Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej promuje przyłączenia do sieci
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię promocyjno-informacyjną zachęcającą mieszkańców do przyłączenia się do miejskiej sieci ciepłowniczej. EPEC zarządza siecią o długości prawie 200 km i dostarcza ciepło do 70% budynków mieszkalnych w Elblągu.
Głównym celem kampanii jest zachęcenie mieszkańców Elbląga do wcześniejszego zaplanowania przyłączenia budynku do sieci miejskiej. Jest to proces wymagający czasu i przygotowania, dlatego inwestycji nie warto odkładać na ostatnią chwilę. Kampania ma także pokazać korzyści wynikające z korzystania z centralnego ogrzewania.
- Naszą kampanią chcemy pokazać, że ciepło oraz ciepła woda dostarczane przez EPEC to wygodne, bezpieczne, nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie - mówi Andrzej Kuliński, prezes Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. - Chcemy też zachęcić do przyłączenia się do sieci wiosną lub latem, ponieważ prace mogą się wiązać z np. wyłączeniem pieca. Koniec lata oraz jesień to czas, kiedy mamy najwięcej zgłoszeń i często musimy przesuwać terminy przyłączenia na kolejny rok z powodu kumulacji prac. Zachęcam do skorzystania z naszej oferty wiosną, tym bardziej, że po wykonaniu przyłącza opłata za moc zamówioną zostanie uruchomiona jesienią - czyli wtedy, gdy włączymy grzejniki, a nie - jak dotąd - od razu po podpisaniu umowy.
W ramach kampanii powstały spoty radiowe oraz artykuły sponsorowane, które opublikowane zostaną w lokalnych mediach. Przeprowadzona zostanie również kampania outdoorowa. Plakaty na przystankach komunikacji miejskiej oraz na słupach ogłoszeniowych zostaną wyeksponowane w wytypowanych przez EPEC lokalizacjach - w pobliżu budynków nieprzyłączonych do sieci.
Działania w internecie to przede wszystkim kampania na Facebooku oraz kampania banerowa. Ponadto spółka wykorzysta narzędzia marketingu bezpośredniego w formie dedykowanej oferty i listów do potencjalnych klientów. Na stronie internetowej www.cieplodlaelblaga.pl oraz na profilu na FB Ciepło dla Elbląga pojawią się materiały edukacyjne na temat miejskiej sieci ciepłowniczej.
Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych, realizowanych w czerwcu 2021 r.
- Zeszłoroczna kampania spotkała się ze sporym zainteresowaniem wśród mieszkańców Elbląga. Chętnych było tak dużo, że część wniosków musieliśmy przełożyć na kolejny sezon - komentuje Marlena Bandurska, Kierownik Działu Sprzedaży EPEC. - Przyłączenie do miejskiej sieci to proces inwestycyjny, który z uwagi na swoją specyfikę trzeba przeprowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Stąd nasza decyzja o zachęcaniu mieszkańców do przyłączeń właśnie wiosną.
Sieć ciepłownicza w Elblągu
System ciepłowniczy w Elblągu tworzy kilka elementów: źródła ciepła, sieci ciepłownicze, węzły cieplne w budynkach, rozdzielnie cieplne, a w budynkach instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania. Zasilany jest on z dwóch źródeł ciepła: własnej Ciepłowni Dojazdowa oraz Elektrociepłowni Energa Kogeneracja. Zasilanie miasta w ciepło odbywa się poprzez 2 główne sieci magistralne: północ i wschód.
Sieć ciepłownicza Elbląga to blisko 200 km rurociągów oraz ponad 2000 węzłów ciepłowniczych ze zdalnym odczytem zużycia. 56% sieci to sieć preizolowana pozwalająca zapobiegać nadmiernym stratom ciepła sieciowego. W ostatnich 8 latach EPEC przeznaczył ponad 100 mln złotych na modernizację sieci i ciepłowni, która spełnia wszelkie rygorystyczne wymogi środowiskowe.
Od roku 2021 Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej współpracuje z Bankiem BOŚ, który oferuje preferencyjne pożyczki na wykonanie węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Zielona lekcja na farmie wiatrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.