Ciepło przyszłości, czyli Termet na targach ENEX
25 edycja targów ENEX zapowiada się rekordowo. Organizator spodziewa się obecności ponad 200 wystawców. Targi to nie tylko okazja do zapoznania się z technologicznymi nowościami - to również możliwość wzięcia udziału w wielu wydarzeniach towarzyszących, które pozwolą zgłębić temat Odnawialnych Źródeł Energii.
Transformacja energetyczna: przyszłość jest zielona
Wyzwania związane ze zmianami klimatu, konieczność poszukiwania nowych paliw, ze względu na kończące się surowce oraz emitowane przez nie zanieczyszczenia, napięta sytuacja geopolityczna… Wszystkie te czynniki sprawiły, że Odnawialne Źródła Energii zyskały na znaczeniu i znalazły się w centrum rozważań o przyszłości i koniecznej transformacji energetycznej. Rekordowa liczba wystawców podczas nadchodzącej edycji potwierdza gotowość branży do wyzwań związanych z przyszłością energetyki.
-Opracowanie ekologicznych źródeł ciepła zasilanych nowymi - przyjaznymi dla środowiska paliwami, które można łączyć w hybrydowe systemy grzewcze, to cel, do którego obecnie dążymy. Chcemy nie tylko zapewniać komfort ciepła. Jesteśmy świadomi, że aby zagwarantować dobrą przyszłość kolejnym pokoleniom, musimy wciąż udoskonalać technologię i szukać nowych - zielonych rozwiązań – wyjaśnia Damian Majer, wiceprezes zarządu Termet S. A.
Spotkajmy się!
Na targach nie mogło zabraknąć firmy Termet. Producent ekologicznych urządzeń grzewczych będzie obecny na stoisku wraz z firmą Soltec w Hali E (numer stanowiska 48). Firma zaprezentuje pompy ciepła z serii Termet Heat Gold i Termet Heat Platinum oraz hydroboxy, przeznaczone do współpracy z pompami. Na stoisku będzie można porozmawiać z doradcami, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i pozwolą dokładniej zapoznać się z funkcjami urządzeń.
Więcej o urządzeniach Termet: https://www.termet.com.pl/pompy-ciepla/
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.