Endress+Hauser stawia na regiony i zwiększa udział w rynku
Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie aparatury kontrolno-pomiarowej dla przemysłu, ogłasza kolejny etap rozwoju na polskim rynku. Szwajcarska marka poszerza swoje pole działania, wprowadzając model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Projekt "Channel Partners" stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw, jednocześnie otwierając przed Endress+Hauser perspektywy zwiększenia udziału w rynku. Warto również podkreślić, że jest to pierwszy taki projekt tej marki w Europie.
Od 70 lat Endress+Hauser dostarcza zakładom przemysłowym rozwiązania techniczne do pomiarów ilościowych i jakościowych. Marka jest światowym liderem w technologii pomiaru przepływu, ciągle się rozwija i chce poszerzać swoje grono klientów w Polsce. W tym celu już niebawem firma będzie realizować zamówienia za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów. Jest to milowy krok, dzięki któremu Endress+Hauser może zaoferować szerszej grupie klientów nie tylko swoje innowacyjne produkty, ale też większy dostęp do wiedzy i szkoleń.
Obecnie klienci mogą zamawiać urządzenia Endress+Hauser przez bezpośrednie kanały sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser. Od początku 2024 roku zamówienia będzie można również realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k.
Wybór partnerów do programu nie jest przypadkowy – są to firmy rodzinne, działające na polskim rynku od wielu lat., Doskonale znają swoich klientów, którym oferują odpowiednie wsparcie, zaplecze techniczne i powierzchnię magazynową, dzięki której wybrane urządzenia są dostępne od ręki.
Endress+Hauser mocniejszy w kluczowych regionach
Współpraca z regionalnymi dystrybutorami wiąże się ze zwiększeniem obecności Endress+Hauser nie tylko w poszczególnych regionach, lecz także na całym polskim rynku.
– Polski oddział Endress+Hauser jest pierwszym w Europie który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach – zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska. – Dodatkowy model znacząco zwiększa liczbę produktów dostępnych od ręki. Realizacja zamówień stanie się bardziej elastyczna.
Nie tylko sprzedaż, ale i wiedza
Rozszerzenie sprzedaży o nowy kanał w postaci regionalnych dystrybutorów wiąże się również z korzyściami dla nich samych. Poszerzą bowiem swoje portfolio w zakresie automatyki przemysłowej i procesowej o produkty uznawanego dostawcy niedostępne u konkurentów. Ważnym elementem współpracy jest odpowiednie przeszkolenie zespołów sprzedaży regionalnych dystrybutorów, by mogli zapewnić kompleksowe wsparcie klienta w doborze optymalnych przyrządów pomiarowych i usług na takim samym poziomie jak eksperci z firmy Endress+Hauser. Wystawa mobilna – Showtruck – wraz z ekspertami E+H będzie regularnie odwiedzała wybrane lokalizacje.
– Nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami, oferujemy im także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Jest to duża wartość dla dystrybutorów, bo dzięki temu mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów – mówi Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska.
– Celem naszych działań jest poprawa efektywności energetycznej małych i dużych przedsiębiorstw poprzez oferowanie im najnowszych rozwiązań technologicznych. Rozpoczęcie współpracy z firmą Endress+Hauser Polska znakomicie wpisuje się w misję naszej firmy, by wciąż poszerzać zakres kompleksowej obsługi klientów. Wierzymy, że ta strategia jest sposobem na utrzymanie długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz wspólny rozwój. Chcemy się uczyć od najlepszych i oferować naszym partnerom najnowocześniejsze rozwiązania. Wierzę, że współpraca z Endress+Hauser wzmocni nas w szerokim zakresie – mówi Paulina Pilarczyk, Prezes Elektryk Sp. z o.o.

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.