Komunikaty PR

Personal PR uruchamia Skillers Academy!

2022-08-08  |  08:10
Biuro prasowe

 

Personal PR, największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej, stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i specjalistów ds. marketingu i PR, agencja postanowiła stworzyć program szkoleniowy, by swoim doświadczeniem dzielić się z osobami zainteresowanymi komunikacją zintegrowaną. Różnorodna tematyka szkoleń, które znajdują się w programie Skillers Academy, to wynik stale obserwowanych przez zespół agencji zmian i nowości w obszarze komunikacji. Za program i koordynację projektu odpowiadają – Dominika Kamińska i Maria Maciąg, Senior Account Managerki z zespołu Personal PR, przy czym w projekt Skillers Academy zaangażowane są również inne osoby z zespołu.

– Na co dzień monitorujemy najnowsze trendy, uczestniczymy w bardzo wielu szkoleniach. Mając szeroką perspektywę oferty szkoleniowej w Polsce i za granicą, wiemy, które szkolenia nie spełniały naszych oczekiwań, zarówno pod względem tematycznym, merytorycznym, jak i samego sposobu prowadzenia. Stąd właśnie potrzeba wyjścia do osób zainteresowanych komunikacją z autorskim, kompleksowym programem Skillers Academy, który na te wymagania i potrzeby odpowiada – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Szkolenia w ramach Skillers Academy są dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb uczestnika, od którego zależy wybór trybu, formy i poziomu zaawansowania. Program daje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach indywidualnych bądź grupowych, w trybie zdalnym lub stacjonarnym. Wybór poziomu zaawansowania sprawia, że w szkoleniach mogą wziąć udział zarówno, początkujący PRowcy, marketingowcy, jak i eksperci, chcący zaktualizować lub poszerzyć wiedzę z nowych obszarów.

– Trenerzy z Personal PR podczas kursów i warsztatów dzielą się wiedzą, która jest wynikiem wieloletniej praktyki, różnorodnych projektów oraz lekcji, z których wyciągnęli wnioski. To pozwoliło nam stworzyć wartościowe, treściwe szkolenia, które bazują nie tylko na teorii, ale też na praktyce i nowościach z branży, czego potwierdzeniem są wartościowe case studies oparte na agencyjnych doświadczeniach członków zespołu Personal PR i naszych zagranicznych partnerów – dodaje Karolina Janik, CEO Personal PR.

Prowadzący kładą też duży nacisk na weryfikację umiejętności uczestników, dlatego w trakcie trwania szkoleń jest czas na podsumowania pozyskanej wiedzy, quizy, zadania praktyczne i sesje Q&A.

Nazwa programu szkoleniowego wywodzi się od potocznie używanego w branży komunikacji zintegrowanej angielskiego słowa „skills”, czyli „umiejętności” i „kwalifikacje”.

 

O Personal PR:  

Personal PR to największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku, która od ponad 14 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań sprzedażowych klientów. Praca zespołu agencji jest doceniania przez marki działające na rynku polskim, jak i globalnym. Członek i agencja prowadząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team.

Oferta Personal PR obejmuje m.in.: audyty komunikacyjne, budowanie strategii komunikacji, media relations, social media, influencer marketing, employer branding, eventy i akcje niestandardowe, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz projektowanie graficzne, foto i wideo. Od 2018 roku eksperci agencji doradzają w planowaniu ekspansji zagranicznej polskich firm oraz wprowadzają marki ze świata na rynek polski.

O Skillers Academy:

Autorski program szkoleniowy agencji Personal PR, który jest wynikiem obserwacji potrzeb klientów i specjalistów ds. marketingu i PR. Trenerami prowadzącymi szkolenie są osoby o wieloletnim doświadczeniu, bazujący na wiedzy teoretycznej, praktycznych umiejętnościach i aktualnych informacjach z branży. Szkolenia w ramach Skillers Academy wyróżnia warsztatowo-szkoleniowy charakter. Oferta obejmuje szkolenia otwarte i dedykowane, zarówno w formie online, jak i stacjonarnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.