Columbus zamknął marzec rekordowym wynikiem zainstalowanej mocy

Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
W marcu przychody Columbus Energy S.A. wyniosły prawie 100 mln zł. Spółka osiągnęła najwyższy w historii wynik w zainstalowanej mocy - ponad 21 MW.
Miniony miesiąc był dla Columbus Energy niezwykle intensywny. Spółka zamontowała instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 21,3 MW. W całym pierwszym kwartale br. Columbus zainstalował już ponad 40 MW. To rekordowy wynik w historii Spółki, który przekłada się na wzrost przychodów.
- Pierwszy kwartał br. zamknęliśmy przychodami powyżej 200 mln zł. I chociaż w pierwszym kwartale pracowaliśmy głównie nad tym, co „po 1 kwietnia 2022”, to warto podkreślić, że cały zespół udowodnił, iż organizacja jest wyskalowana do poziomu realizacji 3 000 tys. instalacji miesięcznie - komentuje Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.
Równolegle w marcu Columbus pracował nad wdrożeniem nowej oferty prosumenckiej Prąd jak Powietrze 2.0 oraz przygotowaniem rozwiązań, które po 15 kwietnia br. będą dotowane w programie Mój Prąd 4.0.
- Przygotowaliśmy dla klientów bardzo atrakcyjne pakiety ofertowe, z magazynami energii i systemem zarządzania energią w domu POWER HOUSE HEMS. Szkolenia, reorganizacja i praca nad stabilną przyszłością dają nam wiarę, że najbliższe miesiące przyniosą nie tylko wzrosty przychodów i dywersyfikację produktową, ale że cały obecny rok będzie powrotem do wyników z 2020 r., tym razem jednak w bardziej stabilnej i przewidywalnej rzeczywistości - podsumowuje Dawid Zieliński.
Pełne podsumowanie marca znajduje się w raporcie miesięcznym Spółki.

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.