Komunikaty PR

ECOCONDENS NEX - ultracichy kocioł kondensacyjny

2023-01-19  |  14:00
Biuro prasowe

Zanieczyszczenie hałasem stanowi obecnie jeden z poważniejszych problemów. Długotrwała ekspozycja organizmu na ten czynnik może wyrządzić ogromne szkody w organizmie. Aby chronić  się przed uciążliwymi dźwiękami, warto ograniczać liczbę decybeli, między innymi, wybierając ciche urządzenia. Z myślą o problemie zanieczyszczenia hałasem, firma Termet wprowadziła na rynek kocioł ECOCONDENS NEX. Natężenie dźwięków emitowanych przez urządzenie nie przekracza 37 dB, co czyni go cichszym od lodówki.

Przyjazny dla kieszeni

ECOCONDENS NEX charakteryzuje się  nie tylko cichą pracą, ale również - wysoką sprawnością i szerokim zakresem modulacji. Dzięki temu urządzenie to jest ekologiczne, ale także - ekonomiczne. Kocioł jest wyposażony w palnik CERAMAT. To rozwiązanie najnowszej generacji wykonane z włókna ceramicznego, umożliwiające optymalizację procesu spalania, a co za tym idzie - oszczędność gazu. Ponadto, w kotle zastosowano nowoczesny wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej, odporny na korozję i zakamienienie, co wpływa na niezawodność urządzenia. Na sprawność kotła wpływa także wysokoefektywna pompa obiegowa.

Ciepło przyszłości

ECOCONDENS NEX to nie tylko nowoczesny i ekologiczny kocioł, ale również źródło ciepła przyszłości, ponieważ dostosowany jest do spalania gazu z dodatkiem 20% wodoru. Zasilenie kotła taką mieszanką pozwala na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery, co jest priorytetem producenta. Urządzenie posiada klasę energetyczną A oraz najwyższą, szóstą klasę NOx.

Łatwość użytkowania

Kocioł ECOCONDENS NEX występuje w wersji jedno- i dwufunkcyjnej - można więc dostosować go do indywidualnych potrzeb.  Wysoki komfort użytkowania zapewnia interfejs LIN, umożliwiający podłączenie Systemu Termet Comfort do zdalnego sterowania. Udogodnieniem jest także sterowany elektronicznie modulowany wentylator. Kocioł ma możliwość współpracy z innymi urządzeniami: pompami ciepła powietrze/woda, zasobnikami c.w.u poprzez wbudowany zawór trójdrożny oraz modułami wielostrefowymi do urządzeń grzewczych.

Więcej informacji: https://www.termet.com.pl/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Local content w energetyce jądrowej Biuro prasowe
2024-11-05 | 01:00

Local content w energetyce jądrowej

Pojęcie local content odnosi się do poziomu zaangażowania lokalnych zasobów — takich jak siła robocza, usługi i materiały — w realizację projektów nuklearnych.
Energetyka SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
2024-10-29 | 15:00

SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań

SPIE, niezależny europejski lider usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych, informuje o podpisaniu umowy zakupu 100% udziałów
Energetyka Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
2024-10-28 | 15:55

Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?

W obliczu globalnych wyzwań, takich jak kryzys klimatyczny i rosnące ceny energii, inwestorzy coraz chętniej zwracają uwagę na odnawialne źródła energii. W szczególności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.