Komunikaty PR

Skriware poszerza zagraniczną ekspansję – spółka podpisała umowę dystrybucyjną

2022-03-14  |  11:00
Biuro prasowe

Skriware, spółka działająca na światową skalę w branży EdTech, podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną z partnerem ze Stanów Zjednoczonych – firmą New Ascent. Umowa ta dotyczy dostarczenia do wybranych amerykańskich szkół interdyscyplinarnych laboratoriów SkriLab. To kolejny z kroków Skriware w kierunku ekspansji na rynki zagraniczne, a tym samym budowania globalnej sieci dystrybutorów na aż czterech kontynentach.

Wybór New Ascent jako dystrybutora innowacyjnych pracowni druku 3D i robotyki SkriLab był podyktowany m.in. wysoką renomą firmy, która na co dzień współpracuje ze szkołami NASA i jest prowadzona przez Billa Kohana, doświadczonego w dystrybucji produktów Lego. Do tej pory spółka wraz ze swoim amerykańskim partnerem biznesowym zrealizowała zamówienie inicjalne na 4 laboratoria SkriLab. Jedno z nich zostało już sprzedane.

- Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z firmą New Ascent, ponieważ cieszy się ona w branży wielkim uznaniem i robi rzeczy niezwykłe. Ten kontrakt to dla nas bardzo ważny etap na drodze ekspansji zagranicznej i wierzymy, że dzięki tej współpracy otwiera się przed nami szansa zainteresowania produktami Skriware rzeszy osób ze Stanów Zjednoczonych, którym – podobnie jak nam – bliska jest idea nowoczesnej i efektywnej edukacji. Nasza umowa została podpisana na dwa lata – mówi Karol Górnowicz, CEO Skriware.

Skriware buduje sieć dystrybucji na czterech kontynentach: w Europie, Azji, Ameryce Północnej oraz Australii. Do tej pory spółka nawiązała współpracę z 14 dystrybutorami w 18 krajach. Poza Polską z rozwiązań Skriware korzysta ponad 300 szkół i instytucji zagranicznych.

SkriLab to autorskie laboratoria edukacyjne, które oparte jest na druku i modelowaniu 3D, robotach edukacyjnych, narzędziach do programowania oraz platformie online dedykowanej nauczycielom. Cała oferta produktowa Skriware składa się z kombinacji wdrożeń hardware oraz software, które sprzedawane są bezpośrednio przez dystrybutorów oraz w modelu SaaS, który stanowi istotny czynnik wzrostu skali biznesu.

News Ascent to amerykańska firma, której misją jest zapoznanie uczniów i studentów z szeregiem zagadnień dotyczących kosmosu, lotnictwa i zaawansowanych technologii poprzez narzędzia edukacyjne STEM.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.