Rekrutacja na studia II stopnia – ostatnia prosta
Collegium Civitas
plac Defilad 1, XII piętro
00-901 Warszawa
anna.radecka|civitas.edu.pl| |anna.radecka|civitas.edu.pl
+48 501 541 798
www.civitas.edu.pl
Zwiększ swoje szanse na rynku pracy - uzupełnij kwalifikacje lub wybierz nową ścieżkę zawodową. Sprawdź, jakie specjalności na studiach II stopnia są jeszcze dostępne w Collegium Civitas.
Studia II stopnia w Collegium Civitas trwają dwa lata (cztery semestry) i kończą się obroną pracy magisterskiej oraz uzyskaniem dyplomu magistra. Naukę można rozpocząć po każdych studiach licencjackich, inżynierskich lub magisterskich, bez konieczności uzupełniania różnic programowych. Do sfinalizowania procesu rekrutacji konieczne jest przedstawienie dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Co ważne studia mają wymiar praktyczny. Zajęcia prowadzą eksperci z bogatym doświadczeniem w biznesie, co daje studentkom i studentom możliwość zmierzenia się z realnymi sytuacjami biznesowymi oraz pozwala na dalszy rozwój kompetencji i umiejętności.
W tegorocznej rekrutacji na studia II stopnia dużym zainteresowaniem cieszą się programy związane z szeroko pojętą komunikacją. Na specjalności Socjologia można rozwinąć nie tylko wiedzę socjologiczną, ale także zgłębić zagadnienia związane z komunikacją w mediach cyfrowych, analizą współczesnych ruchów społecznych, Public Relations czy lobbingiem. To studia dla osób zainteresowanych trendami w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie w różnych kategoriach: FMCG, usług czy marketingu idei.
Kwestie planowania kampanii komunikacyjnych w różnych sektorach czy projektowania skutecznych strategii rozwoju marek podejmowane są także na specjalności Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding, realizowanej we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. To studia, na których można poznać techniki badań jakościowych i ilościowych, pozwalające np. na prowadzenie badań satysfakcji konsumentów, analizowania ich, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji.
Specjalność Zarządzanie komunikacją i design thinking pozwala natomiast zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie budowania innowacyjnych strategii z wykorzystaniem design thinking i krytycznego myślenia. Studentki i Studenci uczą się także komunikacji, skutecznej wymiany informacji, innowacji i zarządzania zmianą w organizacjach oraz wykorzystywania nowoczesnych systemów informatycznych w biznesie.
Ostatnie wolne miejsca zostały także na specjalności Zarządzanie projektami i procesami, która zapewnia możliwość zdobycia praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych metod zarządzania projektami oraz poznania rozwiązań w zakresie modelowania i optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania organizacją.
Co ważne, jeśli jesteś Absolwentką / Absolwentem Collegium Civitas, możesz zyskać jeszcze więcej:
- zwolnienie z opłaty kwalifikacyjnej,
- zniżkę 20% w opłatach czesnego [1] przewidzianego na danych studiach, obowiązującą przez cały okres studiów (4 semestry).
Z pełną ofertą specjalności oferowanych przez Collegium Civitas na studiach II stopnia można zapoznać się na stronie: www.civitas.edu.pl/wybierz-studia.
Rejestracja na studia odbywa się online, a przyjęcie na studia II stopnia (magisterskie uzupełniające) realizowane jest na podstawie złożonych dokumentów. [2] Warunkiem przyjęcia na studia do Collegium Civitas jest złożenie kompletu dokumentów i pozytywny wynik postępowania kwalifikacyjnego
[1] https://civitas.edu.pl/pl/rekrutacja/znizki
[2] z wyjątkiem studiów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.