Platforma Novakid podsumowuje działania i ujawnia plany na 2022 rok
Novakid, europejski lider w segmencie nauczania dzieci metodą ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język), zamknął 2021 r. znaczącym wzrostem bazy użytkowników. W ubiegłym roku firma z branży EdTech rozszerzyła swoją działalność na kilka nowych rynków w Europie północno-wschodniej oraz w regionie Południowej Azji i Pacyfiku, a także umocniła swoją pozycję w krajach Europy i w regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Ponadto firma Novakid uruchomiła pierwszy na rynku, autorski Świat Gier edukacyjnych online.
Teraz, w piątym roku działalności, z platformy Novakid korzysta już ponad 500 000 użytkowników z 49 krajów, z czego 70 000 to aktywni użytkownicy. Europa stanowi 80% portfela klientów firmy, z największym wzrostem we Włoszech, Francji, Niemczech i Izraelu. Region Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki stanowi 12% bazy klientów Novakid, a region Azji i Pacyfiku 8% klientów. W 2021 r. nauczyciele Novakid przeprowadzili ponad 2,4 miliona lekcji, ponad dwukrotnie więcej niż w 2020 r. Ponadto w minionym roku platforma została uznana przez J'son & Partners za wiodącą internetową szkołę języka angielskiego dla dzieci w Europie.
- Pod wieloma względami rok 2021 stał się rokiem definiującym branżę EdTech. Upewniliśmy się, że edukacja online i uczenie hybrydowe to przyszłość, na którą rodziny są coraz bardziej przygotowane, dzięki wprowadzaniu nowych technologii ocen postępów uczniów opartych na sztucznej inteligencji. Zastosowaliśmy grywalizację i technologię VR, aby lekcje angielskiego były jeszcze bardziej spersonalizowane i angażujące dla każdego z naszych uczniów. Jednak zaufanie, jakim obdarzyły nas rodziny należące do naszego grona klientów i sukcesy naszych uczniów, to nasze najważniejsze osiągnięcia zdobyte w 2021 roku – powiedział Max Azarov, dyrektor generalny Novakid.
Nie ma wątpliwości, że nauka języka angielskiego to rosnący trend na całym świecie, a 20% globalnej populacji mówi w tym języku. Rozpoczęcie edukacji w zakresie angielskiego w młodym wieku zapewnia lepsze przyswajanie umiejętności językowych, kluczowych dla rozwoju naszych dzieci i świata, w którym będą żyć. Dlatego misją Novakid w 2022 roku jest wspieranie komunikacji bez granic dla lepszej przyszłości.
Produkt: optymalizacja infrastruktury IT
W 2021 r. baza klientów Novakid rosła każdego miesiąca aż o 15%. W związku z tym firma zdecydowała się na przeprowadzenie optymalizacji infrastruktury IT tak, aby platforma znacznie zwiększyła swoją pojemność i możliwości przetwarzania danych. Równowaga pomiędzy pojemnością komercyjnej chmury publicznej a autorskim oprogramowaniem gwarantuje optymalną jakość połączenia między nauczycielem a uczniem, niezależnie od ich lokalizacji. W 2021 roku w godzinach szczytu platforma prowadziła jednocześnie 1200 lekcji, a dziennie na platformie odbywało się ponad 5000 godzin wideokonferencji.
Świat Gier Novakid: nowy, autorski program oparty na grywalizacji
W grudniu 2021 r. firma Novakid wypuściła na rynek pierwszy w historii produkt w branży ESL, który zapewnia uczniom w wieku od 4 do 12 lat cały „wszechświat” narzędzi do nauki języków, które łączą rozwój z rozrywką. Świat Gier Novakid (Novakid Game World - NGW) to oparte na fabule środowisko do nauki z animowanymi komiksami, indywidualnymi lekcjami angielskiego, mini-grami i zadaniami domowymi. Ponad 82 500 uczniów dołączyło już do Świata Gier Novakid i pierwszego wirtualnego wszechświata gier - Akademii Magii.
