na trzy pytania, z którymi fani KFC nie powinni mieć najmniejszego problemu:
- Jak brzmi nazwisko założyciela KFC?
- Z ilu ziół i przypraw składa się sekretna panierka?
- Nazwa jednego z burgerów KFC?
Odpowiedzi, po dodaniu końcówki .pl ułożą się w adres strony www, na której KFC odsłania już nieco więcej, ale przede wszystkim podaje specjalny kod. Tylko on pozwala na zakup sekretnego burgera. Kod należy wpisać w samoobsługowym kiosku w każdej z ponad 300 restauracji KFC w Polsce. I już ostatni krok – degustacja! Zaskoczenie, zachwyt i pyszny smak gwarantowane. Tak więc dołączajcie do szalonej zabawy, odpowiadajcie na pytania i znajdujcie kod. „Secret Burger” czeka by zostać przez Was odkrytym.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.