Ostatnie wolne miejsca na studiach I stopnia w Collegium Civitas
Collegium Civitas
plac Defilad 1, XII piętro
00-901 Warszawa
anna.radecka|civitas.edu.pl| |anna.radecka|civitas.edu.pl
+48 501 541 798
www.civitas.edu.pl
Nie wybrałaś / wybrałeś jeszcze uczelni, a myślisz o studiach w Warszawie? Sprawdź, na jakich specjalnościach w Collegium Civitas są jeszcze wolne miejsca!
To już ostatni dzwonek, aby wziąć udział w rekrutacji na studia w Collegium Civitas. Są jeszcze wolne miejsca na kilku specjalnościach na studiach pierwszego stopnia, takich jak: Studia azjatyckie i orientalne, Biznes i marketing międzynarodowy czy Kryminologia. To programy, które zapewniają praktyczne umiejętności i kompetencje odpowiadające bieżącym potrzebom rynku pracy.
Kandydatki i Kandydaci, którzy wybiorą specjalność Studia azjatyckie i orientalne, będą mogli w przyszłości realizować się zawodowo w firmach ukierunkowanych na współpracę z Bliskim i Dalekim Wschodem. Wspólnie z wykładowcami - ekspertami - prowadzącymi działania biznesowe z krajami Azji, odwiedzą placówki dyplomatyczne państw azjatyckich oraz miejsca związane z kulturami azjatyckimi w Warszawie. Co ważne, część studiów będą mieli szansę zrealizować za granicą, studiując na uczelniach partnerskich – np. w Turcji, Libanie czy Tajwanie. Praktyki mogą odbyć w Fundacji El-Karama, której działania koncentrują się w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (MENA).
Na studiach Biznes i marketing międzynarodowy nacisk położony jest przede wszystkim na najważniejsze zagadnienia marketingu, trendy rynkowe i innowacyjne narzędzia wykorzystywane w biznesie na całym świecie. Studentki i Studenci uczą się metody Blue Ocean Strategy, która w znacznym stopniu może podnieść jakość i bezkonkurencyjność prowadzonego biznesu. Na zajęciach analizują i oceniają międzynarodową sytuację gospodarczą, określają jej wpływ na przedsiębiorstwa i projekty. Poza typowo marketingowymi tematami, podejmowanymi przez wykładowców z międzynarodowym doświadczeniem, takimi jak kreowanie marki czy optymalizacja kampanii marketingowych, podejmowane są także kwestie prawa międzynarodowego i ich wpływu na prowadzenie biznesu w strukturze globalnej.
Studia o specjalności Kryminologia zapewniają zdobycie wiedzy z zakresu analizowania śladów, poszlak i motywów zachowań o charakterze przestępczym. Studentki i Studenci uczą się rozwiązywania praktycznych problemów z zakresu kryminologii z wykorzystaniem mechanizmów socjologicznych, poznają metodologie badań kryminologicznych i nowoczesne technologie IT w zakresie cyberprzestępczości. Poza umiejętnością prognozowania ryzyk i zagrożeń prowadzone są także zajęcia z komunikacji, mediacji, negocjacji czy sztuki perswazji, wykorzystywanych w pracy zarówno w organach ścigania (np. Policja) czy wymiaru sprawiedliwości, służbach publicznych, ale także w centrach mediacji i agencjach badania rynku.
Te i pozostałe programy na studiach pierwszego stopnia przygotowywane są wspólnie z pracodawcami, zatem uwzględniają bieżące trendy technologiczne i rozwojowe. Pełna oferta edukacyjna specjalności na studiach I stopnia w języku polskim, dostępna jest na stronie: https://civitas.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/kierunki-i-specjalnosci-i-stopnia-stacjonarne-po-polsku.
Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy warto studiować w Collegium Civitas, przedstawiamy Ci trzy mocne argumenty:
- Twoją wiedzę i rozwój zadbają doświadczeni praktycy – ludzie świata biznesu, dziennikarze, blogerzy, politycy czy dyplomaci.
- Wzmocnisz swoje kompetencje podczas licznych zajęć praktycznych i warsztatów.
- Budujesz swoje CV – realizując liczne projekty, odbywając staże, nawiązując kontakty z osobami z tego samego grona zainteresowań.
Nie zwlekaj! Sprawdź: www.civitas.edu.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.