Komunikaty PR

Marka GROHE została nowym globalnym partnerem WorldSkills

2022-05-04  |  12:10

Marka GROHE dołączyła do WorldSkills International – globalnego projektu edukacyjnego mającego na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowanie wizerunku szkolnictwa branżowego, jako jej globalny partner branżowy.

Firma GROHE po raz pierwszy wsparła konkurs umiejętności instalacji sanitarnych i grzewczych w ramach zawodów umiejętności w WorldSkills Kazań 2019. Teraz, jako globalny partner branżowy, rozszerzy swoje wsparcie na WorldSkills Shanghai 2022.

„Cieszymy się, że możemy zacieśnić naszą współpracę z WorldSkills. Umiejętności zawodowe mają kluczowe znaczenie dla branży sanitarnej. Razem możemy pokazać, jaki wpływ na nią mogą mieć wykwalifikowani specjaliści już dziś i jak mogą oni kształtować branżę w przyszłosci, stawiając na ekologiczne rozwiązania.” – mówi Jonas Brennwald, Lider, LIXIL EMENA.

„Firma GROHE przyłącza się do globalnej społeczności partnerów z obszaru przemysłu, edukacji i administracji rządowej, aby podnieść rangę młodych wykwalifikowanych specjalistów z branży sanitarnej na całym świecie. Wspiera tym samym rozwój umiejętności, statusu i perspektyw ekonomicznych młodych ludzi. Razem z naszymi globalnymi partnerami branżowymi chcemy umożliwić im lepsze perspektywy zawodowe dzięki zdobywanym kwalifikacjom.” – mówi David Hoey, Dyrektor generalny WorldSkills International.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po trzech latach od pierwszego kontaktu z WorldSkills możemy połączyć siły na arenie międzynarodowej i wspierać młodych ludzi naszym doświadczeniem oraz dogłębną wiedzą na temat branży sanitarnej” – podkreśla Timo Kurz, Lider programu GIVE i WorldSkills, LIXIL EMENA.

W Polsce marka została natomiast partnerem wydarzenia edukacyjnego SkillsChallenge Poznań 2022, które odbywało się podczas Targów Instalacje w dniach 25-27 kwietnia.

„Inicjatywa SkillsChallenge zachęca instalatorów oraz inżynierów w wieku 18-22 lata (uczniów szkół branżowych, studentów i młodych pracowników) do sprawdzenia swoich umiejętności zawodowych poprzez wykonanie krótkich zadań. Po ich wykonaniu każdy uczestnik otrzyma informacje od eksperta, w jaki sposób je wykonał. Najlepsi uczestnicy zostaną zaproszeni do udziału w eliminacjach do zawodów SkillsPoland w konkurencji: instalacje sanitarne i grzewcze. Zwycięzca zawodów weźmie udział w zawodach międzynarodowych EuroSkills 2023 w Polsce. To może być początek fajnej przygody” – mówi Piotr Strzałkowski, Leader of Professional Channel Activation, LIXIL EMENA.

Wydarzenie edukacyjne SkillsChallenge ma zachęcić młodych ludzi do podnoszenia jakości swoich umiejętności zawodowych w ścisłej współpracy z producentami, a także promować zawód profesjonalnego instalatora i inżyniera we współpracy ze szkołami branżowymi oraz uczelniami technicznymi.

Branża sanitarna zmaga się z problemem deficytu wykwalifikowanych instalatorów. Celem nawiązywanych przez markę GROHE współprac z placówkami edukacyjnymi jest nie tylko umożliwienie młodym ludziom rozwoju zawodowego, ale także stworzenie atrakcyjnej oferty szkoleniowej, która będzie konkurencyjna na tle innych kierunków nauki. W ramach programu „Kształcenie i szkolenie zawodowe dla Instalatorów firmy GROHE” (z ang. skrót „GIVE”) marka współpracuje z ponad 40 instytucjami oferującymi szkolenia dla instalatorów w całym regionie EMENA. Firma GROHE wspiera szkoły m.in. tworząc nowoczesne sale szkoleniowe oraz materiały do nauki, a także organizuje szkolenia prowadzone przez ekspertów marki. Po ukończeniu takiego szkolenia, studenci otrzymują pomoc w znalezieniu pracy lub w programie praktyk u jednego z partnerów GROHE.

WorldSkills buduje pewność siebie, wzmacnia społeczności i przyczynia się do rozwoju gospodarki. Poprzez konkursy i promocje inspiruje młodych ludzi do rozwijania pasji oraz osiągania sukcesów. Ponadto, pomaga rozwijać umiejętności, stosując globalne standardy szkoleniowe, systemy benchmarkingu oraz zwiększa zaangażowanie branży. Dzięki współpracom i badaniom wywiera wpływ na przemysł, administrację i edukatorów, jednocześnie budując globalną platformę umiejętności dla każdego.

GROHE dołącza do 23 innych Globalnych Partnerów WorldSkills oraz 85 krajów i regionów członkowskich zaangażowanych w pomaganie młodym ludziom zdobywaniu nowych kwalifikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.