Ptasie Mleczko® w letnich smakach. Spróbuj ich w mrożonej wersji
Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą to doskonale znane Ptasie Mleczko®, które za sprawą letnich smaków można odkryć na nowo. Z okazji nadchodzącego lata w sklepach pojawiły się limitowane warianty tego produktu: Mango Shake, Ananas Kokos Shake oraz Jagodowy Shake. Każdy z nich smakuje doskonale zarówno w formie tradycyjnej, jak i po zamrożeniu oraz w postaci shake’a lub lodów.
Marka Ptasie Mleczko® lubi zaskakiwać konsumentów kolejnymi nowościami. Nie inaczej będzie tego lata, bowiem do sprzedaży wchodzą aż trzy limitowane warianty. W tym ciepłym okresie, marka szczególnie zachęca, aby bawić się, eksperymentować i zajadać pianki w wersji na zimno. Parę minut w zamrażarce wystarczy, aby z pianek przygotować chłodną przekąskę, a po dodaniu do nich paru składników cieszyć się smakiem pysznego shake’a, a nawet… lodami na patyku!
W letnim portfolio pianek Ptasie Mleczko® dostępne będą aż trzy wersje. Pierwsza propozycja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom jagód. Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake, to wariant oblany oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, w środku której znajdziemy lekką piankę o smaku jagodowo-mlecznego koktajlu. Dla fanów owoców tropikalnych marka przygotowała natomiast piankę Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake o marmurkowym wzorze, również w mlecznej czekoladzie.
Ostatni limitowany wariant to Ptasie Mleczko® Mango Shake, czyli owocowo-kremowe połączenie, które stanowi jednocześnie słodką i orzeźwiającą propozycję. Przeciwnie do dwóch nowości, egzotyczny wariant oblany został oryginalną wedlowską czekoladą białą.
Wakacyjne warianty Ptasie Mleczko® Ananas Kokos Shake oraz Ptasie Mleczko® Mango Shake są dostępne w szerokiej sprzedaży. Można je znaleźć m.in. w sklepach Aldi, Lidl, Biedronka i Żabka. Z kolei Ptasie Mleczko® Jagodowy Shake to wariant dedykowany wyłącznie sieci sklepów Lidl. Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko® dostępna będzie w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.