Komunikaty PR

Eiffage z VOX przy wykorzystaniu VR tworzą nową jakość w sprzedaży mieszkań

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe

W poznańskiej inwestycji Marcelińska 18 w ramach współpracy dewelopera Eiffage Immobilier Polska oraz VOX – renomowanej marki wnętrzarskiej, powstało mieszkanie pokazowe urządzone zgodnie z projektem opracowanym w technologii VR. To pierwsza tego typu realizacja w stolicy Wielkopolski.


Usługa VOXBOX to program do projektowania wnętrz inspirowany gamingiem, dzięki któremu w praktyce można zweryfikować pomysły na urządzenie przestrzeni jeszcze przed rozpoczęciem prac wykończeniowych. Wszystko za sprawą gogli VR i spacerów w wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają przenieść się do zaprojektowanego „gotowego” mieszkania. W trakcie takiego spaceru można ocenić, czy na przykład wybrane kolory ścian będą dobrze komponować się z kolorem mebli, czy stół w jadali nie będzie za mały, a kanapa w salonie nie okaże się zbyt duża i nie utrudni swobodnego poruszania. W bibliotece produktów na platformie VOXBOX są dostępne wyłącznie istniejące produkty, które od razu można zamówić i wycenić. Co ważne, wraz ze zmianami wprowadzanymi do projektu, użytkownik na bieżąco widzi też, jak zmienia się koszt urządzenia danego wnętrza.

Dzięki wykorzystaniu naszej autorskiej platformy VOXBOX możemy pokazać klientowi jego przyszłe mieszkanie w kilku wersjach, jeszcze zanim powstanie budynek. Spacer w goglach VR pozwala dokładnie poznać przestrzeń i sprawdzić, jak się w niej czujemy. Klient może wybrać projekt wnętrza, który najbardziej mu odpowiada i, co ważne, edytować go samodzielnie lub z pomocą doradców VOX. Ma również dostęp do pełnej wyceny wszystkich elementów użytych w swoim projekcie. Taki sposób obsługi pozwala w komfortowych warunkach wybrać mieszkanie i aranżacje całkowicie dopasowane do potrzeb klienta. Chcemy zapewnić maksymalne poczucie pewności przy podejmowaniu jednej z najważniejszych decyzji w życiu - o zakupie własnego domu. – opowiada Maciej Siedlewski, Omnichannel Lead w VOX.

Ułatwić podjęcie decyzji – wyjątkowy showroom

Każde z dostępnych mieszkań w inwestycji Marcelińska 18 posiada projekt urządzonego wnętrza w technice VR.

W Eiffage jesteśmy uważni na klienta i jego potrzeby. Zakup mieszkania to proces poprzedzony wnikliwymi analizami oferty rynkowej, nie tylko w kontekście cen. Równie ważna dla klientów jest ergonomia wnętrza i jego możliwości. Chcemy jak najpełniej pokazać klientom potencjał oferowanych przez nas mieszkań, dlatego wzbogaciliśmy ofertę mieszkań w stanie deweloperskim, obok pakietów wykończenia mieszkań pod klucz, o usługę VOXBOX mówi Justyna Hamrol-Wasielewska z Eiffage Immobilier Polska. – Zobaczenie mieszkania w pełni urządzonego daje komfort naszym klientom i pomaga w ostatecznym wyborze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą Kapitałową VOX i wykorzystanie najnowszych technologii.

Choć rozwiązanie VOXBOX istotnie zwiększa komfort kupujących mieszkanie, to Eiffage z VOX poszli jeszcze o krok dalej. W inwestycji Marcelińska 18 wspólnie z firmą Lafrentz w roli wykonawcy, przygotowali też apartament pokazowy wykonany na podstawie projektu w technice VR. Jest to pierwsza tego typu realizacja mieszkania pokazowego na poznańskim rynku. Z technologii VOXBOX mogą również korzystać wrocławscy klienci Eiffage Immobilier Polska.

Wpisać się w tkankę miasta

Marcelińska 18 to doskonale skomunikowane osiedle, zrealizowane u zbiegu ulic Marcelińskiej i Polnej, w pobliżu placówek i uczelni medycznych. Elewacje budynków cechują się klasycznymi proporcjami, nawiązującymi zarówno do historycznej zabudowy kamienic
z pierwszej połowy XX wieku, jak i do modernistycznych budynków wielorodzinnych z okresu socrealizmu. W ten sposób inwestycja wtapia się w tkankę miejską oraz charakter tej części stolicy Wielkopolski.

Obszar osiedla obejmuje również zachowany 120-letni starodrzew oraz zieloną strefę relaksu z ławkami placem zabaw. Na terenie osiedla dostępne są stojaki z punktem napraw dla rowerów, stacje ładowania dla samochodów elektrycznych oraz energooszczędne oświetlenie LED. Większość dachów budynków została pokryta roślinnością, tworząc powierzchnię aktywną biologicznie, a do nawadniania zieleni będzie wykorzystywana gromadzona deszczówka.

 

----------------
Eiffage Immobilier Polska razem z Eiffage Polska Budownictwo należą do Grupy Eiffage – jednej z dziesięciu największych grup budowlanych Europy. Eiffage odpowiadał m.in. za budowę szklanej piramidy Luwru, najwyższego w Europie wiaduktu drogowego w Millau czy budynku Opery w Sydney.

W ciągu 35 lat działalności w Polsce Eiffage Polska Budownictwo zrealizowało już ponad 700 inwestycji, a Eiffage Immobilier Polska od 7 lat rozwija swoją działalność w Polsce jako deweloper mieszkaniowy i zaufany partner biznesowy dla inwestorów z sektora PRS (private rented sector), branży hotelarskiej czy nieruchomości komercyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.