Lider branży PV, IBC SOLAR, zaprezentuje się na targach ENEX w Kielcach
Zrównoważony rozwój, e-mobilność i systemy magazynowania energii. O tych trzech trendach dla branży PV opowie jeden z wystawców, firma IBC SOLAR, na największych targach energetycznych w Polsce. Oprócz szerokiej oferty systemów montażowych dedykowanym dachom płaskim i skośnym na odwiedzających czeka premiera – prezentacja Centrum Kompetencyjnego. Obiekt powita pierwszych kursantów już w tym roku.
Jubileuszowa, 25. edycja Międzynarodowych Targów Energetyki i Elektrotechniki oraz Odnawialnych Źródeł Energii (ENEX), będących największym tego typu wydarzeniem w Polsce, odbędzie się 8 i 9 marca 2023 w Kielcach. Pośród przedstawicieli branży OZE z 12 krajów znajdzie się także IBC Solar – dostawca kompleksowych rozwiązań fotowoltaicznych. Przedstawicieli firmy można będzie spotkać na stanowisku F-9.
Międzynarodowe targi energetyczne są niepowtarzalną okazją do zaprezentowania swojej oferty potencjalnym klientom czy gościom. To również moment do spotkania z obecnymi partnerami i rozmowy na temat najnowszych trendów związanych z przyjazną dla środowiska energią. IBC SOLAR zaprezentuje swoją ofertę skierowaną do trzech obszarów rynku: instalacji domowych, komercyjnego i przemysłowego oraz elektrowni solarnych. Koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i wydajności, portfolio rozwiązań fotowoltaicznych i magazynowych ma na celu sprostanie oczekiwanym szybkim zmianom na rynku energii słonecznej.
„W 2023 roku zaprezentujemy rozwiązania z zakresu autokonsumpcji, w tym systemy PV i magazynowania, a także ładowarki do pojazdów elektrycznych w segmencie mieszkaniowym, stanowi to również jeden z głównych trendów w 2023 roku w sektorze komercyjnym i przemysłowym. Pokażemy więc nowe i przyszłe produkty w naszym portfolio oraz nasz plan działania na przyszłość” - wyjaśnia Patrik Danz, CSO w IBC SOLAR.
Najważniejsze produkty dostarczane przez niemieckiego producenta to m.in. system montażowy IBC AeroFix G3 do dachów płaskich, system montażowy IBC TopFix 200 do dachów skośnych z różnymi rozwiązaniami zacisków i haków dachowych oraz nowe wysokowydajne moduły marki IBC SOLAR. Podczas targów ENEX eksperci IBC SOLAR zaprezentują również ofertę polskiego Centrum Kompetencyjnego, które zostanie otwarte już w tym roku. Obiekt umożliwi przeprowadzanie różnego rodzaju szkoleń, m.in. z instalacji systemów montażowych oraz kursów skierowanych dla osób rozpoczynających pracę w branży PV.
„Znaczący wzrost kosztów energii prowadzi do osiągnięcia większej niezależności wśród właścicieli domów, jak również klientów komercyjnych i przemysłowych na całym świecie. Ponadto wiele gmin dostrzega obecnie potrzebę uzupełnienia dostaw energii elektrycznej o instalacje fotowoltaiczne" - dodaje Patrik Danz. „Prezentując nasze rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju z przyjazną dla środowiska energią słoneczną na wiodących imprezach branżowych,wspieramy naszych klientów w zakresie szybkiej pomocy w realizacji założeń związanych z transformacją energetyczną, wspierając ich cele związane z zerową emisją."
Zainteresowani udziałem w XXV Międzynarodowych Targi Energetyki i Elektrotechniki oraz Odnawialnych Źródeł Energii ENEX mogą pobrać bilet umożliwiający bezpłatny wstęp na wydarzenie na stronie organizatora.
W najbliższych miesiącach IBC SOLAR weźmie udział w kluczowych, międzynarodowych targach, takich jak Solar Solutions (Holandia), Swiss National Photovoltaic Conference (Szwajcaria), Energiesparmesse Wels (Austria) i Solar Show Africa (RPA). Więcej informacji na temat udziału w międzynarodowych targach jest dostępne na stronie internetowej www.ibc-solar.com.
O IBC SOLAR
IBC SOLAR jest wiodącym dostawcą kompleksowych rozwiązań i usług w zakresie fotowoltaiki i magazynowania energii. Firma oferuje całościowe systemy i obejmuje cały zakres produktów, od projektowania, aż po oddanie systemów fotowoltaicznych pod klucz. Oferta obejmuje rozwiązania energetyczne dla domów prywatnych, handlu i przemysłu, a także parków słonecznych. W tych obszarach IBC SOLAR zajmuje się opracowywaniem projektów i generalnym wykonawstwem, a także planowaniem, realizacją i sprzedażą dużych projektów solarnych na całym świecie. IBC SOLAR ściśle współpracuje z siecią Partnerów Premium, którzy zapewniają kompleksową i wysokiej jakości instalację systemów na całym świecie.
Firma IBC SOLAR została założona w 1982 roku w Bad Staffelstein przez Udo Möhrstedta i obecnie jest pionierem w dziedzinie rewolucji energetycznej w ponad 30 krajach.
Local content w energetyce jądrowej
SPIE kupuje spółkę Elektromontaż-Poznań
Nowe perspektywy na rynku. Czy OZE zasili portfele inwestycyjne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.