Skriware poszerza zagraniczną ekspansję – spółka podpisała umowę dystrybucyjną
Skriware, spółka działająca na światową skalę w branży EdTech, podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną z partnerem ze Stanów Zjednoczonych – firmą New Ascent. Umowa ta dotyczy dostarczenia do wybranych amerykańskich szkół interdyscyplinarnych laboratoriów SkriLab. To kolejny z kroków Skriware w kierunku ekspansji na rynki zagraniczne, a tym samym budowania globalnej sieci dystrybutorów na aż czterech kontynentach.
Wybór New Ascent jako dystrybutora innowacyjnych pracowni druku 3D i robotyki SkriLab był podyktowany m.in. wysoką renomą firmy, która na co dzień współpracuje ze szkołami NASA i jest prowadzona przez Billa Kohana, doświadczonego w dystrybucji produktów Lego. Do tej pory spółka wraz ze swoim amerykańskim partnerem biznesowym zrealizowała zamówienie inicjalne na 4 laboratoria SkriLab. Jedno z nich zostało już sprzedane.
- Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z firmą New Ascent, ponieważ cieszy się ona w branży wielkim uznaniem i robi rzeczy niezwykłe. Ten kontrakt to dla nas bardzo ważny etap na drodze ekspansji zagranicznej i wierzymy, że dzięki tej współpracy otwiera się przed nami szansa zainteresowania produktami Skriware rzeszy osób ze Stanów Zjednoczonych, którym – podobnie jak nam – bliska jest idea nowoczesnej i efektywnej edukacji. Nasza umowa została podpisana na dwa lata – mówi Karol Górnowicz, CEO Skriware.
Skriware buduje sieć dystrybucji na czterech kontynentach: w Europie, Azji, Ameryce Północnej oraz Australii. Do tej pory spółka nawiązała współpracę z 14 dystrybutorami w 18 krajach. Poza Polską z rozwiązań Skriware korzysta ponad 300 szkół i instytucji zagranicznych.
SkriLab to autorskie laboratoria edukacyjne, które oparte jest na druku i modelowaniu 3D, robotach edukacyjnych, narzędziach do programowania oraz platformie online dedykowanej nauczycielom. Cała oferta produktowa Skriware składa się z kombinacji wdrożeń hardware oraz software, które sprzedawane są bezpośrednio przez dystrybutorów oraz w modelu SaaS, który stanowi istotny czynnik wzrostu skali biznesu.
News Ascent to amerykańska firma, której misją jest zapoznanie uczniów i studentów z szeregiem zagadnień dotyczących kosmosu, lotnictwa i zaawansowanych technologii poprzez narzędzia edukacyjne STEM.
Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.