Rebranding: angielski z „prędkością rakiety”
W listopadzie 2021 firma Novakid wprowadziła nową identyfikację wizualną, opracowaną we współpracy z BBDO/Proximity. Rebranding odzwierciedla fakt, że rozwój firmy jest napędzany przez sukces uczniów. Ikona rakiety w logo firmy przedstawia możliwość nauki języka angielskiego z „prędkością rakiety”. Ikony placu zabaw pokazują, że dzieci z całego świata mogą się jednocześnie bawić i uczyć. Misja firmy polegająca na zmianie podejścia rodziców i dzieci na całym świecie do nauki języka angielskiego - od “standardowej” do wdrożenia metody ESL (English as a Second Language - angielski jako drugi język) jest teraz reprezentowana przez nowy slogan – “The Right Place to Start”.
Plany na 2022: wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i wejście na nowe rynki
Dalszy rozwój wysokiej jakości innowacyjnych treści edukacyjnych do nauki języka angielskiego jest głównym celem Novakid w 2022 roku. Platforma planuje wydać gry edukacyjne służące trenowaniu wypowiadania się i usprawnieniu pracy zespołowej między uczniami, poprzez znaczące interakcje za pośrednictwem systemu multiplayer w Świecie Gier Novakid. Wdrażane są rozwiązania zamiany mowy na tekst i oprogramowanie do rozpoznawania emocji, aby analiza lekcji była jeszcze bardziej zaawansowana.
Umacnianie pozycji na obecnych rynkach poprzez podnoszenie kwalifikacji nauczycieli, rozwijanie treści i utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta to priorytet na ten rok. Jednak to nie koniec, Novakid planuje również zdobyć nowe rynki na różnych kontynentach w 2022 roku.
Novakid to internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci założona w 2017 roku w Dolinie Krzemowej (USA) przez Maxa Azarova, Dmitrija Malina i Amy Krolevetskaya. Obecnie ponad 3000 doświadczonych i wykwalifikowanych nauczycieli prowadzi lekcje języka angielskiego dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat za pośrednictwem interaktywnej platformy internetowej, zaprojektowanej przez Novakid. W 2021 r. szkoła przeprowadziła ponad 2,6 mln zajęć dla około 200 000 uczniów.
Program edukacyjny Novakid English as a Second Language (ESL) - angielski jako drugi język - jest zgodny z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR) i został opracowany z myślą o indywidualnych zainteresowaniach i wieku dzieci. Novakid wykorzystuje grywalizację i technologie VR w celu stworzenia anglojęzycznego środowiska i pomaga dzieciom na całym świecie uczyć się angielskiego w zabawny i interesujący sposób.
Unikalna metoda oceny postępów Novakid (ponad 1500 parametrów, testy A/B i inne elementy podejścia opartego na danych) zapewnia doskonałe wyniki i pozwala nauczycielom dostosować program do indywidualnych potrzeb i zainteresowań każdego dziecka.
Novakid został doceniony przez wiele organizacji na całym świecie: *Według J’son & Partners Consulting (2021), platforma Novakid ESL jest liderem w swoim segmencie w Europie; w 2021 r. platforma Novakid znalazła się na liście 50 najlepszych firm zidentyfikowanych jako rozwijające się firmy technologii edukacyjnych przez The Org; HolonIQ umieścił Novakid na liście 100 najbardziej obiecujących startupów z Europy w 2021 roku; drugi rok z rzędu firma Novakid znalazła się na corocznej liście 150 najlepszych firm GSV EdTech wiodących prywatnych firm w cyfrowej przestrzeni edukacyjnej; malezyjska społeczność rodzicielska Jenama Pilihan Pa & Ma wybrała Novakid jako jedną ze 100 najlepszych marek dla rodziców w Malezji.
Oficjalna strona: www.novakid.pl

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.