Columbus zamknął marzec rekordowym wynikiem zainstalowanej mocy

Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
W marcu przychody Columbus Energy S.A. wyniosły prawie 100 mln zł. Spółka osiągnęła najwyższy w historii wynik w zainstalowanej mocy - ponad 21 MW.
Miniony miesiąc był dla Columbus Energy niezwykle intensywny. Spółka zamontowała instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 21,3 MW. W całym pierwszym kwartale br. Columbus zainstalował już ponad 40 MW. To rekordowy wynik w historii Spółki, który przekłada się na wzrost przychodów.
- Pierwszy kwartał br. zamknęliśmy przychodami powyżej 200 mln zł. I chociaż w pierwszym kwartale pracowaliśmy głównie nad tym, co „po 1 kwietnia 2022”, to warto podkreślić, że cały zespół udowodnił, iż organizacja jest wyskalowana do poziomu realizacji 3 000 tys. instalacji miesięcznie - komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
Równolegle w marcu Columbus pracował nad wdrożeniem nowej oferty prosumenckiej Prąd jak Powietrze 2.0 oraz przygotowaniem rozwiązań, które po 15 kwietnia br. będą dotowane w programie Mój Prąd 4.0.
- Przygotowaliśmy dla klientów bardzo atrakcyjne pakiety ofertowe, z magazynami energii i systemem zarządzania energią w domu POWER HOUSE HEMS. Szkolenia, reorganizacja i praca nad stabilną przyszłością dają nam wiarę, że najbliższe miesiące przyniosą nie tylko wzrosty przychodów i dywersyfikację produktową, ale że cały obecny rok będzie powrotem do wyników z 2020 r., tym razem jednak w bardziej stabilnej i przewidywalnej rzeczywistości - podsumowuje Dawid Zieliński.
Pełne podsumowanie marca znajduje się w raporcie miesięcznym Spółki.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.