Eksperci Everli: Zakupy spożywcze online - tu liczy się szybkość i wybór sklepów
Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
E-commerce i zakupy spożywcze przez Internet stają się normą. Eksperci Everli przekonują, że w tym drugim przypadku szczególnie ważna jest szybkość oraz szeroki wybór sklepów, w których klient może zrobić zakupy za pośrednictwem platformy.
Według danych Everli – firmy zajmującej się realizacją i dostarczaniem zakupów spożywczych on-line, ponad połowa klientów otrzymuje zakupy w kilka godzin od złożenia zamówienia.
- Szybkość realizacji zamówienia jest bardzo ważna, szczególnie dla osób zapracowanych, rodziców z małymi dziećmi lub osób starszych. W Everli ponad 90% klientów otrzymuje zamówienia tego samego dnia lub nazajutrz, w zależności od swoich potrzeb – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Dużo partnerów – szerszy wybór asortymentu dla klienta
Kolejnym ważnym elementem przy wyborze platformy do e-zakupów spożywczych jest wybór i dostępność jak największej liczby produktów. Rozwiązaniem Everli jest współpraca z dużą liczbą partnerów, którzy gwarantują szeroki asortyment.
- Platforma Everli pozwala na zrobienie zakupów aż w 5 znanych i lubianych sieciach sklepów – trzech partnerskich: takich jak Kaufland oraz Carrefour i Auchan, a także z Lidla i Biedronki. To jedyna tak szeroka oferta w segmencie on-line na rynku polskim – tłumaczy Anna Podkowińska-Tretyn.
Mnogość sklepów zdecydowanie ułatwia wybór ulubionego dostawcy oraz produktów. Istotne są również ceny - takie same na platformie, jak i u partnerów. Obecnie, konsumenci mają coraz większą możliwość dostosowania formy zakupów do własnego stylu życia oraz preferencji zakupowych – a nie na odwrót, gdy jeszcze do niedawna jedyną możliwością zrobienia zakupów było fizyczne pójście do sklepu lub wybór z ograniczonej listy produktów dostawców internetowych. Współpraca sklepów z platformą Everli z jednej strony pozwala sieciom, które nie mają własnych kanałów e-commerce, na szybkie i łatwe rozpoczęcie sprzedaży on-line, a z drugiej strony na dotarcie do klientów z atrakcyjnymi promocjami oraz wzmocnienie pozycji na rynku. Z kolei dla sieci, które posiadają swoje kanały - na poszerzenie bazy klientów i kilkutorową sprzedaż przekładającą się na jeszcze większe zyski.
Szoper jako asystent klienta
W Everli wszystkie zamówienia realizują i dostarczają Szoperzy, których rola jest znacznie szersza, niż rola kuriera. De facto pełnią funkcję asystenta klienta, z którym na bieżąco mogą omówić ewentualne zamienniki produktów. Dzięki temu zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia - ta zasada dotyczy również owoców, warzyw czy mięsa. W utrzymaniu świeżości w trakcie transportu pomaga specjalna torba, w którą wyposażony jest każdy dostawca. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe jak w przypadku transportu rowerowego i to jedynie w kilku kategoriach produktów. Wygodne są również płatności dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – Szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zamówienia. Wszystko to przekłada się na wysoką jakość obsługi, a co za tym idzie - satysfakcję i zadowolenie klienta.
By dotrzeć z ideą zakupów tego samego dnia do jak największej liczby konsumentów, pod koniec września 2020 roku Everli rozpoczęło kampanię reklamową obejmującą kanały digital (w tym reklamę online, video oraz social media), a także radio i reklamę zewnętrzną (outdoor). Za przygotowanie strategii oraz zakup mediów odpowiedzialne jest Value Media, kreację zaś przygotowała agencja Labcon.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.