Komunikaty PR

Platforma Novakid podsumowuje działania i ujawnia plany na 2022 rok

2022-02-25  |  14:10
Biuro prasowe

Novakid, europejski lider w segmencie nauczania dzieci metodą ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język), zamknął 2021 r. znaczącym wzrostem bazy użytkowników. W ubiegłym roku firma z branży EdTech rozszerzyła swoją działalność na kilka nowych rynków w Europie północno-wschodniej oraz w regionie Południowej Azji i Pacyfiku, a także umocniła swoją pozycję w krajach Europy i w regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Ponadto firma Novakid uruchomiła pierwszy na rynku, autorski Świat Gier edukacyjnych online.

Teraz, w piątym roku działalności, z platformy Novakid korzysta już ponad 500 000 użytkowników z 49 krajów, z czego 70 000 to aktywni użytkownicy. Europa stanowi 80% portfela klientów firmy, z największym wzrostem we Włoszech, Francji, Niemczech i Izraelu. Region Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki stanowi 12% bazy klientów Novakid, a region Azji i Pacyfiku 8% klientów. W 2021 r. nauczyciele Novakid przeprowadzili ponad 2,4 miliona lekcji, ponad dwukrotnie więcej niż w 2020 r. Ponadto w minionym roku platforma została uznana przez J'son & Partners za wiodącą internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci w Europie.

Pod wieloma względami rok 2021 stał się rokiem definiującym branżę EdTech. Upewniliśmy się, że edukacja online i uczenie hybrydowe to przyszłość, na którą rodziny są coraz bardziej przygotowane, dzięki wprowadzaniu nowych technologii ocen postępów uczniów opartych na sztucznej inteligencji. Zastosowaliśmy grywalizację i technologię VR, aby lekcje angielskiego były jeszcze bardziej spersonalizowane i angażujące dla każdego z naszych uczniów. Jednak zaufanie, jakim obdarzyły nas rodziny należące do naszego grona klientów i sukcesy naszych uczniów, to nasze najważniejsze osiągnięcia zdobyte w 2021 roku – powiedział Max Azarov, dyrektor generalny Novakid.

Nie ma wątpliwości, że nauka języka angielskiego to rosnący trend na całym świecie, a 20% globalnej populacji mówi w tym języku. Rozpoczęcie edukacji w zakresie angielskiego w młodym wieku zapewnia lepsze przyswajanie umiejętności językowych, kluczowych dla rozwoju naszych dzieci i świata, w którym będą żyć. Dlatego misją Novakid w 2022 roku jest wspieranie komunikacji bez granic dla lepszej przyszłości.

Produkt: optymalizacja infrastruktury IT

W 2021 r. baza klientów Novakid rosła każdego miesiąca aż o 15%. W związku z tym firma zdecydowała się na przeprowadzenie optymalizacji infrastruktury IT tak, aby platforma znacznie zwiększyła swoją pojemność i możliwości przetwarzania danych. Równowaga pomiędzy pojemnością komercyjnej chmury publicznej a autorskim oprogramowaniem gwarantuje optymalną jakość połączenia między nauczycielem a uczniem, niezależnie od ich lokalizacji. W 2021 roku w godzinach szczytu platforma prowadziła jednocześnie 1200 lekcji, a dziennie na platformie odbywało się ponad 5000 godzin wideokonferencji.

Świat Gier Novakid: nowy, autorski program oparty na grywalizacji

W grudniu 2021 r. firma Novakid wypuściła na rynek pierwszy w historii produkt w branży ESL, który zapewnia uczniom w wieku od 4 do 12 lat cały „wszechświat” narzędzi do nauki języków, które łączą rozwój z rozrywką. Świat Gier Novakid (Novakid Game World - NGW) to oparte na fabule środowisko do nauki z animowanymi komiksami, indywidualnymi lekcjami angielskiego, mini-grami i zadaniami domowymi. Ponad 82 500 uczniów dołączyło już do Świata Gier Novakid i pierwszego wirtualnego wszechświata gier - Akademii Magii.

