Endress+Hauser z bogatą ofertą Akademii Doskonalenia Umiejętności
Endress+Hauser, lider branży kontrolno-pomiarowej, konsekwentnie realizuje swoją wizję firmy łączącej funkcję producenta sprzętu pomiarowego z partnerskim wsparciem na etapach jego doboru i użytkowania, dostarczając klientom praktyczną wiedzę i umiejętności. Aktualnie klienci mogą korzystać z szerokiej bazy tematycznych szkoleń i webinarów, a nawet możliwości mobilnej wystawy Showtruck prezentującej najnowsze rozwiązania technologiczne, oferowane przez firmę.
Oferta szkoleniowa Endress+Hauser rozwijana jest już od ponad 10 lat. W tym czasie skorzystali z niej inżynierowie reprezentujący polski przemysł, studenci krajowych uczelni technicznych czy specjaliści zainteresowani zagadnieniami z obszaru pomiarów i automatyki. Uczestnicy na przykładach konkretnych urządzeń poznają ich ogólną charakterystykę i główne założenia technologiczne, a następnie biorą udział w zajęciach praktycznych, pozwalających nauczyć się obsługi i diagnostyki sprzętu.
Jak zwiększyć swoje kompetencje? Dzięki ADU!
Szkolenia w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności prowadzone są przez doświadczonych inżynierów serwisu, a także przez Product oraz Industry Managerów odpowiedzialnych za konkretną linię produktową lub branżową. Odbywają się w nowoczesnym Showroomie we wrocławskiej siedzibie Endress+Hauser. Istnieje także możliwość realizacji szkoleń w siedzibie klienta. – Niezależnie od reprezentowanej branży, naszych klientów łączy dziś oczekiwanie profesjonalnego wsparcia w korzystaniu z nowoczesnych technologii. Ich pełne zrozumienie i wykorzystanie potencjału wymagają z reguły odpowiedniego przygotowania, które zapewniają właśnie nasi doświadczeni i doskonale znający dane produkty specjaliści. Takie spotkania są też dla obu stron cenną okazją do rozwijania partnerskiej współpracy, opartej na bezpośrednim kontakcie oraz wzajemnym zrozumieniu potrzeb i możliwości – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor marketingu Endress+Hauser Polska.
Na miejscu, w terenie i online
Oprócz kilkudziesięciu organizowanych każdego roku sesji szkoleniowych, klienci zainteresowani ekspercką wiedzą i doświadczeniem, mogą korzystać z obecnie ponad 40 godzin nagrań webinarów, a w planach są już kolejne. Szczególnym uzupełnieniem programu szkoleniowego Akademii Doskonalenia Umiejętności jest zaś unikatowa mobilna wystawa Endress+Hauser Showtruck. Ulokowana w specjalnie do tego przystosowanej ciężarówce zawiera ponad 180 pracujących urządzeń kontrolno-pomiarowych oraz systemów sterowania i wizualizacji firmy oraz jej partnerów. Dzięki temu, na 45 metrach kwadratowych przez cały rok mogą być prowadzone kompleksowe szkolenia m.in. w zakładach przemysłowych klientów. – Elastyczność i sprawne reagowanie na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku to dziś jeden z głównych warunków utrzymania konkurencyjności. Oferta dostarczana przez nas w ramach Akademii Doskonalenia Umiejętności jest przykładem takiego właśnie podejścia, dzięki czemu szkolenia i webinary cieszą się dużą i wciąż rosnącą popularnością. To dla nas powód do dużej satysfakcji i jednocześnie kontynuowania obranej strategii, by kształtować rynek aparatury kontrolno-pomiarowej nie tylko przez wysokiej jakości produkty, ale także transfer wiedzy i wspieranie rozwoju kadr odpowiedzialnych za wdrażanie nowych technologii. Z entuzjazmem bierzemy udział w ewolucji technologicznej, serdecznie zapraszając kolejnych specjalistów do skorzystania ze szkoleniowej oferty Akademii Doskonalenia Umiejętności – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.
Wszystkie informacje dotyczące Akademii Doskonalenia Umiejętności oraz możliwości skorzystania z jej oferty można znaleźć na stronie https://www.pl.endress.com/ADU

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.