Komunikaty PR

Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.

2021-02-22  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej. Firma będąca liderem kategorii AGD w Dow Jones Sustainability World Index skupi się wokół promowania działań mających na celu przedłużenie życia odzieży oraz wspieraniu idei gospodarki cyrkularnej.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Działania Electrolux PerfectCare to odsłona globalnej strategii zrównoważonego rozwoju marki Electrolux, które prowadzone są pod hasłem „Make it last”.

W styczniu br. wystartowała kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, która zachęca do dbania o ubrania i bardziej świadomych zakupów. Tym razem Tomasz Ossoliński,  projektant i krawiec znany ze swojego proekologicznego podejścia do mody, w krótkich video zachęca do konstruowania tzw. szafy kapsułowej. Dzięki przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć. 

Materiały video powstałe w tej odsłonie kampanii zobaczyć można na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance. 

Na początku tego roku Electrolux uruchomił podcast „Klimatyczne rozmowy” w którym aktywistka środowiskowa, Ania Pięta (Muda Talks) rozmawia z zaproszonymi ekspertami o ekologii, ochronie środowiska, konsumpcjonizmie i zrównoważonym rozwoju. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, YouTube oraz na platformie Apple Podcasts. 

- Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia - mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux. 

Oprócz prowadzenia kampanii produktowych marka będzie kontynuować proekologiczne działania edukacyjne oraz realizować niestandardowe projekty zachęcające zarówno do bardziej przemyślanych zakupów, dbania o posiadane ubrania, jak i do dawania swojej garderobie „drugiego życia”. Electrolux wspiera także ideę cyrkularności. Marka przerobiła siatki wielkoformatowe wykorzystywane w kampaniach miejskich na pojemne torby wielorazowego użytku. Torby w ramach aktywacji w mediach społecznościowych trafią do konsumentów. 

W sierpniu zeszłego roku Electrolux PerfectCare wystartowała z kampanią „Pierz, susz, noś dłużej. W trakcie trwania kampanii marka realizowała działania edukacyjne z zakresu ekologii. Korzystając z bota uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania na temat ekologii i przedłużania życia ubrań. W zabawie wzięło udział ponad 16 tys. osób. Od 30 października ubiegłego roku marka prowadziła aktywację konsumencką, w ramach której wysokość zniżek na produkty z linii PerfectCare uwarunkowana była ilością używanych ubrań przekazanych firmie ”Ubrania do oddania”, która wspiera cyrkularny obieg odzieży.  

Kampania opiera się na globalnym przesłaniu marki “Make it last”, której celem jest zmiana podejścia do dbania o odzież. Wybór produktów z linii Electrolux PerfectCare pozwala na pranie i suszenie z wykorzystaniem systemów, które wpływają na oszczędność wody i energii, a przede wszystkim zapewniają dbałość o tkaniny. Kampanie inspirują także do wspierających ekologię wyborów i dają pokazują, jak jak konsumenci poprzez drobne zmiany zachowań mogą dbać o środowisko naturalne. Electrolux pokazuje, że niewielkie zmiany również mają wpływ na klimat.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.