Komunikaty PR

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej promuje przyłączenia do sieci

2022-01-19  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię promocyjno-informacyjną zachęcającą mieszkańców do przyłączenia się do miejskiej sieci ciepłowniczej. EPEC zarządza siecią o długości prawie 200 km i dostarcza ciepło do 70% budynków mieszkalnych w Elblągu.

Głównym celem kampanii jest zachęcenie mieszkańców Elbląga do wcześniejszego zaplanowania przyłączenia budynku do sieci miejskiej. Jest to proces wymagający czasu i przygotowania, dlatego inwestycji nie warto odkładać na ostatnią chwilę. Kampania ma także pokazać korzyści wynikające z korzystania z centralnego ogrzewania.

- Naszą kampanią chcemy pokazać, że ciepło oraz ciepła woda dostarczane przez EPEC to wygodne, bezpieczne, nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie - mówi Andrzej Kuliński, prezes Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. - Chcemy też zachęcić do przyłączenia się do sieci wiosną lub latem, ponieważ prace mogą się wiązać z np. wyłączeniem pieca. Koniec lata oraz jesień to czas, kiedy mamy najwięcej zgłoszeń i często musimy przesuwać terminy przyłączenia na kolejny rok z powodu kumulacji prac. Zachęcam do skorzystania z naszej oferty wiosną, tym bardziej, że po wykonaniu przyłącza opłata za moc zamówioną zostanie uruchomiona jesienią - czyli wtedy, gdy włączymy grzejniki, a nie - jak dotąd - od razu po podpisaniu umowy.

W ramach kampanii powstały spoty radiowe oraz artykuły sponsorowane, które opublikowane zostaną w lokalnych mediach. Przeprowadzona zostanie również kampania outdoorowa. Plakaty na przystankach komunikacji miejskiej oraz na słupach ogłoszeniowych zostaną wyeksponowane w wytypowanych przez EPEC lokalizacjach - w pobliżu budynków nieprzyłączonych do sieci.

Działania w internecie to przede wszystkim kampania na Facebooku oraz kampania banerowa. Ponadto spółka wykorzysta narzędzia marketingu bezpośredniego w formie dedykowanej oferty i listów do potencjalnych klientów. Na stronie internetowej www.cieplodlaelblaga.pl oraz na profilu na FB Ciepło dla Elbląga pojawią się materiały edukacyjne na temat miejskiej sieci ciepłowniczej.

Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych, realizowanych w czerwcu 2021 r.

- Zeszłoroczna kampania spotkała się ze sporym zainteresowaniem wśród mieszkańców Elbląga. Chętnych było tak dużo, że część wniosków musieliśmy przełożyć na kolejny sezon - komentuje Marlena Bandurska, Kierownik Działu Sprzedaży EPEC. - Przyłączenie do miejskiej sieci to proces inwestycyjny, który z uwagi na swoją specyfikę trzeba przeprowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Stąd nasza decyzja o zachęcaniu mieszkańców do przyłączeń właśnie wiosną.

Sieć ciepłownicza w Elblągu

System ciepłowniczy w Elblągu tworzy kilka elementów: źródła ciepła, sieci ciepłownicze, węzły cieplne w budynkach, rozdzielnie cieplne, a w budynkach instalacje wewnętrzne  centralnego ogrzewania. Zasilany jest on z dwóch źródeł ciepła: własnej Ciepłowni Dojazdowa oraz Elektrociepłowni Energa Kogeneracja. Zasilanie miasta w ciepło odbywa się poprzez 2 główne sieci magistralne: północ i wschód.

Sieć ciepłownicza Elbląga to blisko 200 km rurociągów oraz ponad 2000 węzłów ciepłowniczych ze zdalnym odczytem zużycia. 56% sieci to sieć preizolowana pozwalająca zapobiegać nadmiernym stratom ciepła sieciowego. W ostatnich 8 latach EPEC przeznaczył ponad 100 mln złotych na modernizację sieci i ciepłowni, która spełnia wszelkie rygorystyczne wymogi środowiskowe.

Od roku 2021 Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej współpracuje z Bankiem BOŚ, który oferuje preferencyjne pożyczki na wykonanie węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero Biuro prasowe
2024-04-19 | 09:00

Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pomiarowych dla przemysłu, weźmie udział w prestiżowym wydarzeniu H2POLAND & NetZero Forum w Poznaniu. W trakcie imprezy
Energetyka Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
2024-04-19 | 01:00

Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska

Zmiany w polskiej spółce z Grupy Axpo. Od kwietnia do zarządu Axpo Polska dołączył Mateusz Marczewski, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w Europie Zachodniej i Wschodniej.
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-18 | 23:00

Z energią do pracy – Stoen Operator zaprasza na WAT

Dlaczego warto rozwijać karierę w energetyce? Mogli się o tym przekonać uczestnicy Targów Pracy na Wojskowej Akademii Technicznej (WAT). Podczas pierwszego dnia wydarzenia odbywającego się 17 i 18 kwietnia br. Stoen Operator

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.