Platforma Novakid podsumowuje działania i ujawnia plany na 2022 rok
Novakid, europejski lider w segmencie nauczania dzieci metodą ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język), zamknął 2021 r. znaczącym wzrostem bazy użytkowników. W ubiegłym roku firma z branży EdTech rozszerzyła swoją działalność na kilka nowych rynków w Europie północno-wschodniej oraz w regionie Południowej Azji i Pacyfiku, a także umocniła swoją pozycję w krajach Europy i w regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Ponadto firma Novakid uruchomiła pierwszy na rynku, autorski Świat Gier edukacyjnych online.
Teraz, w piątym roku działalności, z platformy Novakid korzysta już ponad 500 000 użytkowników z 49 krajów, z czego 70 000 to aktywni użytkownicy. Europa stanowi 80% portfela klientów firmy, z największym wzrostem we Włoszech, Francji, Niemczech i Izraelu. Region Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki stanowi 12% bazy klientów Novakid, a region Azji i Pacyfiku 8% klientów. W 2021 r. nauczyciele Novakid przeprowadzili ponad 2,4 miliona lekcji, ponad dwukrotnie więcej niż w 2020 r. Ponadto w minionym roku platforma została uznana przez J'son & Partners za wiodącą internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci w Europie.
- Pod wieloma względami rok 2021 stał się rokiem definiującym branżę EdTech. Upewniliśmy się, że edukacja online i uczenie hybrydowe to przyszłość, na którą rodziny są coraz bardziej przygotowane, dzięki wprowadzaniu nowych technologii ocen postępów uczniów opartych na sztucznej inteligencji. Zastosowaliśmy grywalizację i technologię VR, aby lekcje angielskiego były jeszcze bardziej spersonalizowane i angażujące dla każdego z naszych uczniów. Jednak zaufanie, jakim obdarzyły nas rodziny należące do naszego grona klientów i sukcesy naszych uczniów, to nasze najważniejsze osiągnięcia zdobyte w 2021 roku – powiedział Max Azarov, dyrektor generalny Novakid.
Nie ma wątpliwości, że nauka języka angielskiego to rosnący trend na całym świecie, a 20% globalnej populacji mówi w tym języku. Rozpoczęcie edukacji w zakresie angielskiego w młodym wieku zapewnia lepsze przyswajanie umiejętności językowych, kluczowych dla rozwoju naszych dzieci i świata, w którym będą żyć. Dlatego misją Novakid w 2022 roku jest wspieranie komunikacji bez granic dla lepszej przyszłości.
Produkt: optymalizacja infrastruktury IT
W 2021 r. baza klientów Novakid rosła każdego miesiąca aż o 15%. W związku z tym firma zdecydowała się na przeprowadzenie optymalizacji infrastruktury IT tak, aby platforma znacznie zwiększyła swoją pojemność i możliwości przetwarzania danych. Równowaga pomiędzy pojemnością komercyjnej chmury publicznej a autorskim oprogramowaniem gwarantuje optymalną jakość połączenia między nauczycielem a uczniem, niezależnie od ich lokalizacji. W 2021 roku w godzinach szczytu platforma prowadziła jednocześnie 1200 lekcji, a dziennie na platformie odbywało się ponad 5000 godzin wideokonferencji.
Świat Gier Novakid: nowy, autorski program oparty na grywalizacji
W grudniu 2021 r. firma Novakid wypuściła na rynek pierwszy w historii produkt w branży ESL, który zapewnia uczniom w wieku od 4 do 12 lat cały „wszechświat” narzędzi do nauki języków, które łączą rozwój z rozrywką. Świat Gier Novakid (Novakid Game World - NGW) to oparte na fabule środowisko do nauki z animowanymi komiksami, indywidualnymi lekcjami angielskiego, mini-grami i zadaniami domowymi. Ponad 82 500 uczniów dołączyło już do Świata Gier Novakid i pierwszego wirtualnego wszechświata gier - Akademii Magii.
Rebranding: angielski z „prędkością rakiety”
W listopadzie 2021 firma Novakid wprowadziła nową identyfikację wizualną, opracowaną we współpracy z BBDO/Proximity. Rebranding odzwierciedla fakt, że rozwój firmy jest napędzany przez sukces uczniów. Ikona rakiety w logo firmy przedstawia możliwość nauki języka angielskiego z „prędkością rakiety”. Ikony placu zabaw pokazują, że dzieci z całego świata mogą się jednocześnie bawić i uczyć. Misja firmy polegająca na zmianie podejścia rodziców i dzieci na całym świecie do nauki języka angielskiego - od “standardowej” do wdrożenia metody ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język) jest teraz reprezentowana przez nowy slogan – “The Right Place to Start”.
Plany na 2022: wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i wejście na nowe rynki
Dalszy rozwój wysokiej jakości innowacyjnych treści edukacyjnych do nauki języka angielskiego jest głównym celem Novakid w 2022 roku. Platforma planuje wydać gry edukacyjne służące trenowaniu wypowiadania się i usprawnieniu pracy zespołowej między uczniami, poprzez znaczące interakcje za pośrednictwem systemu multiplayer w Świecie Gier Novakid. Wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.
Umacnianie pozycji na obecnych rynkach poprzez podnoszenie kwalifikacji nauczycieli, rozwijanie treści i utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta to priorytet na ten rok. Jednak to nie koniec, Novakid planuje również zdobyć nowe rynki na różnych kontynentach w 2022 roku.
Novakid to internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci założona w 2017 roku w Dolinie Krzemowej (USA) przez Maxa Azarova, Dmitrija Malina i Amy Krolevetskaya. Obecnie ponad 3000 doświadczonych i wykwalifikowanych nauczycieli prowadzi lekcje języka angielskiego dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat za pośrednictwem interaktywnej platformy internetowej, zaprojektowanej przez Novakid. W 2021 r. szkoła przeprowadziła ponad 2,6 mln zajęć dla około 200 000 uczniów.
Program edukacyjny Novakid English as a Second Language (ESL) - angielski jako drugi język - jest zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR) i został opracowany z myślą o indywidualnych zainteresowaniach i wieku dzieci. Novakid wykorzystuje grywalizację i technologie VR w celu stworzenia anglojęzycznego środowiska i pomaga dzieciom na całym świecie uczyć się angielskiego w zabawny i interesujący sposób.
Unikalna metoda oceny postępów Novakid (ponad 1500 parametrów, testy A/B i inne elementy podejścia opartego na danych) zapewnia doskonałe wyniki i pozwala nauczycielom dostosować program do indywidualnych potrzeb i zainteresowań każdego dziecka.
Novakid został doceniony przez wiele organizacji na całym świecie: *Według J’son & Partners Consulting (2021), platforma Novakid ESL jest liderem w swoim segmencie w Europie; w 2021 r. platforma Novakid znalazła się na liście 50 najlepszych firm zidentyfikowanych jako rozwijające się firmy technologii edukacyjnych przez The Org; HolonIQ umieścił Novakid na liście 100 najbardziej obiecujących startupów z Europy w 2021 roku; drugi rok z rzędu firma Novakid znalazła się na corocznej liście 150 najlepszych firm GSV EdTech wiodących prywatnych firm w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej; malezyjska społeczność rodzicielska Jenama Pilihan Pa & Ma wybrała Novakid jako jedną ze 100 najlepszych marek dla rodziców w Malezji.
Oficjalna strona: www.novakid.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.