Personal PR uruchamia Skillers Academy!

Personal PR, największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej, stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i specjalistów ds. marketingu i PR, agencja postanowiła stworzyć program szkoleniowy, by swoim doświadczeniem dzielić się z osobami zainteresowanymi komunikacją zintegrowaną. Różnorodna tematyka szkoleń, które znajdują się w programie Skillers Academy, to wynik stale obserwowanych przez zespół agencji zmian i nowości w obszarze komunikacji. Za program i koordynację projektu odpowiadają – Dominika Kamińska i Maria Maciąg, Senior Account Managerki z zespołu Personal PR, przy czym w projekt Skillers Academy zaangażowane są również inne osoby z zespołu.
– Na co dzień monitorujemy najnowsze trendy, uczestniczymy w bardzo wielu szkoleniach. Mając szeroką perspektywę oferty szkoleniowej w Polsce i za granicą, wiemy, które szkolenia nie spełniały naszych oczekiwań, zarówno pod względem tematycznym, merytorycznym, jak i samego sposobu prowadzenia. Stąd właśnie potrzeba wyjścia do osób zainteresowanych komunikacją z autorskim, kompleksowym programem Skillers Academy, który na te wymagania i potrzeby odpowiada – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.
Szkolenia w ramach Skillers Academy są dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb uczestnika, od którego zależy wybór trybu, formy i poziomu zaawansowania. Program daje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach indywidualnych bądź grupowych, w trybie zdalnym lub stacjonarnym. Wybór poziomu zaawansowania sprawia, że w szkoleniach mogą wziąć udział zarówno, początkujący PRowcy, marketingowcy, jak i eksperci, chcący zaktualizować lub poszerzyć wiedzę z nowych obszarów.
– Trenerzy z Personal PR podczas kursów i warsztatów dzielą się wiedzą, która jest wynikiem wieloletniej praktyki, różnorodnych projektów oraz lekcji, z których wyciągnęli wnioski. To pozwoliło nam stworzyć wartościowe, treściwe szkolenia, które bazują nie tylko na teorii, ale też na praktyce i nowościach z branży, czego potwierdzeniem są wartościowe case studies oparte na agencyjnych doświadczeniach członków zespołu Personal PR i naszych zagranicznych partnerów – dodaje Karolina Janik, CEO Personal PR.
Prowadzący kładą też duży nacisk na weryfikację umiejętności uczestników, dlatego w trakcie trwania szkoleń jest czas na podsumowania pozyskanej wiedzy, quizy, zadania praktyczne i sesje Q&A.
Nazwa programu szkoleniowego wywodzi się od potocznie używanego w branży komunikacji zintegrowanej angielskiego słowa „skills”, czyli „umiejętności” i „kwalifikacje”.
O Personal PR:
Personal PR to największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku, która od ponad 14 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań sprzedażowych klientów. Praca zespołu agencji jest doceniania przez marki działające na rynku polskim, jak i globalnym. Członek i agencja prowadząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team.
Oferta Personal PR obejmuje m.in.: audyty komunikacyjne, budowanie strategii komunikacji, media relations, social media, influencer marketing, employer branding, eventy i akcje niestandardowe, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz projektowanie graficzne, foto i wideo. Od 2018 roku eksperci agencji doradzają w planowaniu ekspansji zagranicznej polskich firm oraz wprowadzają marki ze świata na rynek polski.
O Skillers Academy:
Autorski program szkoleniowy agencji Personal PR, który jest wynikiem obserwacji potrzeb klientów i specjalistów ds. marketingu i PR. Trenerami prowadzącymi szkolenie są osoby o wieloletnim doświadczeniu, bazujący na wiedzy teoretycznej, praktycznych umiejętnościach i aktualnych informacjach z branży. Szkolenia w ramach Skillers Academy wyróżnia warsztatowo-szkoleniowy charakter. Oferta obejmuje szkolenia otwarte i dedykowane, zarówno w formie online, jak i stacjonarnej.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.