Skriware poszerza zagraniczną ekspansję – spółka podpisała umowę dystrybucyjną
Skriware, spółka działająca na światową skalę w branży EdTech, podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną z partnerem ze Stanów Zjednoczonych – firmą New Ascent. Umowa ta dotyczy dostarczenia do wybranych amerykańskich szkół interdyscyplinarnych laboratoriów SkriLab. To kolejny z kroków Skriware w kierunku ekspansji na rynki zagraniczne, a tym samym budowania globalnej sieci dystrybutorów na aż czterech kontynentach.
Wybór New Ascent jako dystrybutora innowacyjnych pracowni druku 3D i robotyki SkriLab był podyktowany m.in. wysoką renomą firmy, która na co dzień współpracuje ze szkołami NASA i jest prowadzona przez Billa Kohana, doświadczonego w dystrybucji produktów Lego. Do tej pory spółka wraz ze swoim amerykańskim partnerem biznesowym zrealizowała zamówienie inicjalne na 4 laboratoria SkriLab. Jedno z nich zostało już sprzedane.
- Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z firmą New Ascent, ponieważ cieszy się ona w branży wielkim uznaniem i robi rzeczy niezwykłe. Ten kontrakt to dla nas bardzo ważny etap na drodze ekspansji zagranicznej i wierzymy, że dzięki tej współpracy otwiera się przed nami szansa zainteresowania produktami Skriware rzeszy osób ze Stanów Zjednoczonych, którym – podobnie jak nam – bliska jest idea nowoczesnej i efektywnej edukacji. Nasza umowa została podpisana na dwa lata – mówi Karol Górnowicz, CEO Skriware.
Skriware buduje sieć dystrybucji na czterech kontynentach: w Europie, Azji, Ameryce Północnej oraz Australii. Do tej pory spółka nawiązała współpracę z 14 dystrybutorami w 18 krajach. Poza Polską z rozwiązań Skriware korzysta ponad 300 szkół i instytucji zagranicznych.
SkriLab to autorskie laboratoria edukacyjne, które oparte jest na druku i modelowaniu 3D, robotach edukacyjnych, narzędziach do programowania oraz platformie online dedykowanej nauczycielom. Cała oferta produktowa Skriware składa się z kombinacji wdrożeń hardware oraz software, które sprzedawane są bezpośrednio przez dystrybutorów oraz w modelu SaaS, który stanowi istotny czynnik wzrostu skali biznesu.
News Ascent to amerykańska firma, której misją jest zapoznanie uczniów i studentów z szeregiem zagadnień dotyczących kosmosu, lotnictwa i zaawansowanych technologii poprzez narzędzia edukacyjne STEM.

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.