Komunikaty PR

IBC SOLAR i Fankhauser Solar zacieśniają współpracę

2021-07-14  |  01:00
Biuro prasowe

IBC SOLAR, światowy lider i dostawca kompleksowych systemów PV, konsekwentnie powiększa w Europie portfolio usług i rozwiązań w obszarze odnawialnych źródeł energii. Najnowszym przykładem takiego działania jest rozszerzenie współpracy z Fankhauser Solar AG, wiodącym szwajcarskim hurtownikiem produktów fotowoltaicznych. Dzięki zacieśnieniu kooperacji, od teraz klienci w Szwajcarii mogą kupować produkty IBC SOLAR taniej.

Poszerzenie portfolio szwajcarskiego hurtownika o ofertę niemieckiej marki pozwoliło zredukować konieczność stosowania przepisów importowych i wyeliminować odprawę celną. - Wprowadzone rozwiązania pozwolą zaoszczędzić na kosztach transportu przynosząc tym samym wymierną korzyść dla naszych klientów - wyjaśnia Albert Engelbrecht, Senior Vice President Solutions International w IBC SOLAR. I dodaje: - Przewidujemy, że szwajcarski rynek fotowoltaiczny będzie rósł i w nadchodzących latach odegra ważną rolę w rozwoju fotowoltaiki w całej Europie. Cieszymy się, że wspólnie z Fankhauser możemy być częścią tego procesu.

Lepsza dostępność wysokojakościowych rozwiązań PV, oferowanych przez IBC SOLAR zbiega się z niedawno ogłoszonym przez władze Szwajcarii nowym systemem dopłat do instalacji systemów fotowoltaicznych o mocy nieprzekraczającej 30 kW. Już od kwietnia 2021 r. Szwajcarzy mogą starać się o większe dopłaty, które pozwalają na pokrycie blisko 30% całościowych kosztów inwestycji w małe instalacje PV, a produkując własną energię mają do dyspozycji korzystny system taryf gwarantowanych. W ramach programu wsparcia inwestycji fotowoltaicznych w Szwajcarii do rozdysponowania jest 470 mln CHF (1,95 mld PLN). Swisssolar prognozuje, że łączna moc elektrowni fotowoltaicznych w kraju powinna w tym roku osiągnąć poziom nawet 2,87 GW.

IBC SOLAR i Fankhasuer Solar od ponad dekady współpracują ze sobą na rzecz rozwoju rynku energii odnawialnej w Szwajcarii. W dobie transformacji energetycznej ta współpraca wznosi się na kolejny poziom. Biorąc pod uwagę kompleksowe wsparcie i portfolio wysokiej jakości produktów, IBC SOLAR jest dla nas idealnym partnerem. Cieszymy się, że na intensyfikacji wspólnych działań skorzystają teraz również nasi klienci - podsumowuje Hans-Georg Schweikardt, CEO i dyrektor zarządzający Fankhauser Solar AG.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.