Komunikaty PR

Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.

2021-02-22  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej. Firma będąca liderem kategorii AGD w Dow Jones Sustainability World Index skupi się wokół promowania działań mających na celu przedłużenie życia odzieży oraz wspieraniu idei gospodarki cyrkularnej.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Działania Electrolux PerfectCare to odsłona globalnej strategii zrównoważonego rozwoju marki Electrolux, które prowadzone są pod hasłem „Make it last”.

W styczniu br. wystartowała kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, która zachęca do dbania o ubrania i bardziej świadomych zakupów. Tym razem Tomasz Ossoliński,  projektant i krawiec znany ze swojego proekologicznego podejścia do mody, w krótkich video zachęca do konstruowania tzw. szafy kapsułowej. Dzięki przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć. 

Materiały video powstałe w tej odsłonie kampanii zobaczyć można na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance. 

Na początku tego roku Electrolux uruchomił podcast „Klimatyczne rozmowy” w którym aktywistka środowiskowa, Ania Pięta (Muda Talks) rozmawia z zaproszonymi ekspertami o ekologii, ochronie środowiska, konsumpcjonizmie i zrównoważonym rozwoju. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, YouTube oraz na platformie Apple Podcasts. 

- Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia - mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux. 

Oprócz prowadzenia kampanii produktowych marka będzie kontynuować proekologiczne działania edukacyjne oraz realizować niestandardowe projekty zachęcające zarówno do bardziej przemyślanych zakupów, dbania o posiadane ubrania, jak i do dawania swojej garderobie „drugiego życia”. Electrolux wspiera także ideę cyrkularności. Marka przerobiła siatki wielkoformatowe wykorzystywane w kampaniach miejskich na pojemne torby wielorazowego użytku. Torby w ramach aktywacji w mediach społecznościowych trafią do konsumentów. 

W sierpniu zeszłego roku Electrolux PerfectCare wystartowała z kampanią „Pierz, susz, noś dłużej. W trakcie trwania kampanii marka realizowała działania edukacyjne z zakresu ekologii. Korzystając z bota uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania na temat ekologii i przedłużania życia ubrań. W zabawie wzięło udział ponad 16 tys. osób. Od 30 października ubiegłego roku marka prowadziła aktywację konsumencką, w ramach której wysokość zniżek na produkty z linii PerfectCare uwarunkowana była ilością używanych ubrań przekazanych firmie ”Ubrania do oddania”, która wspiera cyrkularny obieg odzieży.  

Kampania opiera się na globalnym przesłaniu marki “Make it last”, której celem jest zmiana podejścia do dbania o odzież. Wybór produktów z linii Electrolux PerfectCare pozwala na pranie i suszenie z wykorzystaniem systemów, które wpływają na oszczędność wody i energii, a przede wszystkim zapewniają dbałość o tkaniny. Kampanie inspirują także do wspierających ekologię wyborów i dają pokazują, jak jak konsumenci poprzez drobne zmiany zachowań mogą dbać o środowisko naturalne. Electrolux pokazuje, że niewielkie zmiany również mają wpływ na klimat.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami Biuro prasowe
2021-04-14 | 01:00

Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami

Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. W wygodny sposób można skorzystać z
Konsument Odważnym się nie jest, odważnym się bywa
2021-04-13 | 15:30

Odważnym się nie jest, odważnym się bywa

Blisko 60 proc. Polaków uważa, że odwaga nie jest cechą charakteru, ale zachowaniem w konkretnej sytuacji – wynika z badania „Polacy o odwadze”. W jakich sytuacjach
Konsument Analiza Barometr E-shopper DPDgroup 2020 – wpływ pandemii na zachowania e-zakupo
2021-04-13 | 09:40

Analiza Barometr E-shopper DPDgroup 2020 – wpływ pandemii na zachowania e-zakupo

Tegoroczna analiza Barometr E-shopper przeprowadzona przez DPDgroup przedstawia wpływ pandemii Covid-19 na zachowania konsumentów oraz sytuację e-sklepów. W minionym roku przybyło