Rebranding: angielski z „prędkością rakiety”

W listopadzie 2021 firma Novakid wprowadziła nową identyfikację wizualną, opracowaną we współpracy z BBDO/Proximity. Rebranding odzwierciedla fakt, że rozwój firmy jest napędzany przez sukces uczniów. Ikona rakiety w logo firmy przedstawia możliwość nauki języka angielskiego z „prędkością rakiety”. Ikony placu zabaw pokazują, że dzieci z całego świata mogą się jednocześnie bawić i uczyć. Misja firmy polegająca na zmianie podejścia rodziców i dzieci na całym świecie do nauki języka angielskiego - od “standardowej” do wdrożenia metody ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język) jest teraz reprezentowana przez nowy slogan – “The Right Place to Start”.

Plany na 2022: wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i wejście na nowe rynki

Dalszy rozwój wysokiej jakości innowacyjnych treści edukacyjnych do nauki języka angielskiego jest głównym celem Novakid w 2022 roku. Platforma planuje wydać gry edukacyjne służące trenowaniu wypowiadania się i usprawnieniu pracy zespołowej między uczniami, poprzez znaczące interakcje za pośrednictwem systemu multiplayer w Świecie Gier Novakid. Wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.

Umacnianie pozycji na obecnych rynkach poprzez podnoszenie kwalifikacji nauczycieli, rozwijanie treści i utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta to priorytet na ten rok. Jednak to nie koniec, Novakid planuje również zdobyć nowe rynki na różnych kontynentach w 2022 roku.

Novakid to internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci założona w 2017 roku w Dolinie Krzemowej (USA) przez Maxa Azarova, Dmitrija Malina i Amy Krolevetskaya. Obecnie ponad 3000 doświadczonych i wykwalifikowanych nauczycieli prowadzi lekcje języka angielskiego dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat za pośrednictwem interaktywnej platformy internetowej, zaprojektowanej przez Novakid. W 2021 r. szkoła przeprowadziła ponad 2,6 mln zajęć dla około 200 000 uczniów.
Program edukacyjny Novakid English as a Second Language (ESL) - angielski jako drugi język - jest zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR) i został opracowany z myślą o indywidualnych zainteresowaniach i wieku dzieci. Novakid wykorzystuje grywalizację i technologie VR w celu stworzenia anglojęzycznego środowiska i pomaga dzieciom na całym świecie uczyć się angielskiego w zabawny i interesujący sposób.
Unikalna metoda oceny postępów Novakid (ponad 1500 parametrów, testy A/B i inne elementy podejścia opartego na danych) zapewnia doskonałe wyniki i pozwala nauczycielom dostosować program do indywidualnych potrzeb i zainteresowań każdego dziecka.
Novakid został doceniony przez wiele organizacji na całym świecie: *Według J’son & Partners Consulting (2021), platforma Novakid ESL jest liderem w swoim segmencie w Europie; w 2021 r. platforma Novakid znalazła się na liście 50 najlepszych firm zidentyfikowanych jako rozwijające się firmy technologii edukacyjnych przez The Org; HolonIQ umieścił Novakid na liście 100 najbardziej obiecujących startupów z Europy w 2021 roku; drugi rok z rzędu firma Novakid znalazła się na corocznej liście 150 najlepszych firm GSV EdTech wiodących prywatnych firm w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej; malezyjska społeczność rodzicielska Jenama Pilihan Pa & Ma wybrała Novakid jako jedną ze 100 najlepszych marek dla rodziców w Malezji.
Oficjalna strona: www.novakid.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lidl Polska ponownie wyposaży polskie szkoły - akcja „Szkoły Pełne Talentów Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:25

Lidl Polska ponownie wyposaży polskie szkoły - akcja „Szkoły Pełne Talentów"

Już 19 sierpnia rusza rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i
Edukacja Staż studencki, który otwiera drzwi
2024-08-12 | 11:00

Staż studencki, który otwiera drzwi

Marsh European Business Support Centre (EBSC) w Warszawie to miejsce, gdzie staż studencki otwiera drzwi do świata zarządzania ryzykiem. Ich program stażowy, Career Starter Program, to
Edukacja Krótszy czas pracy dla nauczycieli – to nie takie proste
2024-08-07 | 14:10

Krótszy czas pracy dla nauczycieli – to nie takie proste

4 dni w tygodniu czy 35 godzin? To pytanie zadają sobie dziś rządzący, którzy usilnie pracują nad projektem nowelizacji Kodeksu pracy w zakresie skrócenia wymiaru czasu pracy.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.