Emirates SkyCargo przetransportowały do Polski artykuły medyczne
Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, odegrały w tym szczególnym czasie kluczową rolę zapewniając transport artykułów medycznych i pomocniczych do Warszawy. Na początku maja przewoźnik zrealizował specjalny lot z Szanghaju do Warszawy, który dostarczył najpotrzebniejsze przedmioty i sprzęt.
Działając jako globalny lider w transporcie niezbędnych towarów na rynkach międzynarodowych, Emirates SkyCargo przewiozły do Polski potrzebne ładunki i zaopatrzenie medyczne - bezdotykowe termometry na podczerwień i środki ochrony osobistej (PPE) jak medyczne maski ochronne czy rękawice winylowe.
Oferując niemal 75 kierunków w siatce połączeń lotów cargo obejmującej 6 kontynentów, Emirates SkyCargo są wiodącym liderem branży transportowej w dobie koronawirusa, dostarczając niezbędne produkty ludziom na całym świecie.
- Linie Emirates SkyCargo dostosowały swoje działania tak, aby efektywnie wspierać przewóz towarów do miejsc, gdzie jest na nie największe zapotrzebowanie, w tym również do Polski. Jako światowy lider w ułatwianiu przepływu niezbędnych ładunków na całym świecie, realizujemy połączenia do Polski, utrzymując ważne powiązania handlowe, szczególnie w tym wymagającym okresie – mówi Jarek Jakubczak, Emirates Cargo Manager w Polsce.
Przewoźnik wykorzystuje zarówno flotę frachtowców Boeing 777 jak również samoloty pasażerskie Boeing 777-300ER przewożąc niezbędne zaopatrzenie medyczne, żywność oraz inne towary.
Ze względu na rosnące potrzeby klientów z kluczowych rynków, linie Emirates SkyCargo zdecydowały się na przewóz ładunków w schowkach bagażowych oraz na siedzeniach swoich samolotów pasażerskich, Boeingów 777-300ER, zapewniając tym samym dodatkową pojemność do przewozu towarów.
Więcej informacji o lotach i siatce Emirates SkyCargo jest dostępnych tutaj.
Polskie Linie Lotnicze LOT wśród najlepszych przewoźników na świecie
Lotniska w Polsce notują wzrost opóźnień lotów w sezonie letnim 2024
AirHelp przypomina o prawach pasażerów z niepełnosprawnościami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.