Emirates i Azul rozszerzają partnerstwo
- Członkowie Skywards i TudoAzul od teraz mogą zdobywać i wykorzystywać mile i punkty na wszystkich lotach obsługiwanych przez linie Azul i Emirates.
- W 2021 r. obaj przewoźnicy zawarli umowę codeshare oferując klientom dostęp do 280 miejsc docelowych w ramach wspólnej siatki połączeń.
Warszawa, 19 stycznia 2024 r.: Linie Emirates i Azul Linhas Aereas Brasileiras S.A (Azul) wzniosły swoje partnerstwo na nowy poziom, wprowadzając ofertę wzajemnego programu lojalnościowego. Członkowie programu Emirates Skywards i TudoAzul mogą od teraz zdobywać i wymieniać mile w ramach wspólnej siatki 280 połączeń na całym świecie. Przewoźnicy nawiązali współpracę codeshare w 2021 r., aby zapewnić klientom lepszą łączność z ośmioma miastami w Brazylii i globalną siatką połączeń Emirates przez Sao Paulo.
Więcej korzyści z gromadzenia i wymiany mil
Członkowie Emirates Skywards mogą gromadzić mile podczas podróży w ramach siatki połączeń Azul obejmującej ponad 150 kierunków. Członkowie programu Skywards w klasie ekonomicznej otrzymają do 1 mili Skywards, a w klasie biznes do 1,5 mili Skywards za każdą przelecianą milę.
Pasażerowie mogą również wymieniać nagrody za loty w klasie ekonomicznej Azul na stronie emirates.com (od 8 000 mil za bilet) oraz w klasie biznes Azul (od 17 500 mil za bilet).
Partnerstwo umożliwi również klientom TudoAzul zdobywanie mil w globalnej sieci połączeń Emirates obejmującej ponad 130 miejsc docelowych na sześciu kontynentach. Pasażerowie TudoAzul mogą również korzystać z nagród za loty w klasach ekonomicznej i biznes linii Emirates*.
Umowa codeshare z Emirates i Azul umożliwia pasażerom podróż z/do Rio de Janeiro, Santos Dumont (SDU), Belem (BEL), Belo Horizonte (CNF), Cuiaby (CGB), Kurytyby (CWB), Juazeiro Do Norte (JDO), Porto Alegre (POA) i Recife (REC) na lotach obsługiwanych przez Azul do Emirates z Sao Paulo (GRU) do Dubaju i nie tylko. Wszystko to w ramach jednego biletu.
Najlepszy program lojalnościowy
Emirates Skywards ma ponad 30 milionów członków na całym świecie. Program lojalnościowy oferuje cztery poziomy członkostww – Niebieski, Srebrny, Złoty i Platynowy – a każdy z nich zapewnia wyjątkowe korzyści, w tym: dostęp do poczekalni lotniskowych, natychmiastowe podwyższenie klasy lotu, priorytetową odprawę i wejście na pokład, bezpłatny wybór miejsca, dodatkowy limit bagażu, korzystne stawki Cash+Miles oraz darmowy Internet Wi-Fi na pokładzie.
Więcej informacji znajduje się na stronie emirates.com/skywards
*Obowiązują warunki i zasady.
O Azul:
Azul S.A. (B3: AZUL4, NYSE: AZUL) to największa linia lotnicza w Brazylii pod względem liczby lotów i obsługiwanych miast, która oferuje 1 000 lotów dziennie do ponad 150 miejsc docelowych. Od września 2023 r. spółka posiada siatkę 300 tras bez przesiadek i flotę liczącą ponad 180 samolotów i ponad
16 000 członków załogi. W 2020 roku Azul została ogłoszona najlepszą linię lotniczą na świecie przez TripAdvisor, po raz pierwszy brazylijski flagowy przewoźnik zdobył pierwsze miejsce w rankingu Traveler's Choice Awards. W 2023 roku. Linia Azul została uznana przez Cirium (wiodącą firmę zajmującą się analizą danych lotniczych) za 2. najbardziej punktualną linię lotniczą na świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.voeazul.com.br/en.
III edycja Italian-Polish Aerospace Forum
Rozbudują Port Lotniczy Wrocław [ETAPY, TERMINY]
Rekordowy lipiec w Porcie Lotniczym Wrocław. Turcja hitem wśród podróżnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.