Columbus laureatem Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Columbus Energy S.A. został uhonorowany przez Prezydenta RP Nagrodą Gospodarczą w kategorii “Narodowy Sukces”. Nagroda jest przyznawana przedsiębiorstwom, które przyczyniają się do rozwoju krajowej gospodarki i promują Polskę na arenie międzynarodowej.
Uroczysta gala, podczas której zostały wręczone nagrody główne w każdej z 7 konkursowych kategorii, odbyła się w Pałacu Prezydenckim w Warszawie, we środę 5 maja br. Prezydent RP, Andrzej Duda, osobiście wręczył statuetki przedstawicielom zwycięskich firm. Nagrodę w kategorii “Narodowy Sukces”, przyznaną w uznaniu za trwały i zrównoważony rozwój Columbus, odebrał Dawid Zieliński, Prezes Zarządu Spółki.
- Od siedmiu lat dynamicznie działamy na rynku nowoczesnej energetyki i pracujemy na rzecz rozwoju OZE w naszym kraju. Polski rynek potrzebuje rozwiązań z zakresu energetyki odnawialnej, które dostarcza nasza firma, o czym świadczy dynamiczny rozwój Columbus w ciągu ostatnich lat. Cieszymy się, że nasze działania zostały docenione przez Prezydenta RP i bardzo dziękujemy za tę nagrodę. Dziękujemy również Stowarzyszeniu “Teraz Polska”, które nominowało nas do nagrody - mówi Dawid Zieliński, Prezes Zarządu Columbus Energy S.A.
Nagroda Gospodarcza Prezydenta RP przyznawana jest przez Głowę Państwa raz w roku od 18 lat. Jest ona cennym i prestiżowym wyróżnieniem dla polskich przedsiębiorstw, instytutów naukowo-badawczych oraz wynalazców. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało prawie 200 firm, a nominację otrzymało 21 podmiotów w 7 kategoriach: Lider MŚP, Narodowy Sukces, Międzynarodowy Sukces, Odpowiedzialny Biznes, Firma Rodzinna oraz w dwóch kategoriach specjalnych: Startup PL oraz Badania+Rozwój. Nominacja spółki Columbus została zgłoszona przez Stowarzyszenie “Teraz Polska”.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.