EPEC ponownie zaprasza studentów do wzięcia udziału w płatnym programie stażowym
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło trzecią edycję płatnego programu stażowego dla studentów kierunków technicznych. Uczestnicy projektu otrzymają miesięczne stypendium w wysokości 1205 zł brutto. Nabór potrwa do 30 stycznia br.
W programie stażowym spółki mogą wziąć udział studentki i studenci trzeciego roku studiów inżynierskich lub piątego roku studiów magisterskich (stacjonarnych i niestacjonarnych) na kierunku energetyka, technika cieplna lub inżynieria środowiska.
W ramach programu EPEC oferuje dwa miejsca. Każdy z uczestników otrzyma miesięczne stypendium w wysokości 1205 zł brutto. Zakres stażu obejmuje również miesięczną praktykę w elbląskiej spółce (w siedzibie EPEC w Elblągu), podczas której stażyści będą mieli okazję zobaczyć, jak wygląda praca w EPEC – czym zajmują się poszczególne osoby, jaki mają system pracy – a także się w nią włączyć. W ramach stażu zostaną zaangażowane w przedsięwzięcia i projekty z zakresu ciepłownictwa.
Studenci, oprócz wsparcia finansowego i odbycia miesięcznych praktyk, mogą liczyć pracę w spółce. Decyzja o dalszej współpracy będzie podejmowana na koniec okresu stażowego.
Jak zgłosić się do programu?
Nabór na płatny staż do EPEC odbywa się w dniach 1-30 stycznia 2023 r. W celu zgłoszenia należy pobrać i wypełnić formularz dostępny na stronie www.epec.pl oraz odesłać na adres mailowy staz@epec.elblag.pl. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu maksymalnie 20 dni od zakończenia terminu przyjmowania zgłoszeń.
Szczegółowych informacji udziela Dominika Lang, tel. + 48 501 031 712, email: dlang@epec.elblag.pl.
***
O EPEC
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej odpowiada za dystrybucję ciepła i ciepłej wody do blisko 2 tys. odbiorców w Elblągu. Dysponuje siecią o łącznej długości prawie 200 km, zasilającą 2024 węzły cieplnych. Ponad połowa sieci jest w technologii preizolowanej. Wszystkie węzły ciepłownicze są wyposażone w układy regulacji automatycznej, firma wdrożyła także system zdalnego odczytu liczników ciepła.
W ciągu ostatnich 8 lat przedsiębiorstwo zainwestowało ponad 109 mln zł w modernizację i rozwój sieci, pozyskując na ten cel 20,5 mln złotych ze środków unijnych.
EPEC jest właścicielem ciepłowni węglowej „Dojazdowa” o mocy 40 MW, co pozwala na pokrycie ok. 20-25 proc. zapotrzebowania na energię cieplną.
Przedsiębiorstwo zatrudnia 172 pracowników.
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.