Columbus zamknął marzec rekordowym wynikiem zainstalowanej mocy
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
W marcu przychody Columbus Energy S.A. wyniosły prawie 100 mln zł. Spółka osiągnęła najwyższy w historii wynik w zainstalowanej mocy - ponad 21 MW.
Miniony miesiąc był dla Columbus Energy niezwykle intensywny. Spółka zamontowała instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 21,3 MW. W całym pierwszym kwartale br. Columbus zainstalował już ponad 40 MW. To rekordowy wynik w historii Spółki, który przekłada się na wzrost przychodów.
- Pierwszy kwartał br. zamknęliśmy przychodami powyżej 200 mln zł. I chociaż w pierwszym kwartale pracowaliśmy głównie nad tym, co „po 1 kwietnia 2022”, to warto podkreślić, że cały zespół udowodnił, iż organizacja jest wyskalowana do poziomu realizacji 3 000 tys. instalacji miesięcznie - komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
Równolegle w marcu Columbus pracował nad wdrożeniem nowej oferty prosumenckiej Prąd jak Powietrze 2.0 oraz przygotowaniem rozwiązań, które po 15 kwietnia br. będą dotowane w programie Mój Prąd 4.0.
- Przygotowaliśmy dla klientów bardzo atrakcyjne pakiety ofertowe, z magazynami energii i systemem zarządzania energią w domu POWER HOUSE HEMS. Szkolenia, reorganizacja i praca nad stabilną przyszłością dają nam wiarę, że najbliższe miesiące przyniosą nie tylko wzrosty przychodów i dywersyfikację produktową, ale że cały obecny rok będzie powrotem do wyników z 2020 r., tym razem jednak w bardziej stabilnej i przewidywalnej rzeczywistości - podsumowuje Dawid Zieliński.
Pełne podsumowanie marca znajduje się w raporcie miesięcznym Spółki.
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Zielona lekcja na farmie wiatrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.