Endress+Hauser z akredytacją PCA w zakresie wzorcowania urządzeń pomiarowych
Firma Endress+Hauser Polska sp. z o.o., należąca do światowego lidera w obszarze aparatury kontrolno-pomiarowej, otrzymała akredytację ISO17025 w zakresie wzorcowania przepływomierzy masowych, przetworników ciśnienia i temperatury. Otwiera to przed nią nowe rynki, zwłaszcza w branżach, w których jakość i dokładność w procesie produkcji mają kluczowe znaczenie.
Proces przygotowania firmy do akredytacji trwał kilka lat. Ostatnim etapem była ocena Polskiego Centrum Akredytacji. Audytorzy monitorowali system zarządzania wzorcowaniami, sposób ich wykonywania i wszelkie zapisy systemowe.
Pierwsza w Polsce akredytowana kalibracja przepływu masowego na obiekcie
W konsekwencji Endress+Hauser Polska jest pierwszym w Polsce podmiotem mogącym wykonać dla klientów akredytowane wzorcowania przepływomierzy masowych w miejscu ich zainstalowania.
- Akredytacja ISO17025 nie tylko zwiększa naszą konkurencyjność na rynku, ale przede wszystkim otwiera przed nami nowe możliwości i nowe branże. Dziś możemy zaoferować klientom nową usługę i skierować ofertę do tych sektorów, w których wymaga się, aby wzorcowanie było wykonane przez akredytowane podmioty. Dotyczy to m.in. branży farmaceutycznej, motoryzacyjnej, jak również po części spożywczej – podkreśla Damian Terech, kierownik działu serwisu w Endress+Hauser Polska sp. z o.o.
Akredytacja ISO17025 dla polskiego oddziału Endress+Hauser jest najwyższą dostępną na rynku formą potwierdzenia jakości i rzetelności wykonywanych wzorcowań. To nie tylko stwierdzenie zgodności systemu zarządzania z określoną normą, ale długotrwałe, formalne postępowanie, w którym upoważniona jednostka – w Polsce tylko Polskie Centrum Akredytacji – wydaje pisemne oświadczenie, że laboratorium wzorcujące ma zaimplementowany odpowiedni system zarządzania i jest kompetentne do wykonywania określonych wzorcowań.
O Endress+Hauser
Endress+Hauser to światowy lider w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej dla wielu branż przemysłu, z kompleksowym portfolio obejmującym większość możliwych pomiarów.
Szwajcarska Grupa zatrudnia ok. 14 500 pracowników w 120 krajach świata. W Polsce od 25 lat jest partnerem zarówno dla wiodących koncernów, jak również sektora MŚP, wspierając polskie firmy i zakłady produkcyjne w cyfrowej transformacji, optymalizacji procesów oraz redukcji wpływu na środowisko.
Więcej na: www.pl.endress.com

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.