Komunikaty PR

Eiffage z VOX przy wykorzystaniu VR tworzą nową jakość w sprzedaży mieszkań

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe

W poznańskiej inwestycji Marcelińska 18 w ramach współpracy dewelopera Eiffage Immobilier Polska oraz VOX – renomowanej marki wnętrzarskiej, powstało mieszkanie pokazowe urządzone zgodnie z projektem opracowanym w technologii VR. To pierwsza tego typu realizacja w stolicy Wielkopolski.


Usługa VOXBOX to program do projektowania wnętrz inspirowany gamingiem, dzięki któremu w praktyce można zweryfikować pomysły na urządzenie przestrzeni jeszcze przed rozpoczęciem prac wykończeniowych. Wszystko za sprawą gogli VR i spacerów w wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają przenieść się do zaprojektowanego „gotowego” mieszkania. W trakcie takiego spaceru można ocenić, czy na przykład wybrane kolory ścian będą dobrze komponować się z kolorem mebli, czy stół w jadali nie będzie za mały, a kanapa w salonie nie okaże się zbyt duża i nie utrudni swobodnego poruszania. W bibliotece produktów na platformie VOXBOX są dostępne wyłącznie istniejące produkty, które od razu można zamówić i wycenić. Co ważne, wraz ze zmianami wprowadzanymi do projektu, użytkownik na bieżąco widzi też, jak zmienia się koszt urządzenia danego wnętrza.

Dzięki wykorzystaniu naszej autorskiej platformy VOXBOX możemy pokazać klientowi jego przyszłe mieszkanie w kilku wersjach, jeszcze zanim powstanie budynek. Spacer w goglach VR pozwala dokładnie poznać przestrzeń i sprawdzić, jak się w niej czujemy. Klient może wybrać projekt wnętrza, który najbardziej mu odpowiada i, co ważne, edytować go samodzielnie lub z pomocą doradców VOX. Ma również dostęp do pełnej wyceny wszystkich elementów użytych w swoim projekcie. Taki sposób obsługi pozwala w komfortowych warunkach wybrać mieszkanie i aranżacje całkowicie dopasowane do potrzeb klienta. Chcemy zapewnić maksymalne poczucie pewności przy podejmowaniu jednej z najważniejszych decyzji w życiu - o zakupie własnego domu. – opowiada Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead w VOX.

Ułatwić podjęcie decyzji – wyjątkowy showroom

Każde z dostępnych mieszkań w inwestycji Marcelińska 18 posiada projekt urządzonego wnętrza w technice VR.

W Eiffage jesteśmy uważni na klienta i jego potrzeby. Zakup mieszkania to proces poprzedzony wnikliwymi analizami oferty rynkowej, nie tylko w kontekście cen. Równie ważna dla klientów jest ergonomia wnętrza i jego możliwości. Chcemy jak najpełniej pokazać klientom potencjał oferowanych przez nas mieszkań, dlatego wzbogaciliśmy ofertę mieszkań w stanie deweloperskim, obok pakietów wykończenia mieszkań pod klucz, o usługę VOXBOX mówi Justyna Hamrol-Wasielewska z Eiffage Immobilier Polska. – Zobaczenie mieszkania w pełni urządzonego daje komfort naszym klientom i pomaga w ostatecznym wyborze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą Kapitałową VOX i wykorzystanie najnowszych technologii.

Choć rozwiązanie VOXBOX istotnie zwiększa komfort kupujących mieszkanie, to Eiffage z VOX poszli jeszcze o krok dalej. W inwestycji Marcelińska 18 wspólnie z firmą Lafrentz w roli wykonawcy, przygotowali też apartament pokazowy wykonany na podstawie projektu w technice VR. Jest to pierwsza tego typu realizacja mieszkania pokazowego na poznańskim rynku. Z technologii VOXBOX mogą również korzystać wrocławscy klienci Eiffage Immobilier Polska.

Wpisać się w tkankę miasta

Marcelińska 18 to doskonale skomunikowane osiedle, zrealizowane u zbiegu ulic Marcelińskiej i Polnej, w pobliżu placówek i uczelni medycznych. Elewacje budynków cechują się klasycznymi proporcjami, nawiązującymi zarówno do historycznej zabudowy kamienic
z pierwszej połowy XX wieku, jak i do modernistycznych budynków wielorodzinnych z okresu socrealizmu. W ten sposób inwestycja wtapia się w tkankę miejską oraz charakter tej części stolicy Wielkopolski.

Obszar osiedla obejmuje również zachowany 120-letni starodrzew oraz zieloną strefę relaksu z ławkami placem zabaw. Na terenie osiedla dostępne są stojaki z punktem napraw dla rowerów, stacje ładowania dla samochodów elektrycznych oraz energooszczędne oświetlenie LED. Większość dachów budynków została pokryta roślinnością, tworząc powierzchnię aktywną biologicznie, a do nawadniania zieleni będzie wykorzystywana gromadzona deszczówka.

 

----------------
Eiffage Immobilier Polska razem z Eiffage Polska Budownictwo należą do Grupy Eiffage – jednej z dziesięciu największych grup budowlanych Europy. Eiffage odpowiadał m.in. za budowę szklanej piramidy Luwru, najwyższego w Europie wiaduktu drogowego w Millau czy budynku Opery w Sydney.

W ciągu 35 lat działalności w Polsce Eiffage Polska Budownictwo zrealizowało już ponad 700 inwestycji, a Eiffage Immobilier Polska od 7 lat rozwija swoją działalność w Polsce jako deweloper mieszkaniowy i zaufany partner biznesowy dla inwestorów z sektora PRS (private rented sector), branży hotelarskiej czy nieruchomości komercyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.