Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Papaya Internship Programme to 6-miesięczny projekt, którego celem jest stworzenie szansy na rozwój kariery w branży reklamowej dla osób z grup defaworyzowanych i niedostatecznie reprezentowanych. Do udziału w projekcie zaproszone są wszystkie osoby, które ze względów społecznych i/lub kulturowych mają niedostateczne możliwości rozwoju kariery w branży. Rekrutacja prowadzona jest na całym świecie.
„Robimy ten program z dwóch powodów. Po pierwsze po to, żeby wesprzeć doraźnie defaworyzowane osoby, wyposażając je w umiejętności i wiedzę niezbędne do sukcesu zawodowego. Po drugie dlatego, żeby stworzyć w branży produkcyjnej i reklamowej, która nadal jest hermetycznym środowiskiem, bezpieczne miejsce dla nowych talentów”. - komentuje inicjatywę Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.
Program jest inicjatywą oddolną członków zespołu produkcji oraz wszystkich inicjatyw Papaya Films. W pierwszej edycji programu oferta będzie zwracać uwagę na potrzeby osób z Ukrainy. Każda zakwalifikowana osoba otrzyma miesięczne wynagrodzenie w kwocie 4000 zł brutto oraz ubezpieczenie zdrowotne. Papaya Films zapewni również kurs językowy i program szkoleniowy wspierający rozwój kompetencji, pomoże w relokacji i w legalizacji pracy oraz pokryje 2-miesięczne zakwaterowanie.
Na stronie programu są już pierwsze ogłoszenia. Oferty staży pierwszej edycji programu to wsparcie w zakresie działań: Project Management, CSR, Advertisement Production, Content Creation.
W następnych edycjach program będzie skupiać się na wsparciu dla kolejnych defaworyzowanych grup w Polsce oraz na świecie.
Więcej szczegółów: https://papaya-films.com/waw/internships/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.