Komunikaty PR

Lody inaczej to OH!

2023-05-04  |  01:00
Biuro prasowe

Lody są jednym z ulubionych słodkich deserów. Choć możemy jeść je przez cały rok, to zawsze najlepiej smakują, gdy dni stają się cieplejsze i bardziej słoneczne. Marka OH! od E.Wedel jest już w gotowości na tegoroczny sezon lodowy. W bogatym portfolio obok znanych i uwielbianych klasyków, pojawią się także zaskakujące nowości. Dzięki temu każdy będzie mógł cieszyć się idealnym, unikatowym smakiem i odnajdzie pełnię przyjemności taką, że OH!

Każdy z nas jest inny – ma własny styl i różne preferencje smakowe. Ta różnorodność sprawia, że wszyscy na swój własny sposób są indywidualistami. Wiedząc o tym, marka OH! zachęca do wyrażania siebie na każdym kroku! Jednym ze sposobów jest odnalezienie swojego ulubionego, unikatowego smaku z portfolio OH!, a także własny pomysł na jego spożywanie. Lody można gryźć, lizać, jeść za pomocą łyżeczki, a nawet użyć noża i widelca! Każdy sposób jest dobry, jeśli daje poczucie komfortu i spełnienia.

Nowości takie, że OH!

Marka OH zachęca miłośników lodowych deserów do próbowania nowych smaków i daje ku temu możliwość, wprowadzajac do portfolio wyjątkowe propozycje: E.Wedel OH! Sorbet Mango oraz E.Wedel OH! Sorbet Melon i Cytryna. Oba warianty stanowią połączenie orzeźwiających sorbetów z oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, które oprócz pysznego smaku dostarczą konsumentom również pełnię multisensorycznej przyjemności.

Wyjątkowe lody inspirowane smakami drinków 

Lody inaczej to OH! Dlatego i w tym sezonie marka E.Wedel OH! postanowiła zaskoczyć wielbicieli lodowych deserów niekonwencjonalnymi smakami. Marka OH! wprowadza do portfolio dwa smaki inspirowane kultowymi drinkami: E.Wedel OH! Pina Colada, czyli egotyczne połączenie masy kokosowej z sorbetem ananasowym oblane białą wedlowską czekoladą z dodatkami oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz w mlecznej wedlowskiej czekoladzie. Obie propozycje stanowią idealne, bezalkoholowe źródło orzeźwienia na upalne dni. Produkty dostępne są od połowy kwietnia w sieci sklepów Żabka.

Przyjemność smaku w minionkowym wydaniu

W wyniku współpracy z Universal Brand Development, do portfolio marki E.Wedel dołączyły lody inspirowane bohaterami najpopularniejszej, animowanej serii studia Illumination – Minionkami. Te radosne, ciekawskie i niesamowicie słodkie istoty zagoszczą na opakowniach pysznych lodów na patyku! Ich masa lodowa łączy w sobie smak bananowy, waniliowy i marshmallow, a całość dodatkowo składa się na wizerunek Minionka, w kształcie którego są wszystkie lody. Propozycja dla każdego będzie świetnym źródłem ochłodzenia w upalne dni. Aby przyjemnością smaku móc się podzielić ze wszystkimi bliskimi osobami, minionkowe lody dostępne będą także w multipacku.

Marka OH! od E.Wedel skupia się na rozwoju segmentu lodów impulsowych. W ofercie, oprócz nowości, dostępne są również takie propozycje jak: E.Wedel OH! Słony karmel, E.Wedel OH! Czekolada, E.Wedel OH! Wanilia oraz sorbety: E.Wedel OH! Sorbet Mango, E.Wedel OH! Sorbet Malina, E.Wedel OH! Sorbet Czarna porzeczka. 

Lodowe portfolio marki OH! od E.Wedel dostępne jest w szerokiej sprzedaży od kwietnia 2023 roku. Wyjątek stanowią E.Wedel OH! Pina Colada oraz E.Wedel OH! Sorbet Spritz, które dedykowane są tylko sklepom sieci Żabka.

Pełna oferta lodowych przyjemności znajduje się na stronie https://wedel.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.