Columbus Energy partnerem technologicznym Orange Energia
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Columbus Energy, dostawca usług z zakresu nowoczesnej energetyki, został partnerem technologicznym Orange Energia, spółki z Grupy Kapitałowej Orange. W ramach współpracy partnerskiej Columbus będzie dostarczał klientom Orange produkty i usługi z zakresu odnawialnych źródeł energii.
Umowa o partnerstwie technologicznym została podpisana przez obie spółki w dniu 24 maja br. Na jej podstawie Columbus Energy S.A. będzie dostarczał instalacje fotowoltaiczne dla klientów Orange Energia Sp. z o.o. oraz zajmie się kompleksową obsługą posprzedażową. W ramach współpracy, która rozpocznie się od czerwca br., Spółka będzie świadczyła klientom Orange Energia również usługi premium, tj. gwarancyjne, serwisowe, doradcze oraz monitoringu, związane z produktami i usługami OZE. Dodatkowo, na życzenie klientów Orange Energia, Columbus będzie też pomagał w uzyskaniu finansowania w celu realizacji umowy końcowej.
- Partnerstwo z firmą Orange Energia to dla nas duże wyróżnienie, ale i odpowiedzialność. Nasze zespoły obsługują klientów w całej Polsce, więc jesteśmy przygotowani na to wyzwanie od strony realizacji. Jako lider rynku OZE, chcemy przenieść nasze bogate doświadczenie w tej branży na współpracę z Orange Energia i umożliwić klientom firmy dostęp do nowoczesnych technologii. W swojej ofercie, poza fotowoltaiką, mamy szereg ciekawych rozwiązań i usług, dzięki którym można zarządzać energią z odnawialnych źródeł energii w pełni kontrolowany sposób. Liczę na to, że nasza współpraca w przyszłości obejmie także kolejne obszary - komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
- Zgodnie z przyjętą przez Orange Polska strategią Grow, troska o klimat jest szczególnie istotna w podejmowanych przez nas decyzjach biznesowych. Współpraca z Columbus Energy pomoże dotrzeć z naszymi usługami do szerszego grona osób zainteresowanych zieloną energią. Chcemy być dla klienta odpowiedzialnym partnerem w zielonej transformacji i umożliwić mu korzystanie z ekologicznych źródeł energii. Jako innowacyjna i zorientowana na ciągły rozwój spółka, rozwijamy naszą ofertę i unowocześniamy sieć sprzedaży. Współpraca z Columbus Energy jest tego kolejnym dowodem – twierdzi Bartosz Gott, prezes Zarządu Orange Energia.
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Zielona lekcja na farmie wiatrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.