Columbus zamknął marzec rekordowym wynikiem zainstalowanej mocy

Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
W marcu przychody Columbus Energy S.A. wyniosły prawie 100 mln zł. Spółka osiągnęła najwyższy w historii wynik w zainstalowanej mocy - ponad 21 MW.
Miniony miesiąc był dla Columbus Energy niezwykle intensywny. Spółka zamontowała instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 21,3 MW. W całym pierwszym kwartale br. Columbus zainstalował już ponad 40 MW. To rekordowy wynik w historii Spółki, który przekłada się na wzrost przychodów.
- Pierwszy kwartał br. zamknęliśmy przychodami powyżej 200 mln zł. I chociaż w pierwszym kwartale pracowaliśmy głównie nad tym, co „po 1 kwietnia 2022”, to warto podkreślić, że cały zespół udowodnił, iż organizacja jest wyskalowana do poziomu realizacji 3 000 tys. instalacji miesięcznie - komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
Równolegle w marcu Columbus pracował nad wdrożeniem nowej oferty prosumenckiej Prąd jak Powietrze 2.0 oraz przygotowaniem rozwiązań, które po 15 kwietnia br. będą dotowane w programie Mój Prąd 4.0.
- Przygotowaliśmy dla klientów bardzo atrakcyjne pakiety ofertowe, z magazynami energii i systemem zarządzania energią w domu POWER HOUSE HEMS. Szkolenia, reorganizacja i praca nad stabilną przyszłością dają nam wiarę, że najbliższe miesiące przyniosą nie tylko wzrosty przychodów i dywersyfikację produktową, ale że cały obecny rok będzie powrotem do wyników z 2020 r., tym razem jednak w bardziej stabilnej i przewidywalnej rzeczywistości - podsumowuje Dawid Zieliński.
Pełne podsumowanie marca znajduje się w raporcie miesięcznym Spółki.

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.