Komunikaty PR

Ciepło przyszłości, czyli Termet na targach ENEX

2023-03-03  |  13:00
Biuro prasowe

25 edycja targów ENEX zapowiada się rekordowo. Organizator spodziewa się obecności ponad 200 wystawców.  Targi to nie tylko okazja do zapoznania się z technologicznymi nowościami - to również możliwość wzięcia udziału w wielu wydarzeniach towarzyszących, które pozwolą zgłębić temat Odnawialnych Źródeł Energii.

Transformacja energetyczna: przyszłość jest zielona

Wyzwania związane ze zmianami klimatu, konieczność poszukiwania nowych paliw, ze względu na kończące się surowce oraz emitowane przez nie zanieczyszczenia, napięta sytuacja geopolityczna… Wszystkie te czynniki sprawiły, że Odnawialne Źródła Energii zyskały na znaczeniu i znalazły się w centrum rozważań o przyszłości i koniecznej transformacji energetycznej. Rekordowa liczba wystawców podczas nadchodzącej edycji potwierdza gotowość branży do wyzwań związanych z przyszłością energetyki.

-Opracowanie ekologicznych źródeł ciepła zasilanych nowymi - przyjaznymi dla środowiska paliwami, które można łączyć w hybrydowe systemy grzewcze, to cel, do którego obecnie dążymy. Chcemy nie tylko zapewniać komfort ciepła. Jesteśmy świadomi, że aby zagwarantować dobrą przyszłość kolejnym pokoleniom, musimy wciąż udoskonalać technologię i szukać nowych - zielonych rozwiązań – wyjaśnia Damian Majer, wiceprezes zarządu Termet S. A.

Spotkajmy się!

Na targach nie mogło zabraknąć firmy Termet. Producent ekologicznych urządzeń grzewczych będzie obecny na stoisku wraz z firmą Soltec w Hali E (numer stanowiska 48). Firma zaprezentuje pompy ciepła z serii Termet Heat Gold i Termet Heat Platinum oraz hydroboxy, przeznaczone do współpracy z pompami. Na stoisku będzie można porozmawiać z doradcami, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i pozwolą dokładniej zapoznać się z funkcjami urządzeń.

Więcej o urządzeniach Termet:  https://www.termet.com.pl/pompy-ciepla/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Local content w energetyce jądrowej Biuro prasowe
2024-11-05 | 01:00

Local content w energetyce jądrowej

Pojęcie local content odnosi się do poziomu zaangażowania lokalnych zasobów — takich jak siła robocza, usługi i materiały — w realizację projektów nuklearnych.
Energetyka SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
2024-10-29 | 15:00

SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań

SPIE, niezależny europejski lider usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych, informuje o podpisaniu umowy zakupu 100% udziałów
Energetyka Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
2024-10-28 | 15:55

Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?

W obliczu globalnych wyzwań, takich jak kryzys klimatyczny i rosnące ceny energii, inwestorzy coraz chętniej zwracają uwagę na odnawialne źródła energii. W szczególności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.