Grosicki w ekodrużynie SOLEKTRO
SOLEKTRO, firma działająca w sektorze odnawialnych źródeł energii, rozpoczyna współpracę z Kamilem Grosickim. Piłkarz będzie twarzą kampanii zachęcającej do zmiany nawyków na bardziej przyjazne środowisku.
SOLEKTRO to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm specjalizujących się w instalacjach bazujących na źródłach energii odnawialnych. Zajmuje się realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych dla biznesu, a także kompleksowym montażem instalacji prosumenckich dla klientów indywidualnych. Tylko w ubiegłym roku SOLEKTRO zainstalowało urządzenia fotowoltaiczne o łącznej mocy 18 000 kWp. Ofertą uzupełniającą SOLEKTRO jest sprzedaż i montaż pomp ciepła oraz systemów klimatyzacji. „Nasze instalacje przede wszystkim przynoszą klientom ogromne oszczędności w wydatkach na energię elektryczną i ciepło, ale także pozwalają na zmniejszenie zanieczyszczeń generowanych przez tradycyjną energetykę, czy indywidualne piece węglowe.” – mówi Piotr Kowalczyk Prezes SOLEKTRO. – „Dzięki takim rozwiązaniom my wszyscy z roku na rok będziemy oddychać czystszym powietrzem.”
Ambasadorem SOLEKTRO został Kamil Grosicki, jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, 80-krotny Reprezentant Polski, który w swojej karierze grał w najlepszych ligach świata. Teraz dołączył do zespołu SOLEKTRO, gdzie będzie twarzą kampanii edukacyjnej zachęcającej do proekologicznych zmian.
„W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki.” – mówi Kamil Grosicki – „Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego.”
Jak wyjaśnia Piotr Kowalczyk - „Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny.”

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.