Komunikaty PR

Startuje kolejna edycja konkursu konsumenckiego „WINIARY Drugie życie słoika"

2022-12-19  |  12:30
Biuro prasowe

Święta w duchu zero waste? To możliwe! Marka WINIARY po raz kolejny organizuje konkurs „Drugie życie słoika”, w którym inspiruje konsumentów do niemarnowania. Zgłoszenia kreatywnych zastosowań dla słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY przyjmowane będą od 21.12.2022 r. do 08.01.2023 r. za pośrednictwem mediów społecznościowych marki. Na najlepsze prace czekają atrakcyjne nagrody, m.in. tablety i kuchenne kompostowniki.

Święta w duchu „zero waste”

Okres świąteczny sprzyja pielęgnowaniu wielu polskich tradycji, również kulinarnych. W tym szczególnym czasie, wspólnie z rodziną przygotowujemy dania, na które nierzadko czekamy cały rok. Wśród nich nie może zabraknąć sałatki jarzynowej, śledzi, czy ulubionych ciast – oczywiście z Majonezem Dekoracyjnym WINIARY, który nadaje im charakteru i wyrazistego smaku. Coraz częściej, konsumenci szykując się do Świąt, chcą to robić w duchu „zero waste”. Sposobów na wdrożenie takiego podejścia we własnym domu jest wiele – dobrze zacząć od odpowiedniego zaplanowania zakupów i uwzględnienia pozostałych potraw w jadłospisie na kolejne dni po świętach, tak by nic się nie zmarnowało. Kolejną kwestią są opakowania – większość konsumentów zachowuje niezniszczone torebki lub pudła prezentowe do ponownego użytku, ale nie każdy wie, że opakowania po produktach spożywczych również mogą zyskać nowe zastosowanie.

Nadaj słoikowi drugie życie

Marka WINIARY postanowiła pobudzić u swoich konsumentów kreatywność. Już 21 grudnia w jej mediach społecznościowych rusza konkurs – „WINIARY – Drugie życie słoika”, którego głównym założeniem jest znalezienie ponownego zastosowania dla opakowania po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY. Konkurs potrwa do 8 stycznia 2023 roku i skierowany jest do pełnoletnich użytkowników Facebooka i Instagrama. Zdjęcie, bumerang, krótki filmik lub kolaż przedstawiający swoją koncepcję należy udostępnić w mediach społecznościowych z wykorzystaniem dedykowanego hashtagu #drugieżyciesłoika, w komentarzu pod postem konkursowym na profilu marki na Facebooku lub na Instagramie wykorzystując dedykowany hashtag i tagując profil marki @winiary.

- Ponownie zdecydowaliśmy się wystartować z konkursem „WINIARY – Drugie życie słoika”. Obserwujemy, że tematyka związana z podejściem „zero waste” jest dla naszych konsumentów ważna i chętnie angażują się w tego typu inicjatywy. Poprzednia edycja konkursu, z 2021 roku, była dla nas sukcesem – w ciągu dwóch tygodni otrzymaliśmy aż 520 zgłoszeń. Liczymy, że w tym roku zainteresowanie będzie równie duże.mówi Magdalena Jabłońska, Specjalista ds. rozwoju komunikacji WINIARY.

Uczestnicy mają dużą dowolność w prezentacji pomysłów – jedynym ograniczeniem jest ich wyobraźnia: słoik może zostać zaaranżowany na świąteczny lampion lub może służyć jako pojemnik do przechowywania pierników. Na autorów najlepszych prac czekają atrakcyjne nagrody: tablety, kompostowniki, puzzle sałatkowe i butelki termiczne. W sumie przewidziano 28 wyróżnień.

Więcej szczegółów i regulamin konkursu dostępny jest stronie https://www.winiary.pl/daj-sloikom-nowe-zycie-konkurs-Winiary/ oraz na profilach marki: https://www.facebook.com/Winiary i https://www.instagram.com/winiary.

Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu 

Wtórne wykorzystanie opakowań zakupionych produktów to tylko jedno z wielu proekologicznych działań, które podejmuje marka WINIARY. Biorąc pod uwagę skalę problemu marnowania żywności w Polsce, edukuje i wskazuje, co każdy z nas może zrobić, by przyczynić się do polepszenia sytuacji. W ramach kampanii „WINIARY Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu” na stronie internetowej www.winiary.pl konsumenci mogą zaznajomić się z wieloma praktycznymi poradami, jak odpowiednio przechowywać żywność, by przedłużyć jej świeżość, czy jak planować zakupy, by potem nie wyrzucać dobrych produktów. Strona to też bardzo duża baza przepisów w duchu „zero waste”, które mogą stanowić inspirację na co dzień. Ponadto, w jedenastu miastach w Polsce działają Jadłodzielnie WINIARY – czyli punkty sąsiedzkiego dzielenia się jedzeniem, gdzie każdy może zostawić produkty, których kupił za dużo i których nie zdąży spożyć przed terminem. Wszystko po to, by wygrać walkę, którą marka WINIARY wytoczyła marnowaniu żywności.

***

O marce WINIARY

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność

Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.

Bankowość

Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.