Komunikaty PR

Emplocity podwaja przychody i realizuje prognozę na 2021 r.

2022-05-06  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Izabela Pieńkowska
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl

Emplocity SA, spółka technologiczna zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wypracowała 2,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2021 r. Oznacza to, że Spółka podwoiła przychody w porównaniu do 2020 r. Wynik przychodowy jest zgodny z opublikowanymi prognozami podczas oferty publicznej. Emplocity w ubiegłym roku zrealizowało wiele ważnych i intratnych kontraktów oraz rozwinęła swoje flagowe rozwiązanie tj. Emplobot i Intrabot. Bardzo dobra sprzedaż przełożyła się na 247 tys. zł wyniku EBITDA – był to pierwszy rok, w którym Spółka osiągnęła rentowność na tym poziomie.

Rok 2021 był znaczącym w rozwoju naszej firmy nie tylko ze względu na przekształcenie w spółkę akcyjną ale przede wszystkim z racji wzmożonego wzrostu przychodów ze sprzedaży. Bardzo ważne jest, że uzyskaliśmy dodatnie EBITDA na poziomie 247 tys. zł, który względem roku poprzedniego wzrósł o ponad 600 tys. Nasi akcjonariusze dostają jasne przesłanie, że jesteśmy rentowni i stale zwiększamy przychody. W 2022 roku spodziewamy się dalszego wzrostu przychodów ze sprzedaży przy utrzymaniu dodatniego poziomu EBITDA. – mówi Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i Prezes Zarządu Emplocity SA. - Obecnie intensyfikujemy nasze działania w celu złożenia Dokumentu informacyjnego na GPW. To formalnie otworzy proces naszego debiutu na NewConnect.  – dodaje.

Miniony rok był dla Emplocity bardzo intensywnym okresem. Spółka wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego, pracowała nad stworzeniem innowacyjnego w skali świata chatbota terapeutycznego. Narzędzie wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji i zaawansowane procesy uczenia maszynowego jest dedykowane przede wszystkim młodym osobom, doświadczającym stanów depresyjnych i lękowych.

Ważnym projektem była współpraca z Agencją Wywiadu, polskiej służby specjalnej odpowiedzialnej za wywiad zagraniczny. Spółka wdrażała kolejnego Chatbota Q&A wspierającego komunikację z kandydatami do pracy, rozszerzając go o moduł testów. Chatbot odpowiada na pytania kandydatów do pracy w Agencji Wywiadu.

Dodatkowo Emplocity zrealizowało kilka innych istotnych projektów m.in. dla instytucji finansowych.

Rok 2021 zakończył się przyjęciem Spółki do programu akceleracji startupów NVIDIA Inception.  W ramach programu, Emplocity uzyskał dostęp do najnowocześniejszych technologii i ekspertów NVIDIA oraz kontakty do globalnych inwestorów venture capital. Program NVIDIA Inception zapewnia również wsparcie w zakresie wspólnych działań marketingowych, aby zwiększyć widoczność i rozpoznawalność Spółki.

„Od   strony    technologicznej   zamierzamy   w    dalszym    ciągu    rozwijać  naszą  platformę. Skupiamy się na wdrożeniu kolejnych języków - ukraińskiego i niemieckiego. Kolejne języki dodawane będą w ramach prowadzonych wdrożeń. Chcemy również uruchomić obsługę rozmów głosowych i integrację z centralami telekomunikacyjnymi, co umożliwi  tworzenie w prosty sposób w edytorze graficznym Platformy inteligentnych VoiceBot’ów. Planujemy kolejne integracje z usługami Google, w tym udostępnienie platformy jako serwisu w Google Compute Engine. Będziemy również skupiać się na rozwoju systemu rekomendacyjnego tj. automatycznego tworzenia np. botów pozwalających na podpowiadanie produktów lub dokumenty dot. danej rozmowy.” – mówi Arkadiusz Talun, współzałożyciel i Członek Zarządu ds. Technologii Emplocity.

Ważnym czynnikiem wpływającym na wyniki Spółki będzie z pewnością koniunktura rynkowa oraz popyt na oferowane przez Spółkę produkty. Spółka zamierza wzmocnić pozycję rynkową w ramach oferowanych produktów, koncentrując się na dotarciu z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców.

W ubiegłym roku Emplocity przeprowadziło ofertę publiczną akcji. W ramach procesu Spółka pozyskała 1,5 mln zł. Środki z emisji są przeznaczane na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.

Pod koniec drugiego kwartału 2022 Spółka planuje zadebiutować na rynku NewConnect, będzie to kolejnym krokiem dla spółki na drodze do globalnego sukcesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie Biuro prasowe
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Firmy dzierżawiące grunty od Skarbu Państwa muszą zwrócić majątek rolny. Zagrożony jest też wspierany przez nich ośrodek rehabilitacyjny

Działalność ośrodka rehabilitacji dla dzieci z niepełnosprawnościami w Głubczycach, w województwie opolskim, jest zagrożona, o czym alarmuje Stowarzyszenie „Tacy Sami”. Zagrożenie jest konsekwencją restrukturyzacji spółki Top Farms Głubczyce, która jest jednym z największych pracodawców w okolicy i od lat wspiera działalność stowarzyszenia. Rolnicza spółka nie wie, jakie będą dalsze losy dzierżawionych do tej pory przez nią ziem, które w listopadzie br. muszą wrócić do Zasobu Skarbu Państwa. Zarząd spółki od wielu miesięcy apeluje do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa o wiążące decyzje w sprawie powołania Ośrodków Produkcji Rolniczej, które miałyby powstać na zwróconych gruntach, oraz kryteriów wyboru ich nowych dzierżawców.

Bankowość

Polskie kredyty hipoteczne wciąż jednymi z najdroższych w Europie. Zdaniem członka RPP odgórne ograniczanie marż banków się nie sprawdzi

Hipoteki w Polsce, co podkreśla też wielu polityków, należą do najdroższych w Europie. To nie tylko kwestia wysokości stóp procentowych, ale też marży banku. Zdaniem członka RPP prof. Ireneusza Dąbrowskiego jest tylko możliwość wpływania na ten pierwszy czynnik, bo regulacyjne ograniczenie wysokości marży byłoby trudne do wdrożenia.

Ochrona środowiska

Budowa morskich farm wiatrowych w Polsce szansą na kilkadziesiąt tysięcy nowych miejsc pracy. Wciąż brakuje jednak wykwalifikowanych pracowników

W Krajowym Planie w dziedzinie Energii i Klimatu rząd przewiduje zainstalowanie do 2030 roku około 5,9 GW w morskich farmach wiatrowych i kolejnych 12 GW w ciągu następnej dekady. Offshore ma być istotnym filarem dekarbonizacji krajowej gospodarki. Realizowane przez polskie spółki wraz z partnerami zagranicznymi projekty tzw. fazy I nabierają tempa i wkraczają w etap budowy infrastruktury na lądzie. Wśród wyzwań, które czekają wykonawców, jest m.in. brak pracowników z branży offshore. Pomocne może być ściąganie do kraju Polaków, którzy pracują na zagranicznych projektach morskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.