Komunikaty PR

„My Little Pony: Nowe Pokolenie” - premiera 24 września na Netflix

2021-08-18  |  01:00

Kultowe „My Little Pony” powracają! Najnowsza odsłona przygód magicznych kucyków od 24 września dostępna będzie na platformie streamingowej Netfilx. Już teraz obejrzeć można oficjalny zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=c49gDPe4b4

My Little Pony, ukochani bohaterowie dzieci na całym świecie, już wkrótce po raz kolejny pojawią się na ekranach. Światowa premiera filmu „My Little Pony: Nowe Pokolenie” zaplanowana została na 24 września. Tym razem przygody kucyków obejrzymy w zaciszu własnego domu, ponieważ film dostępny będzie na platformie Netflix. W polskiej wersji usłyszymy Martę Burdynowicz (jako Sunny), Magdalenę Wasylik (jako Izzy), Macieja Dybowskiego (jako Hitcha), Annę Szpaczyńską (jako Pipp) oraz Ewę Prus (jako Zipp). W angielskiej wersji językowej postaciom głosów użyczają m.in. Vanessa Hudgens i James Marsden.

 

Nowe Pokolenie w świecie kucyków „My Little Pony”

Wracamy do Equestrii – wiele się zmieniło, odkąd ostatni raz widzieliśmy Twilight i jej przyjaciółki. Equestria straciła swoją magię! Magia zniknęła, ponieważ zniknęła wielka przyjaźń, a ziemskie kucyki, jednorożce i pegazy żyją teraz w osobnych królestwach.

Mały ziemski kucyk Sunny wierzy, że wciąż istnieje nadzieja i szansa na połączenie ich podzielonego świata. Wielka przygoda zaczyna się, gdy Sunny poznaje przyjacielskiego jednorożca Izzy. Razem podróżują do odległych krain, gdzie spotykają księżniczki pegazów – niezwykle utalentowaną Pipp oraz jej zbuntowaną siostę Zipp. W tej wielkiej przygodzie towarzyszy im także zawsze rozsądny i pomocny ziemski kucyk Hitch. I jak to w Equestrii - każdy z przyjaciół posiada wyjątkowe talenty i moce, które okażą się niezbędne, by przywrócić magię i przyjaźń w pięknym świecie kucyków. Czy małej Sunny uda się połączyć zwaśnione kucyki? 

 

Reżyseria | Robert Cullen, José L. Ucha, współreżyser: Mark Fattibene

Twórcy historii | Robert Cullen & José L. Ucha, oraz Tim Sullivan

Scenariusz | Tim Sullivan i Gillian Berrow

Produkcja | Cecil Kramer i Peter Lewis

Obsada PL | Marta Burdynowicz (Sunny), Magdalena Wasylik (Izzy), Maciej Dybowski (Hitch), Anna Szpaczyńska (Pipp) oraz Ewa Prus (Zipp)

Czas trwania | 90 min

Kategoria wiekowa | PG (za zgodą rodziców)
 

Wsparcie mediowe: Premierze filmu towarzyszyć będą: kampania digitalowa, aktywacja z influencerami oraz działania media relations. Także trailer otrzyma wsparcie promocyjne w social mediach.

Z okazji premiery filmu w sprzedaży dostępna będzie nowa linia zabawek My Little Pony oraz produktów licencyjnych. Zabawki zyskają wsparcie w postaci szerokozasięgowej kampanii mediowej w TV i digitalu.

#MyLittlePonyNowePokolenie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.