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Globalna pozycja węgla nie jest zagrożona w najbliższych latach. Popyt napędzają państwa azjatyckie, głównie Chiny i Indie

W ubiegłym roku światowe zapotrzebowanie na węgiel spadło o 5 proc. r/r, najmocniej od II wojny światowej. To w dużej mierze efekt globalnego spowolnienia w przemyśle wywołanego przez COVID-19. W tym roku wraz ze stopniowym powrotem gospodarek do normalności Międzynarodowa Agencja Energii spodziewa się wzrostu popytu na czarny surowiec o 2,6 proc., głównie za sprawą państw azjatyckich. – Energetyka światowa jest oparta na węglu i takie państwa jak Chiny, Indie, Indonezja nie odstąpią od tego najtańszego, najbardziej bezpiecznego nośnika energii. Czyli praktycznie świat poza Unią Europejską będzie nadal opierał swoje systemy energetyczne na tym paliwie – mówi Janusz Olszowski, prezes Górniczej Izby Przemysłowo-Handlowej

Farmacja

Od dziś farmaceuci zyskują nowe uprawnienia. Właścicieli aptek czeka szereg wyzwań

16 kwietnia wchodzi w życie większość zapisów nowej ustawy o zawodzie farmaceuty, która rozszerza uprawnienia tego zawodu. Magister farmacji będzie mógł przeprowadzić z pacjentem wywiad farmaceutyczny, doradzić mu w kwestii przyjmowanych leków, przeprowadzić podstawowe nieinwazyjne badania diagnostyczne i przeszkolić w używaniu prostego sprzętu medycznego, np. glukometru. Otwartą kwestią pozostaje to, kto będzie płacił za opiekę farmaceutyczną jako świadczenie – sam pacjent czy może NFZ. Z kolei dla właścicieli aptek wyzwaniem będzie stworzenie miejsca, gdzie takie konsultacje mogą się odbywać, oraz zapewnienie odpowiednich zasobów kadrowych.

Problemy społeczne

W Polsce co roku przeprowadza się ok. 145 transplantacji serca, ale oczekujących jest trzy razy więcej. Problemem często jest brak zgody rodziny zmarłego

W 2020 roku wykonano 145 operacji transplantacji serca i podobna liczba utrzymuje się od kilku lat. Potrzeby są jednak znacznie większe, bo liczba osób oczekujących na przeszczep to 415 – wynika ze statystyk Poltransplantu. Choć większość Polaków zgadza się zostać dawcą narządów po swojej śmierci, rzadko informują o tym bliskich. – Nawet w 10–20 proc. przypadków rodzina nie zgadza się na przeszczep – wskazuje dr n. med. Zygmunt Kaliciński, transplantolog ze Szpitala MSWiA w Warszawie. Problemami są także nieodpowiednie przygotowanie szpitalnych koordynatorów oraz ich częsta rotacja.

Problemy społeczne

Pandemia ograniczyła aktywność fizyczną dzieci o ponad 30 proc. Wśród najmłodszych rośnie problem nieprawidłowej masy ciała i problemów z kręgosłupem

Już od ok. 20 lat poziom kondycji fizycznej dzieci i młodzieży systematycznie spada, a pandemia jeszcze pogłębiła ten problem. Nauka online, zamknięte szkoły, baseny, sale sportowe i boiska spowodowały, że aktywność fizyczna wśród najmłodszych spadła o 33 proc. – wynika z raportu „Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii”. – Możemy mieć przyrost populacji osób otyłych i z nadwagą, prawdopodobnie zwiększy się także częstotliwość występowania wad postawy i bólu  kręgosłupa – wymienia prof. Bartosz Molik, rektor AWF w Warszawie. Na zdrowie i kondycję dzieci przełożenie może mieć także coraz częściej diagnozowany zespół pocovidowy.