Komunikaty PR

O każdy promil za daleko

2022-04-28  |  12:00
Kontakt
Joanna Kowalczuk
Be Communications

ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa
j.kowalczuk|becomms.pl| |j.kowalczuk|becomms.pl
+48 603 98 18 72
www.becomms.pl

O KAŻDY PROMIL ZA DALEKO, to polska edycja międzynarodowego programu edukacyjnego Wrong Side of the Road. Kampania szkoleniowa jest skierowana do kierowców, a jej celem jest zwrócenie uwagi, że jedna błędna  decyzja, jak powrót samochodem do domu po spożyciu alkoholu, może nieodwracalnie wpłynąć na cale życie człowieka. Szkolenie online dostępne jest na stronie: https://drinkdriving-drinkiq.diageoplatform.com/ Projekt jest wspólnym, globalnym przedsięwzięciem firmy Diageo i Instytutu Organizacji Narodów Zjednoczonych do spraw Badań i Szkoleń UNITAR (ang. United Nations Institute for Training and Research).

Codziennie policja zatrzymuje w Polsce kilkuset kierowców prowadzących samochód po spożyciu alkoholu. Brak akceptacji społecznej dla jazdy po pijanemu jest coraz bardziej powszechny, ale sam problem nie znika, co ma wpływ na bezpieczeństwo nas wszystkich. Kampania O każdy promil za daleko proponuje nowatorskie podejście do edukacji o odpowiedzialnym piciu alkoholu i odpowiedzialnym prowadzeniu samochodu. Zamiast jedynie pouczać i karcić, zachęca do  zapoznania się z prawdziwymi historiami zwykłych ludzi, którzy prowadzili po alkoholu i ponieśli tego konsekwencje. Kampania skłania każdego z nas do zastanowienia się: jak taka sytuacja mogłaby wpłynąć na Twoje życie? 

Wszystkie historie, z którymi można się zapoznać na stronie kampanii, w tym polska historia Pana Jarka z Warszawy, są autentyczne i mają na celu przestrzec nas przed podejmowaniem podobnych decyzji. Każda historia ma formę interaktywnej rozmowy, z możliwością zadawania pytań jej bohaterowi i pozwala dzielić z nim doświadczenie, które położyło się cieniem na jego życiu.

Autorzy kampanii postawili sobie precyzyjnie sformułowane cele: zmniejszyć liczbę osób, którym wydaje się, że jazda po alkoholu jest społecznie akceptowalna i którym zdarza się podejmować próby prowadzenia samochodu po jego spożyciu. Chodzi przy tym o uruchomienie wyobraźni odbiorców, aby byli bardziej świadomi nie tylko wpływu alkoholu na organizm kierowcy, szybkość reakcji i ocenę ryzyka. Ważne, aby zdali sobie także sprawę z konsekwencji, jakie taka decyzja może mieć dla nich samych, ale także dla innych osób, w tym ich bliskich.

Szkolenie O KAŻDY PROMIL ZA DALEKO jest częścią globalnego planu działań Diageo na rzecz zrównoważonego rozwoju Society 2030 (Strategia społeczna 2030).  Firma zamierza w ciągu obecnej dekady dotrzeć i przeszkolić 5 milionów ludzi na całym świecie.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu online O KAŻDY PROMIL ZA DALEKO, które można znaleźć pod linkiem: https://drinkdriving-drinkiq.diageoplatform.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym
Edukacja Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
2025-05-21 | 09:00

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów

The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) zaprezentował zaktualizowany sylabus Kwalifikacji Profesjonalnej CGMA (ang. CGMA Professional Qualification syllabus), który

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.