Komunikaty PR

Lena Lighting o produkcji oświetlenia podczas Warsztatów Architektonicznych

2022-09-23  |  13:25
Biuro prasowe

Warsztaty Architektoniczne, które odbyły się w zabytkowej cukrowni w Żninie, były dla Lena Lighting – wiodącego producenta inteligentnych systemów oświetleniowych - okazją do zaprezentowania dotychczasowych osiągnięć i planów produkcyjnych, a także nawiązania nowych relacji. Reprezentanci marki odnieśli się również do głośnego w ostatnich miesiącach tematu kryzysu energetycznego i oszczędności generowanych przez nowoczesne oświetlenie LED.

Warsztaty Architektoniczne w Żninie, które odbyły się w dniach 16-18.09.2022r., zostały zorganizowane przez bydgoski oddział Stowarzyszenia Architektów Polskich. Celem spotkania była wymiana doświadczeń i nakreślenie planów wiodących polskich firm z branży budowlanej, oświetleniowej, wykończeniowej czy stolarskiej na kolejne miesiące.

Jedno z głównych pytań o przyszłość oświetlenia dotyczyło projektowania lamp na miarę potrzeb i pomysłów architektów. Podczas wydarzenia poznali oni możliwości opraw opartych na modułach LED, a także korzyści płynące z ich użytkowania. Przedstawiciele Lena Lighting chętnie opowiedzieli o innowacyjnych systemach sterowania światłem, które wpisują się w trend szeroko pojętej ekologii i energooszczędności. Podzielili się również wrażeniami z Red Dot Design Week 2022.

- Spotkanie w Żninie pozwoliło nam poszerzyć horyzonty – zarówno te związane z naszymi planami wprowadzania nowych rozwiązań sterowania oświetleniem oraz inteligentnych lamp, jak i kontaktami, które zawsze są szansą na współpracę. – wyjaśnia Łukasz Drewka, Dyrektor ds. Inwestycji w Lena Lighting. - Niezwykle inspirujące rozmowy, prezentacje i dyskusje pozwoliły nam spojrzeć na nasze możliwości produkcyjne znacznie szerzej, czego pokłosiem są nowe pomysły na oprawy i systemy sterowania podyktowane potrzebami architektów z całego kraju. To niezwykle ważne dla naszego zespołu! Jako producent oświetlenia mogliśmy również przedstawić nasze badania związane z wykorzystaniem oświetlenia LED generującego ogromne oszczędności zarówno w gospodarstwach domowych, jak i w zakładach pracy, co dla przedsiębiorców jest dziś kluczowe. – dodaje.

Według ekspertów Lena Lighting zmniejszenie zużycia poboru energii elektrycznej dzięki wymianie oświetlenia wynosi nawet do 86%. W kontekście zarówno problemów środowiskowych, jak i poważnego kryzysu energetycznego, z którym już teraz nie radzą sobie mniejsze przedsiębiorstwa, proces ten staje się dla biznesu koniecznością.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-29 | 01:00

Standardy odpowiedzialnego biznesu - Grupa Tubądzin

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki” to nie tylko przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju, lecz również swoisty barometr
Energetyka Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
2024-04-19 | 09:00

Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pomiarowych dla przemysłu, weźmie udział w prestiżowym wydarzeniu H2POLAND & NetZero Forum w Poznaniu. W trakcie imprezy
Energetyka Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
2024-04-19 | 01:00

Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska

Zmiany w polskiej spółce z Grupy Axpo. Od kwietnia do zarządu Axpo Polska dołączył Mateusz Marczewski, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w Europie Zachodniej i Wschodniej.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.