Eksperci Everli: Zakupy spożywcze online - tu liczy się szybkość i wybór sklepów

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
E-commerce i zakupy spożywcze przez Internet stają się normą. Eksperci Everli przekonują, że w tym drugim przypadku szczególnie ważna jest szybkość oraz szeroki wybór sklepów, w których klient może zrobić zakupy za pośrednictwem platformy.
Według danych Everli – firmy zajmującej się realizacją i dostarczaniem zakupów spożywczych on-line, ponad połowa klientów otrzymuje zakupy w kilka godzin od złożenia zamówienia.
- Szybkość realizacji zamówienia jest bardzo ważna, szczególnie dla osób zapracowanych, rodziców z małymi dziećmi lub osób starszych. W Everli ponad 90% klientów otrzymuje zamówienia tego samego dnia lub nazajutrz, w zależności od swoich potrzeb – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Dużo partnerów – szerszy wybór asortymentu dla klienta
Kolejnym ważnym elementem przy wyborze platformy do e-zakupów spożywczych jest wybór i dostępność jak największej liczby produktów. Rozwiązaniem Everli jest współpraca z dużą liczbą partnerów, którzy gwarantują szeroki asortyment.
- Platforma Everli pozwala na zrobienie zakupów aż w 5 znanych i lubianych sieciach sklepów – trzech partnerskich: takich jak Kaufland oraz Carrefour i Auchan, a także z Lidla i Biedronki. To jedyna tak szeroka oferta w segmencie on-line na rynku polskim – tłumaczy Anna Podkowińska-Tretyn.
Mnogość sklepów zdecydowanie ułatwia wybór ulubionego dostawcy oraz produktów. Istotne są również ceny - takie same na platformie, jak i u partnerów. Obecnie, konsumenci mają coraz większą możliwość dostosowania formy zakupów do własnego stylu życia oraz preferencji zakupowych – a nie na odwrót, gdy jeszcze do niedawna jedyną możliwością zrobienia zakupów było fizyczne pójście do sklepu lub wybór z ograniczonej listy produktów dostawców internetowych. Współpraca sklepów z platformą Everli z jednej strony pozwala sieciom, które nie mają własnych kanałów e-commerce, na szybkie i łatwe rozpoczęcie sprzedaży on-line, a z drugiej strony na dotarcie do klientów z atrakcyjnymi promocjami oraz wzmocnienie pozycji na rynku. Z kolei dla sieci, które posiadają swoje kanały - na poszerzenie bazy klientów i kilkutorową sprzedaż przekładającą się na jeszcze większe zyski.
Szoper jako asystent klienta
W Everli wszystkie zamówienia realizują i dostarczają Szoperzy, których rola jest znacznie szersza, niż rola kuriera. De facto pełnią funkcję asystenta klienta, z którym na bieżąco mogą omówić ewentualne zamienniki produktów. Dzięki temu zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia - ta zasada dotyczy również owoców, warzyw czy mięsa. W utrzymaniu świeżości w trakcie transportu pomaga specjalna torba, w którą wyposażony jest każdy dostawca. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe jak w przypadku transportu rowerowego i to jedynie w kilku kategoriach produktów. Wygodne są również płatności dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – Szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zamówienia. Wszystko to przekłada się na wysoką jakość obsługi, a co za tym idzie - satysfakcję i zadowolenie klienta.
By dotrzeć z ideą zakupów tego samego dnia do jak największej liczby konsumentów, pod koniec września 2020 roku Everli rozpoczęło kampanię reklamową obejmującą kanały digital (w tym reklamę online, video oraz social media), a także radio i reklamę zewnętrzną (outdoor). Za przygotowanie strategii oraz zakup mediów odpowiedzialne jest Value Media, kreację zaś przygotowała agencja Labcon.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.