Kocioł gazowy na miarę potrzeb
Wysokie rachunki za gaz, niewielka przestrzeń w domu czy mieszkaniu, wydatki związane z serwisem… To czynniki związane z urządzeniami grzewczymi niskiej jakości, które potrafią spędzać sen z powiek niejednemu użytkownikowi. Firma Termet, postanowiła stworzyć kocioł kondensacyjny nowej generacji, który nie tylko nie będzie generował niepotrzebnych kosztów i stresu - zapewni komfort użytkowania i sprawdzi się również w mieszkaniach. To Ecocondens Nex - ultracichy, innowacyjny i gotowy do zasilania paliwem z domieszką wodoru.
Długowieczny i oszczędny
Kocioł został wyposażony w nowoczesny wymiennik ciepła ze stali nierdzewnej charakteryzujący się wysoką odpornością na korozję i zakamienienie, co zmniejsza ryzyko potrzeby wymiany tej kluczowej części i wydłuża życie urządzenia. Ponadto, Ecocondens Nex pozwoli zoptymalizować domowy budżet, dzięki energooszczędnym rozwiązaniom. Kocioł został wyposażony w palnik CERAMAT z włókna ceramicznego, który gwarantuje szeroki zakres modulacji, pozwalający na optymalizację procesu spalania i oszczędność gazu.
Idealny do mieszkania
Kocioł kondensacyjny Ecocondens Nex jest najcichszym urządzeniem o tej mocy na rynku. Ponieważ emitowane przez niego dźwięki nie przekraczają 37 dB, może być z powodzeniem stosowany nie tylko w domach - gdzie dysponuje się miejscem na oddzielną kotłownię. Bez przeszkód można go także zainstalować w mieszkaniu - w kuchni, bądź w łazience. Cicha praca kotła będzie niemal niezauważalna przez domowników - pracuje ciszej od lodówki.
Z myślą o przyszłości
Europa jest w procesie transformacji energetycznej, która w dużej części zmierza w stronę H2. Ecocondens Nex został przystosowany do spalania gazu z domieszką wodoru już teraz - dzięki temu zmiany dotyczące energetyki nie zaskoczą jego użytkowników. Co więcej - kocioł jest bardzo przyjazny środowisku - posiada najwyższą - 6 klasę NOx ze względu na bardzo niski poziom emisji tlenków azotu. Spełnia również wymagania programu “Czyste Powietrze”.
Więcej informacji o kotle można znaleźć w poniższym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=8Lf4ognUDKo
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.