Komunikaty PR

Eksperci Everli: Zakupy spożywcze online - tu liczy się szybkość i wybór sklepów

2020-09-29  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt

Milena Świątkowska
LB Relations

Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/

E-commerce i zakupy spożywcze przez Internet stają się normą. Eksperci Everli przekonują, że w tym drugim przypadku szczególnie ważna jest szybkość oraz szeroki wybór sklepów, w których klient może zrobić zakupy za pośrednictwem platformy.

Według danych Everli – firmy zajmującej się realizacją i dostarczaniem zakupów spożywczych on-line, ponad połowa klientów otrzymuje zakupy w kilka godzin od złożenia zamówienia.

- Szybkość realizacji zamówienia jest bardzo ważna, szczególnie dla osób zapracowanych, rodziców z małymi dziećmi lub osób starszych. W Everli ponad 90% klientów otrzymuje zamówienia tego samego dnia lub nazajutrz, w zależności od swoich potrzeb – komentuje Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.

Dużo partnerów – szerszy wybór asortymentu dla klienta

Kolejnym ważnym elementem przy wyborze platformy do e-zakupów spożywczych jest wybór i dostępność jak największej liczby produktów. Rozwiązaniem Everli jest współpraca z dużą liczbą partnerów, którzy gwarantują szeroki asortyment.

- Platforma Everli pozwala na zrobienie zakupów aż w 5 znanych i lubianych sieciach sklepów – trzech partnerskich: takich jak Kaufland oraz Carrefour i Auchan, a także z Lidla i Biedronki. To jedyna tak szeroka oferta w segmencie on-line na rynku polskim – tłumaczy Anna Podkowińska-Tretyn.

Mnogość sklepów zdecydowanie ułatwia wybór ulubionego dostawcy oraz produktów. Istotne są również ceny - takie same na platformie, jak i u partnerów. Obecnie, konsumenci mają coraz większą możliwość dostosowania formy zakupów do własnego stylu życia oraz preferencji zakupowych – a nie na odwrót, gdy jeszcze do niedawna jedyną możliwością zrobienia zakupów było fizyczne pójście do sklepu lub wybór z ograniczonej listy produktów dostawców internetowych. Współpraca sklepów z platformą Everli z jednej strony pozwala sieciom, które nie mają własnych kanałów e-commerce, na szybkie i łatwe rozpoczęcie sprzedaży on-line, a z drugiej strony na dotarcie do klientów z atrakcyjnymi promocjami oraz wzmocnienie pozycji na rynku. Z kolei dla sieci, które posiadają swoje kanały - na poszerzenie bazy klientów i kilkutorową sprzedaż przekładającą się na jeszcze większe zyski.

Szoper jako asystent klienta

W Everli wszystkie zamówienia realizują i dostarczają Szoperzy, których rola jest znacznie szersza, niż rola kuriera. De facto pełnią funkcję asystenta klienta, z którym na bieżąco mogą omówić ewentualne zamienniki produktów. Dzięki temu zamawiający ma możliwość kontroli zamówienia - ta zasada dotyczy również owoców, warzyw czy mięsa. W utrzymaniu świeżości w trakcie transportu pomaga specjalna torba, w którą wyposażony jest każdy dostawca. Szoperzy jeżdżą samochodami, dlatego obowiązują ich znacznie wyższe limity wagowe jak w przypadku transportu rowerowego i to jedynie w kilku kategoriach produktów. Wygodne są również płatności dokonywane wyłącznie bezgotówkowo, a przekazanie produktów odbywa się bezkontaktowo – Szoper podchodzi do drzwi i staje w bezpiecznej odległości w oczekiwaniu na odbiór zamówienia. Wszystko to przekłada się na wysoką jakość obsługi, a co za tym idzie - satysfakcję i zadowolenie klienta.

By dotrzeć z ideą zakupów tego samego dnia do jak największej liczby konsumentów, pod koniec września 2020 roku Everli rozpoczęło kampanię reklamową obejmującą  kanały digital (w tym reklamę online, video oraz social media), a także radio i reklamę zewnętrzną (outdoor). Za przygotowanie strategii oraz zakup mediów odpowiedzialne jest Value Media, kreację zaś przygotowała agencja Labcon.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LB Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.