Komunikaty PR

Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym

2022-05-11  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

Papaya Internship Programme to 6-miesięczny projekt, którego celem jest stworzenie szansy na rozwój kariery w branży reklamowej dla osób z grup defaworyzowanych i niedostatecznie reprezentowanych. Do udziału w projekcie zaproszone są wszystkie osoby, które ze względów społecznych i/lub kulturowych mają niedostateczne możliwości rozwoju kariery w branży. Rekrutacja prowadzona jest na całym świecie.

„Robimy ten program z dwóch powodów. Po pierwsze po to, żeby wesprzeć doraźnie defaworyzowane osoby, wyposażając je w umiejętności i wiedzę niezbędne do sukcesu zawodowego. Po drugie dlatego, żeby stworzyć w branży produkcyjnej i reklamowej, która nadal jest hermetycznym środowiskiem, bezpieczne miejsce dla nowych talentów”. - komentuje inicjatywę Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.

Program jest inicjatywą oddolną członków zespołu produkcji oraz wszystkich inicjatyw Papaya Films. W pierwszej edycji programu oferta będzie zwracać uwagę na potrzeby osób z Ukrainy. Każda zakwalifikowana osoba otrzyma miesięczne wynagrodzenie w kwocie 4000 zł brutto oraz ubezpieczenie zdrowotne. Papaya Films zapewni również kurs językowy i program szkoleniowy wspierający rozwój kompetencji, pomoże w relokacji i w legalizacji pracy oraz pokryje 2-miesięczne zakwaterowanie.

Na stronie programu są już pierwsze ogłoszenia. Oferty staży pierwszej edycji programu to wsparcie w zakresie działań: Project Management, CSR, Advertisement Production, Content Creation.

W następnych edycjach program będzie skupiać się na wsparciu dla kolejnych defaworyzowanych grup w Polsce oraz na świecie.

Więcej szczegółów: https://papaya-films.com/waw/internships/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.