Personal PR uruchamia Skillers Academy!

Personal PR, największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej, stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i specjalistów ds. marketingu i PR, agencja postanowiła stworzyć program szkoleniowy, by swoim doświadczeniem dzielić się z osobami zainteresowanymi komunikacją zintegrowaną. Różnorodna tematyka szkoleń, które znajdują się w programie Skillers Academy, to wynik stale obserwowanych przez zespół agencji zmian i nowości w obszarze komunikacji. Za program i koordynację projektu odpowiadają – Dominika Kamińska i Maria Maciąg, Senior Account Managerki z zespołu Personal PR, przy czym w projekt Skillers Academy zaangażowane są również inne osoby z zespołu.
– Na co dzień monitorujemy najnowsze trendy, uczestniczymy w bardzo wielu szkoleniach. Mając szeroką perspektywę oferty szkoleniowej w Polsce i za granicą, wiemy, które szkolenia nie spełniały naszych oczekiwań, zarówno pod względem tematycznym, merytorycznym, jak i samego sposobu prowadzenia. Stąd właśnie potrzeba wyjścia do osób zainteresowanych komunikacją z autorskim, kompleksowym programem Skillers Academy, który na te wymagania i potrzeby odpowiada – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.
Szkolenia w ramach Skillers Academy są dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb uczestnika, od którego zależy wybór trybu, formy i poziomu zaawansowania. Program daje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach indywidualnych bądź grupowych, w trybie zdalnym lub stacjonarnym. Wybór poziomu zaawansowania sprawia, że w szkoleniach mogą wziąć udział zarówno, początkujący PRowcy, marketingowcy, jak i eksperci, chcący zaktualizować lub poszerzyć wiedzę z nowych obszarów.
– Trenerzy z Personal PR podczas kursów i warsztatów dzielą się wiedzą, która jest wynikiem wieloletniej praktyki, różnorodnych projektów oraz lekcji, z których wyciągnęli wnioski. To pozwoliło nam stworzyć wartościowe, treściwe szkolenia, które bazują nie tylko na teorii, ale też na praktyce i nowościach z branży, czego potwierdzeniem są wartościowe case studies oparte na agencyjnych doświadczeniach członków zespołu Personal PR i naszych zagranicznych partnerów – dodaje Karolina Janik, CEO Personal PR.
Prowadzący kładą też duży nacisk na weryfikację umiejętności uczestników, dlatego w trakcie trwania szkoleń jest czas na podsumowania pozyskanej wiedzy, quizy, zadania praktyczne i sesje Q&A.
Nazwa programu szkoleniowego wywodzi się od potocznie używanego w branży komunikacji zintegrowanej angielskiego słowa „skills”, czyli „umiejętności” i „kwalifikacje”.
O Personal PR:
Personal PR to największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku, która od ponad 14 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań sprzedażowych klientów. Praca zespołu agencji jest doceniania przez marki działające na rynku polskim, jak i globalnym. Członek i agencja prowadząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team.
Oferta Personal PR obejmuje m.in.: audyty komunikacyjne, budowanie strategii komunikacji, media relations, social media, influencer marketing, employer branding, eventy i akcje niestandardowe, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz projektowanie graficzne, foto i wideo. Od 2018 roku eksperci agencji doradzają w planowaniu ekspansji zagranicznej polskich firm oraz wprowadzają marki ze świata na rynek polski.
O Skillers Academy:
Autorski program szkoleniowy agencji Personal PR, który jest wynikiem obserwacji potrzeb klientów i specjalistów ds. marketingu i PR. Trenerami prowadzącymi szkolenie są osoby o wieloletnim doświadczeniu, bazujący na wiedzy teoretycznej, praktycznych umiejętnościach i aktualnych informacjach z branży. Szkolenia w ramach Skillers Academy wyróżnia warsztatowo-szkoleniowy charakter. Oferta obejmuje szkolenia otwarte i dedykowane, zarówno w formie online, jak i stacjonarnej.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.