Komunikaty PR

Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym

2022-05-11  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Papaya Internship Programme to 6-miesięczny projekt, którego celem jest stworzenie szansy na rozwój kariery w branży reklamowej dla osób z grup defaworyzowanych i niedostatecznie reprezentowanych. Do udziału w projekcie zaproszone są wszystkie osoby, które ze względów społecznych i/lub kulturowych mają niedostateczne możliwości rozwoju kariery w branży. Rekrutacja prowadzona jest na całym świecie.

„Robimy ten program z dwóch powodów. Po pierwsze po to, żeby wesprzeć doraźnie defaworyzowane osoby, wyposażając je w umiejętności i wiedzę niezbędne do sukcesu zawodowego. Po drugie dlatego, żeby stworzyć w branży produkcyjnej i reklamowej, która nadal jest hermetycznym środowiskiem, bezpieczne miejsce dla nowych talentów”. - komentuje inicjatywę Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.

Program jest inicjatywą oddolną członków zespołu produkcji oraz wszystkich inicjatyw Papaya Films. W pierwszej edycji programu oferta będzie zwracać uwagę na potrzeby osób z Ukrainy. Każda zakwalifikowana osoba otrzyma miesięczne wynagrodzenie w kwocie 4000 zł brutto oraz ubezpieczenie zdrowotne. Papaya Films zapewni również kurs językowy i program szkoleniowy wspierający rozwój kompetencji, pomoże w relokacji i w legalizacji pracy oraz pokryje 2-miesięczne zakwaterowanie.

Na stronie programu są już pierwsze ogłoszenia. Oferty staży pierwszej edycji programu to wsparcie w zakresie działań: Project Management, CSR, Advertisement Production, Content Creation.

W następnych edycjach program będzie skupiać się na wsparciu dla kolejnych defaworyzowanych grup w Polsce oraz na świecie.

Więcej szczegółów: https://papaya-films.com/waw/internships/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja 3. Piknik Nauki Fahrenheita. W planie rekordowa liczba atrakcji! Biuro prasowe
2024-05-21 | 14:00

3. Piknik Nauki Fahrenheita. W planie rekordowa liczba atrakcji!

Warsztaty, zabawy, konkursy, spektakularne pokazy naukowe, a nawet testy i badania profilaktyczne – 26 maja 2024 roku na Górze Gradowej w Gdańsku odbędzie się 3. Piknik Nauki
Edukacja Nowy kurs AICPA & CIMA i PwC kluczem do zrozumienia unijnych standardów ESG
2024-05-20 | 10:00

Nowy kurs AICPA & CIMA i PwC kluczem do zrozumienia unijnych standardów ESG

Nowy kurs AICPA & CIMA i PwC pomoże specjalistom ds. rachunkowości i finansów wdrożyć unijne standardy sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju
Edukacja BRAK ZDJĘCIA
2024-05-14 | 01:00

Czy nauka języka angielskiego może być prosta i przyjemna?

Możliwości na rynku jest wiele – od standardowych zajęć szkolnych, dodatkowych zajęć stacjonarnych, po zajęcia online. Trudność jednak pojawia się w momencie wyboru – skąd wiedzieć, które zajęcia będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Prawo

Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy

Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.

Konsument

Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki

Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.