Komunikaty PR

Marka GROHE została nowym globalnym partnerem WorldSkills

2022-05-04  |  12:10

Marka GROHE dołączyła do WorldSkills International – globalnego projektu edukacyjnego mającego na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowanie wizerunku szkolnictwa branżowego, jako jej globalny partner branżowy.

Firma GROHE po raz pierwszy wsparła konkurs umiejętności instalacji sanitarnych i grzewczych w ramach zawodów umiejętności w WorldSkills Kazań 2019. Teraz, jako globalny partner branżowy, rozszerzy swoje wsparcie na WorldSkills Shanghai 2022.

„Cieszymy się, że możemy zacieśnić naszą współpracę z WorldSkills. Umiejętności zawodowe mają kluczowe znaczenie dla branży sanitarnej. Razem możemy pokazać, jaki wpływ na nią mogą mieć wykwalifikowani specjaliści już dziś i jak mogą oni kształtować branżę w przyszłosci, stawiając na ekologiczne rozwiązania.” – mówi Jonas Brennwald, Lider, LIXIL EMENA.

„Firma GROHE przyłącza się do globalnej społeczności partnerów z obszaru przemysłu, edukacji i administracji rządowej, aby podnieść rangę młodych wykwalifikowanych specjalistów z branży sanitarnej na całym świecie. Wspiera tym samym rozwój umiejętności, statusu i perspektyw ekonomicznych młodych ludzi. Razem z naszymi globalnymi partnerami branżowymi chcemy umożliwić im lepsze perspektywy zawodowe dzięki zdobywanym kwalifikacjom.” – mówi David Hoey, Dyrektor generalny WorldSkills International.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po trzech latach od pierwszego kontaktu z WorldSkills możemy połączyć siły na arenie międzynarodowej i wspierać młodych ludzi naszym doświadczeniem oraz dogłębną wiedzą na temat branży sanitarnej” – podkreśla Timo Kurz, Lider programu GIVE i WorldSkills, LIXIL EMENA.

W Polsce marka została natomiast partnerem wydarzenia edukacyjnego SkillsChallenge Poznań 2022, które odbywało się podczas Targów Instalacje w dniach 25-27 kwietnia.

„Inicjatywa SkillsChallenge zachęca instalatorów oraz inżynierów w wieku 18-22 lata (uczniów szkół branżowych, studentów i młodych pracowników) do sprawdzenia swoich umiejętności zawodowych poprzez wykonanie krótkich zadań. Po ich wykonaniu każdy uczestnik otrzyma informacje od eksperta, w jaki sposób je wykonał. Najlepsi uczestnicy zostaną zaproszeni do udziału w eliminacjach do zawodów SkillsPoland w konkurencji: instalacje sanitarne i grzewcze. Zwycięzca zawodów weźmie udział w zawodach międzynarodowych EuroSkills 2023 w Polsce. To może być początek fajnej przygody” – mówi Piotr Strzałkowski, Leader of Professional Channel Activation, LIXIL EMENA.

Wydarzenie edukacyjne SkillsChallenge ma zachęcić młodych ludzi do podnoszenia jakości swoich umiejętności zawodowych w ścisłej współpracy z producentami, a także promować zawód profesjonalnego instalatora i inżyniera we współpracy ze szkołami branżowymi oraz uczelniami technicznymi.

Branża sanitarna zmaga się z problemem deficytu wykwalifikowanych instalatorów. Celem nawiązywanych przez markę GROHE współprac z placówkami edukacyjnymi jest nie tylko umożliwienie młodym ludziom rozwoju zawodowego, ale także stworzenie atrakcyjnej oferty szkoleniowej, która będzie konkurencyjna na tle innych kierunków nauki. W ramach programu „Kształcenie i szkolenie zawodowe dla Instalatorów firmy GROHE” (z ang. skrót „GIVE”) marka współpracuje z ponad 40 instytucjami oferującymi szkolenia dla instalatorów w całym regionie EMENA. Firma GROHE wspiera szkoły m.in. tworząc nowoczesne sale szkoleniowe oraz materiały do nauki, a także organizuje szkolenia prowadzone przez ekspertów marki. Po ukończeniu takiego szkolenia, studenci otrzymują pomoc w znalezieniu pracy lub w programie praktyk u jednego z partnerów GROHE.

WorldSkills buduje pewność siebie, wzmacnia społeczności i przyczynia się do rozwoju gospodarki. Poprzez konkursy i promocje inspiruje młodych ludzi do rozwijania pasji oraz osiągania sukcesów. Ponadto, pomaga rozwijać umiejętności, stosując globalne standardy szkoleniowe, systemy benchmarkingu oraz zwiększa zaangażowanie branży. Dzięki współpracom i badaniom wywiera wpływ na przemysł, administrację i edukatorów, jednocześnie budując globalną platformę umiejętności dla każdego.

GROHE dołącza do 23 innych Globalnych Partnerów WorldSkills oraz 85 krajów i regionów członkowskich zaangażowanych w pomaganie młodym ludziom zdobywaniu nowych kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.