Komunikaty PR

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej promuje przyłączenia do sieci

2022-01-19  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię promocyjno-informacyjną zachęcającą mieszkańców do przyłączenia się do miejskiej sieci ciepłowniczej. EPEC zarządza siecią o długości prawie 200 km i dostarcza ciepło do 70% budynków mieszkalnych w Elblągu.

Głównym celem kampanii jest zachęcenie mieszkańców Elbląga do wcześniejszego zaplanowania przyłączenia budynku do sieci miejskiej. Jest to proces wymagający czasu i przygotowania, dlatego inwestycji nie warto odkładać na ostatnią chwilę. Kampania ma także pokazać korzyści wynikające z korzystania z centralnego ogrzewania.

- Naszą kampanią chcemy pokazać, że ciepło oraz ciepła woda dostarczane przez EPEC to wygodne, bezpieczne, nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie - mówi Andrzej Kuliński, prezes Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. - Chcemy też zachęcić do przyłączenia się do sieci wiosną lub latem, ponieważ prace mogą się wiązać z np. wyłączeniem pieca. Koniec lata oraz jesień to czas, kiedy mamy najwięcej zgłoszeń i często musimy przesuwać terminy przyłączenia na kolejny rok z powodu kumulacji prac. Zachęcam do skorzystania z naszej oferty wiosną, tym bardziej, że po wykonaniu przyłącza opłata za moc zamówioną zostanie uruchomiona jesienią - czyli wtedy, gdy włączymy grzejniki, a nie - jak dotąd - od razu po podpisaniu umowy.

W ramach kampanii powstały spoty radiowe oraz artykuły sponsorowane, które opublikowane zostaną w lokalnych mediach. Przeprowadzona zostanie również kampania outdoorowa. Plakaty na przystankach komunikacji miejskiej oraz na słupach ogłoszeniowych zostaną wyeksponowane w wytypowanych przez EPEC lokalizacjach - w pobliżu budynków nieprzyłączonych do sieci.

Działania w internecie to przede wszystkim kampania na Facebooku oraz kampania banerowa. Ponadto spółka wykorzysta narzędzia marketingu bezpośredniego w formie dedykowanej oferty i listów do potencjalnych klientów. Na stronie internetowej www.cieplodlaelblaga.pl oraz na profilu na FB Ciepło dla Elbląga pojawią się materiały edukacyjne na temat miejskiej sieci ciepłowniczej.

Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych, realizowanych w czerwcu 2021 r.

- Zeszłoroczna kampania spotkała się ze sporym zainteresowaniem wśród mieszkańców Elbląga. Chętnych było tak dużo, że część wniosków musieliśmy przełożyć na kolejny sezon - komentuje Marlena Bandurska, Kierownik Działu Sprzedaży EPEC. - Przyłączenie do miejskiej sieci to proces inwestycyjny, który z uwagi na swoją specyfikę trzeba przeprowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Stąd nasza decyzja o zachęcaniu mieszkańców do przyłączeń właśnie wiosną.

Sieć ciepłownicza w Elblągu

System ciepłowniczy w Elblągu tworzy kilka elementów: źródła ciepła, sieci ciepłownicze, węzły cieplne w budynkach, rozdzielnie cieplne, a w budynkach instalacje wewnętrzne  centralnego ogrzewania. Zasilany jest on z dwóch źródeł ciepła: własnej Ciepłowni Dojazdowa oraz Elektrociepłowni Energa Kogeneracja. Zasilanie miasta w ciepło odbywa się poprzez 2 główne sieci magistralne: północ i wschód.

Sieć ciepłownicza Elbląga to blisko 200 km rurociągów oraz ponad 2000 węzłów ciepłowniczych ze zdalnym odczytem zużycia. 56% sieci to sieć preizolowana pozwalająca zapobiegać nadmiernym stratom ciepła sieciowego. W ostatnich 8 latach EPEC przeznaczył ponad 100 mln złotych na modernizację sieci i ciepłowni, która spełnia wszelkie rygorystyczne wymogi środowiskowe.

Od roku 2021 Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej współpracuje z Bankiem BOŚ, który oferuje preferencyjne pożyczki na wykonanie węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Kto powinien obawiać się wstrzymania dostaw rosyjskiej energii? Biuro prasowe
2022-05-19 | 13:00

Kto powinien obawiać się wstrzymania dostaw rosyjskiej energii?

• UE może z łatwością wprowadzić natychmiastowe embargo na import ropy naftowej z Rosji. W ciągu około dwóch miesięcy członkowie OPEC mogliby zwiększyć produkcję ropy
Energetyka Grupa Eesti Energia z rekordowymi wynikami w I kw. 2022 r.
2022-05-18 | 12:30

Grupa Eesti Energia z rekordowymi wynikami w I kw. 2022 r.

Skorygowany zysk EBITDA grupy wyniósł 127,3 mln EUR (+88,2%), a skorygowany zysk netto 77,2 mln EUR (+254,2%). Uwzględniając aktualizację przyszłej wartości rynkowej umów
Energetyka Spółka opracowująca technologie wodorowe pojawi się na NewConnect
2022-05-17 | 12:00

Spółka opracowująca technologie wodorowe pojawi się na NewConnect

mPower Green Tech – spółka, która zamierza wprowadzić na rynek przełomową technologię produkcji zielonego wodoru z biomasy trafi na giełdę. Stanie się to dzięki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Super woda Alcalia

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów

Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika

Prawo

Dzieci z Ukrainy są łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. W ewakuowaniu ich do bezpiecznych miejsc pomagają amerykańskie fundacje

Wojna w Ukrainie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia 7,5 mln dzieci. Według oficjalnych danych z początku maja od początku eskalacji konfliktu zginęło ich ponad 230, a kilkaset zostało rannych, ale UNICEF podkreśla, że w rzeczywistości te liczby mogą być dużo wyższe. W tej chwili tylko w samej Ukrainie 3 mln dzieci potrzebuje pilnej pomocy humanitarnej. Szacuje się też, że ok. 60 proc. z nich musiało opuścić swoje domy, a chaos związany z przemieszczaniem się ludności na dużą skalę wykorzystują handlarze ludźmi. – Wkraczają do sierocińców, korzystając na chaosie i braku nadzoru. Kiedy uda im się zdobyć paszporty dla tych dzieci, tracimy je na zawsze – mówi James Zumwalt z grupy Aerial Recovery.

Konsument

TikTok ogłasza współpracę z partnerami pozarządowymi. Chce promować różnorodność i bezpieczeństwo cyfrowe twórców

Użytkownicy platform cyfrowych są coraz bardziej świadomi i coraz większą wagę przywiązuje się w nich do budowania kultury różnorodności i inkluzywności. Chodzi o różnego typu inicjatywy, które z jednej strony będą właściwie i szeroko eksponować grupy społeczne dotychczas słabo reprezentowane, z drugiej – o zwalczanie mowy nienawiści i edukowanie.  – Takie działania to od lat priorytet TikToka – podkreślają przedstawiciele serwisu, którego liczba użytkowników dynamicznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Platforma tylko w IV kwartale ubiegłego roku usunęła ponad 85 mln filmów z obraźliwymi treściami, w tym 90 proc., zanim jeszcze ktokolwiek zdążył je wyświetlić. 

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.