Personal PR uruchamia Skillers Academy!

Personal PR, największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej, stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i specjalistów ds. marketingu i PR, agencja postanowiła stworzyć program szkoleniowy, by swoim doświadczeniem dzielić się z osobami zainteresowanymi komunikacją zintegrowaną. Różnorodna tematyka szkoleń, które znajdują się w programie Skillers Academy, to wynik stale obserwowanych przez zespół agencji zmian i nowości w obszarze komunikacji. Za program i koordynację projektu odpowiadają – Dominika Kamińska i Maria Maciąg, Senior Account Managerki z zespołu Personal PR, przy czym w projekt Skillers Academy zaangażowane są również inne osoby z zespołu.
– Na co dzień monitorujemy najnowsze trendy, uczestniczymy w bardzo wielu szkoleniach. Mając szeroką perspektywę oferty szkoleniowej w Polsce i za granicą, wiemy, które szkolenia nie spełniały naszych oczekiwań, zarówno pod względem tematycznym, merytorycznym, jak i samego sposobu prowadzenia. Stąd właśnie potrzeba wyjścia do osób zainteresowanych komunikacją z autorskim, kompleksowym programem Skillers Academy, który na te wymagania i potrzeby odpowiada – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.
Szkolenia w ramach Skillers Academy są dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb uczestnika, od którego zależy wybór trybu, formy i poziomu zaawansowania. Program daje możliwość wzięcia udziału w szkoleniach indywidualnych bądź grupowych, w trybie zdalnym lub stacjonarnym. Wybór poziomu zaawansowania sprawia, że w szkoleniach mogą wziąć udział zarówno, początkujący PRowcy, marketingowcy, jak i eksperci, chcący zaktualizować lub poszerzyć wiedzę z nowych obszarów.
– Trenerzy z Personal PR podczas kursów i warsztatów dzielą się wiedzą, która jest wynikiem wieloletniej praktyki, różnorodnych projektów oraz lekcji, z których wyciągnęli wnioski. To pozwoliło nam stworzyć wartościowe, treściwe szkolenia, które bazują nie tylko na teorii, ale też na praktyce i nowościach z branży, czego potwierdzeniem są wartościowe case studies oparte na agencyjnych doświadczeniach członków zespołu Personal PR i naszych zagranicznych partnerów – dodaje Karolina Janik, CEO Personal PR.
Prowadzący kładą też duży nacisk na weryfikację umiejętności uczestników, dlatego w trakcie trwania szkoleń jest czas na podsumowania pozyskanej wiedzy, quizy, zadania praktyczne i sesje Q&A.
Nazwa programu szkoleniowego wywodzi się od potocznie używanego w branży komunikacji zintegrowanej angielskiego słowa „skills”, czyli „umiejętności” i „kwalifikacje”.
O Personal PR:
Personal PR to największa na Pomorzu agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku, która od ponad 14 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań sprzedażowych klientów. Praca zespołu agencji jest doceniania przez marki działające na rynku polskim, jak i globalnym. Członek i agencja prowadząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team.
Oferta Personal PR obejmuje m.in.: audyty komunikacyjne, budowanie strategii komunikacji, media relations, social media, influencer marketing, employer branding, eventy i akcje niestandardowe, zarządzanie kryzysowe, a także prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz projektowanie graficzne, foto i wideo. Od 2018 roku eksperci agencji doradzają w planowaniu ekspansji zagranicznej polskich firm oraz wprowadzają marki ze świata na rynek polski.
O Skillers Academy:
Autorski program szkoleniowy agencji Personal PR, który jest wynikiem obserwacji potrzeb klientów i specjalistów ds. marketingu i PR. Trenerami prowadzącymi szkolenie są osoby o wieloletnim doświadczeniu, bazujący na wiedzy teoretycznej, praktycznych umiejętnościach i aktualnych informacjach z branży. Szkolenia w ramach Skillers Academy wyróżnia warsztatowo-szkoleniowy charakter. Oferta obejmuje szkolenia otwarte i dedykowane, zarówno w formie online, jak i stacjonarnej.

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.