Komunikaty PR

Emplocity podwaja przychody i realizuje prognozę na 2021 r.

2022-05-06  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Izabela Pieńkowska
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl

Emplocity SA, spółka technologiczna zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wypracowała 2,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2021 r. Oznacza to, że Spółka podwoiła przychody w porównaniu do 2020 r. Wynik przychodowy jest zgodny z opublikowanymi prognozami podczas oferty publicznej. Emplocity w ubiegłym roku zrealizowało wiele ważnych i intratnych kontraktów oraz rozwinęła swoje flagowe rozwiązanie tj. Emplobot i Intrabot. Bardzo dobra sprzedaż przełożyła się na 247 tys. zł wyniku EBITDA – był to pierwszy rok, w którym Spółka osiągnęła rentowność na tym poziomie.

Rok 2021 był znaczącym w rozwoju naszej firmy nie tylko ze względu na przekształcenie w spółkę akcyjną ale przede wszystkim z racji wzmożonego wzrostu przychodów ze sprzedaży. Bardzo ważne jest, że uzyskaliśmy dodatnie EBITDA na poziomie 247 tys. zł, który względem roku poprzedniego wzrósł o ponad 600 tys. Nasi akcjonariusze dostają jasne przesłanie, że jesteśmy rentowni i stale zwiększamy przychody. W 2022 roku spodziewamy się dalszego wzrostu przychodów ze sprzedaży przy utrzymaniu dodatniego poziomu EBITDA. – mówi Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i Prezes Zarządu Emplocity SA. - Obecnie intensyfikujemy nasze działania w celu złożenia Dokumentu informacyjnego na GPW. To formalnie otworzy proces naszego debiutu na NewConnect.  – dodaje.

Miniony rok był dla Emplocity bardzo intensywnym okresem. Spółka wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego, pracowała nad stworzeniem innowacyjnego w skali świata chatbota terapeutycznego. Narzędzie wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji i zaawansowane procesy uczenia maszynowego jest dedykowane przede wszystkim młodym osobom, doświadczającym stanów depresyjnych i lękowych.

Ważnym projektem była współpraca z Agencją Wywiadu, polskiej służby specjalnej odpowiedzialnej za wywiad zagraniczny. Spółka wdrażała kolejnego Chatbota Q&A wspierającego komunikację z kandydatami do pracy, rozszerzając go o moduł testów. Chatbot odpowiada na pytania kandydatów do pracy w Agencji Wywiadu.

Dodatkowo Emplocity zrealizowało kilka innych istotnych projektów m.in. dla instytucji finansowych.

Rok 2021 zakończył się przyjęciem Spółki do programu akceleracji startupów NVIDIA Inception.  W ramach programu, Emplocity uzyskał dostęp do najnowocześniejszych technologii i ekspertów NVIDIA oraz kontakty do globalnych inwestorów venture capital. Program NVIDIA Inception zapewnia również wsparcie w zakresie wspólnych działań marketingowych, aby zwiększyć widoczność i rozpoznawalność Spółki.

„Od   strony    technologicznej   zamierzamy   w    dalszym    ciągu    rozwijać  naszą  platformę. Skupiamy się na wdrożeniu kolejnych języków - ukraińskiego i niemieckiego. Kolejne języki dodawane będą w ramach prowadzonych wdrożeń. Chcemy również uruchomić obsługę rozmów głosowych i integrację z centralami telekomunikacyjnymi, co umożliwi  tworzenie w prosty sposób w edytorze graficznym Platformy inteligentnych VoiceBot’ów. Planujemy kolejne integracje z usługami Google, w tym udostępnienie platformy jako serwisu w Google Compute Engine. Będziemy również skupiać się na rozwoju systemu rekomendacyjnego tj. automatycznego tworzenia np. botów pozwalających na podpowiadanie produktów lub dokumenty dot. danej rozmowy.” – mówi Arkadiusz Talun, współzałożyciel i Członek Zarządu ds. Technologii Emplocity.

Ważnym czynnikiem wpływającym na wyniki Spółki będzie z pewnością koniunktura rynkowa oraz popyt na oferowane przez Spółkę produkty. Spółka zamierza wzmocnić pozycję rynkową w ramach oferowanych produktów, koncentrując się na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców.

W ubiegłym roku Emplocity przeprowadziło ofertę publiczną akcji. W ramach procesu Spółka pozyskała 1,5 mln zł. Środki z emisji są przeznaczane na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.

Pod koniec drugiego kwartału 2022 Spółka planuje zadebiutować na rynku NewConnect, będzie to kolejnym krokiem dla spółki na drodze do globalnego sukcesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych Biuro prasowe
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.