Komunikaty PR

Śliwka Nałęczowska w limitowanej serii opakowań ART COLLECTION

2024-01-10  |  14:20
Biuro prasowe

Od stycznia br. Śliwka Nałęczowska zachwyca nową, limitowaną serią opakowań ART COLLECTION, prezentującą projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”, kierowanego do młodych grafików, projektantów i designerów.

Śliwka Nałęczowska to wyrafinowana rozkosz, pobudzająca wszystkie zmysły, idealna na każdą okazję. Łączy w sobie szlachetną, deserową czekoladę, aksamitny kakaowy krem i soczystą polską śliwkę, w sposób, któremu trudno się oprzeć. Teraz jest dostępna w limitowanej linii opakowań z wybranymi grafikami nagrodzonymi w konkursie „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”.

Tegoroczna odsłona serii ART COLLECTION to nie tylko nawiązanie do artystycznej strony marki, promującej sztukę, ale także uhonorowanie zwycięskich, prac konkursowych z ostatniej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska”.

Śliwka Nałęczowska od lat wspiera i promuje twórczość młodych artystów. Dlatego z początkiem tego roku postanowiliśmy przypomnieć wyjątkowe oraz wyróżnione projekty, które zdobyły serca jury w 2021 roku i po raz kolejny zaprezentować je szerszemu gronu odbiorców – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Śliwka Nałęczowska w limitowanej kolekcji opakowań jest dostępna w bombonierkach o gramaturze 300 g, a także w kartonikach w kształcie sztabki o wadze 190 g, w tradycyjnym oraz nowoczesnym kanale dystrybucji.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Śliwka Nałęczowska

Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 190 g, cena det. ok.18 zł/szt.

Produkt: Śliwka Nałęczowska Art Collection 300 g, cena det. ok. 30 zł/szt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.