Rekrutacja na studia II stopnia – ostatnia prosta
Collegium Civitas
plac Defilad 1, XII piętro
00-901 Warszawa
anna.radecka|civitas.edu.pl| |anna.radecka|civitas.edu.pl
+48 501 541 798
www.civitas.edu.pl
Zwiększ swoje szanse na rynku pracy - uzupełnij kwalifikacje lub wybierz nową ścieżkę zawodową. Sprawdź, jakie specjalności na studiach II stopnia są jeszcze dostępne w Collegium Civitas.
Studia II stopnia w Collegium Civitas trwają dwa lata (cztery semestry) i kończą się obroną pracy magisterskiej oraz uzyskaniem dyplomu magistra. Naukę można rozpocząć po każdych studiach licencjackich, inżynierskich lub magisterskich, bez konieczności uzupełniania różnic programowych. Do sfinalizowania procesu rekrutacji konieczne jest przedstawienie dyplomu ukończenia studiów I stopnia. Co ważne studia mają wymiar praktyczny. Zajęcia prowadzą eksperci z bogatym doświadczeniem w biznesie, co daje studentkom i studentom możliwość zmierzenia się z realnymi sytuacjami biznesowymi oraz pozwala na dalszy rozwój kompetencji i umiejętności.
W tegorocznej rekrutacji na studia II stopnia dużym zainteresowaniem cieszą się programy związane z szeroko pojętą komunikacją. Na specjalności Socjologia można rozwinąć nie tylko wiedzę socjologiczną, ale także zgłębić zagadnienia związane z komunikacją w mediach cyfrowych, analizą współczesnych ruchów społecznych, Public Relations czy lobbingiem. To studia dla osób zainteresowanych trendami w badaniach, komunikacji, mediach, reklamie w różnych kategoriach: FMCG, usług czy marketingu idei.
Kwestie planowania kampanii komunikacyjnych w różnych sektorach czy projektowania skutecznych strategii rozwoju marek podejmowane są także na specjalności Komunikacja zintegrowana - reklama, Public Relations, branding, realizowanej we współpracy i pod patronatem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. To studia, na których można poznać techniki badań jakościowych i ilościowych, pozwalające np. na prowadzenie badań satysfakcji konsumentów, analizowania ich, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji.
Specjalność Zarządzanie komunikacją i design thinking pozwala natomiast zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie budowania innowacyjnych strategii z wykorzystaniem design thinking i krytycznego myślenia. Studentki i Studenci uczą się także komunikacji, skutecznej wymiany informacji, innowacji i zarządzania zmianą w organizacjach oraz wykorzystywania nowoczesnych systemów informatycznych w biznesie.
Ostatnie wolne miejsca zostały także na specjalności Zarządzanie projektami i procesami, która zapewnia możliwość zdobycia praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych metod zarządzania projektami oraz poznania rozwiązań w zakresie modelowania i optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania organizacją.
Co ważne, jeśli jesteś Absolwentką / Absolwentem Collegium Civitas, możesz zyskać jeszcze więcej:
- zwolnienie z opłaty kwalifikacyjnej,
- zniżkę 20% w opłatach czesnego [1] przewidzianego na danych studiach, obowiązującą przez cały okres studiów (4 semestry).
Z pełną ofertą specjalności oferowanych przez Collegium Civitas na studiach II stopnia można zapoznać się na stronie: www.civitas.edu.pl/wybierz-studia.
Rejestracja na studia odbywa się online, a przyjęcie na studia II stopnia (magisterskie uzupełniające) realizowane jest na podstawie złożonych dokumentów. [2] Warunkiem przyjęcia na studia do Collegium Civitas jest złożenie kompletu dokumentów i pozytywny wynik postępowania kwalifikacyjnego
[1] https://civitas.edu.pl/pl/rekrutacja/znizki
[2] z wyjątkiem studiów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.