Skriware poszerza zagraniczną ekspansję – spółka podpisała umowę dystrybucyjną
Skriware, spółka działająca na światową skalę w branży EdTech, podpisała pierwszą umowę dystrybucyjną z partnerem ze Stanów Zjednoczonych – firmą New Ascent. Umowa ta dotyczy dostarczenia do wybranych amerykańskich szkół interdyscyplinarnych laboratoriów SkriLab. To kolejny z kroków Skriware w kierunku ekspansji na rynki zagraniczne, a tym samym budowania globalnej sieci dystrybutorów na aż czterech kontynentach.
Wybór New Ascent jako dystrybutora innowacyjnych pracowni druku 3D i robotyki SkriLab był podyktowany m.in. wysoką renomą firmy, która na co dzień współpracuje ze szkołami NASA i jest prowadzona przez Billa Kohana, doświadczonego w dystrybucji produktów Lego. Do tej pory spółka wraz ze swoim amerykańskim partnerem biznesowym zrealizowała zamówienie inicjalne na 4 laboratoria SkriLab. Jedno z nich zostało już sprzedane.
- Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z firmą New Ascent, ponieważ cieszy się ona w branży wielkim uznaniem i robi rzeczy niezwykłe. Ten kontrakt to dla nas bardzo ważny etap na drodze ekspansji zagranicznej i wierzymy, że dzięki tej współpracy otwiera się przed nami szansa zainteresowania produktami Skriware rzeszy osób ze Stanów Zjednoczonych, którym – podobnie jak nam – bliska jest idea nowoczesnej i efektywnej edukacji. Nasza umowa została podpisana na dwa lata – mówi Karol Górnowicz, CEO Skriware.
Skriware buduje sieć dystrybucji na czterech kontynentach: w Europie, Azji, Ameryce Północnej oraz Australii. Do tej pory spółka nawiązała współpracę z 14 dystrybutorami w 18 krajach. Poza Polską z rozwiązań Skriware korzysta ponad 300 szkół i instytucji zagranicznych.
SkriLab to autorskie laboratoria edukacyjne, które oparte jest na druku i modelowaniu 3D, robotach edukacyjnych, narzędziach do programowania oraz platformie online dedykowanej nauczycielom. Cała oferta produktowa Skriware składa się z kombinacji wdrożeń hardware oraz software, które sprzedawane są bezpośrednio przez dystrybutorów oraz w modelu SaaS, który stanowi istotny czynnik wzrostu skali biznesu.
News Ascent to amerykańska firma, której misją jest zapoznanie uczniów i studentów z szeregiem zagadnień dotyczących kosmosu, lotnictwa i zaawansowanych technologii poprzez narzędzia edukacyjne STEM.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.