Komunikaty PR

Personal PR uruchamia Skillers Academy!

2022-08-08  |  08:10
Biuro prasowe

 

Personal PR, największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej, stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i specjalistów ds. marketingu i PR, agencja postanowiła stworzyć program szkoleniowy, by swoim doświadczeniem dzielić się z osobami zainteresowanymi komunikacją zintegrowaną. Różnorodna tematyka szkoleń, które znajdują się w programie Skillers Academy, to wynik stale obserwowanych przez zespół agencji zmian i nowości w obszarze komunikacji. Za program i koordynację projektu odpowiadają – Dominika Kamińska i Maria Maciąg, Senior Account Managerki z zespołu Personal PR, przy czym w projekt Skillers Academy zaangażowane są również inne osoby z zespołu.

– Na co dzień monitorujemy najnowsze trendy, uczestniczymy w bardzo wielu szkoleniach. Mając szeroką perspektywę oferty szkoleniowej w Polsce i za granicą, wiemy, które szkolenia nie spełniały naszych oczekiwań, zarówno pod względem tematycznym, merytorycznym, jak i samego sposobu prowadzenia. Stąd właśnie potrzeba wyjścia do osób zainteresowanych komunikacją z autorskim, kompleksowym programem Skillers Academy, który na te wymagania i potrzeby odpowiada – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Szkolenia w ramach Skillers Academy są dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb uczestnika, od którego zależy wybór trybu, formy i poziomu zaawansowania. Program daje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach indywidualnych bądź grupowych, w trybie zdalnym lub stacjonarnym. Wybór poziomu zaawansowania sprawia, że w szkoleniach mogą wziąć udział zarówno, początkujący PRowcy, marketingowcy, jak i eksperci, chcący zaktualizować lub poszerzyć wiedzę z nowych obszarów.

– Trenerzy z Personal PR podczas kursów i warsztatów dzielą się wiedzą, która jest wynikiem wieloletniej praktyki, różnorodnych projektów oraz lekcji, z których wyciągnęli wnioski. To pozwoliło nam stworzyć wartościowe, treściwe szkolenia, które bazują nie tylko na teorii, ale też na praktyce i nowościach z branży, czego potwierdzeniem są wartościowe case studies oparte na agencyjnych doświadczeniach członków zespołu Personal PR i naszych zagranicznych partnerów – dodaje Karolina Janik, CEO Personal PR.

Prowadzący kładą też duży nacisk na weryfikację umiejętności uczestników, dlatego w trakcie trwania szkoleń jest czas na podsumowania pozyskanej wiedzy, quizy, zadania praktyczne i sesje Q&A.

Nazwa programu szkoleniowego wywodzi się od potocznie używanego w branży komunikacji zintegrowanej angielskiego słowa „skills”, czyli „umiejętności” i „kwalifikacje”.

 

O Personal PR:  

Personal PR to największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku, która od ponad 14 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań sprzedażowych klientów. Praca zespołu agencji jest doceniania przez marki działające na rynku polskim, jak i globalnym. Członek i agencja prowadząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team.

Oferta Personal PR obejmuje m.in.: audyty komunikacyjne, budowanie strategii komunikacji, media relations, social media, influencer marketing, employer branding, eventy i akcje niestandardowe, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz projektowanie graficzne, foto i wideo. Od 2018 roku eksperci agencji doradzają w planowaniu ekspansji zagranicznej polskich firm oraz wprowadzają marki ze świata na rynek polski.

O Skillers Academy:

Autorski program szkoleniowy agencji Personal PR, który jest wynikiem obserwacji potrzeb klientów i specjalistów ds. marketingu i PR. Trenerami prowadzącymi szkolenie są osoby o wieloletnim doświadczeniu, bazujący na wiedzy teoretycznej, praktycznych umiejętnościach i aktualnych informacjach z branży. Szkolenia w ramach Skillers Academy wyróżnia warsztatowo-szkoleniowy charakter. Oferta obejmuje szkolenia otwarte i dedykowane, zarówno w formie online, jak i stacjonarnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lider się szkoli, czyli o przewadze strategicznego myślenia nad AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 11:00

Lider się szkoli, czyli o przewadze strategicznego myślenia nad AI

Konieczność lifelong learning, czyli uczenia się przez całe życie, stała się faktem. Biznes – jak się wydaje – uświadomił to sobie najwcześniej, a liderzy to grupa,
Edukacja Jak pokonać bariery językowe w podróży?
2024-06-24 | 17:00

Jak pokonać bariery językowe w podróży?

Zagraniczne podróże to jeden z najczęściej wybieranych przez nas sposobów spędzania upragnionych wakacji. Jak się okazuje, dla niektórych takie eskapady wiążą się ze
Edukacja Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!
2024-06-21 | 14:00

Oldschool jest fajny, ale nie w szkole!

To happening Centrum Nauczania Domowego prowadzony pod hasłem: “Oldschool jest fajny, ale nie w szkole” będący próbą zwrócenia uwagi na konieczność zmian

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.